Witam po Przerwie , Znów chciał bym PODZIĘKOWAĆ WAM , za mobilizację do działań .
Mam nadzieję , że jest to mój przedostatni aktual , przed skłądaniem , kolejne graty skąpletowane , kilka nowych cześci , coraz mniej brakuje aby zaczać składać , BUDA POLAKIEROWANA koniec lutego [ w Pełne 2 LATA

] , niedługo czas na woskowanie profili zamkniętych i składanie budy , Miłego Oglądania ;P .
Buda w Garażu :
Zmatowana Komora Silnika p800

- Halo Gumówka ?


Polakierowana Komora Silnika

Pełne Zadowolenie



Zmatowane wnętrze pojazdu . włącznie z dachem od wewnątrz
Gumówka Cz. 2




Wyschnięta Komora Silnika , jestem *#cenzura#* , iż można tak przylać akryl w temperaturze powietrza 30 stopni w zwykłym garażu obłożonym folią , Leże na Cycach .


Jak Grubo to Grubo albo Wcale , Polakierowane także wnętrze Pojazdu wraz z dachem od wewnątrz .





Zmatowane i Polakierowane Błotniki :



Polakierowane Elementy Nadwozia




I OSTATNI ELEMENT , Całokształt
Matowanie + Zaklejanie :






Gumeczka na ranciku progu :
Kto jak Lubi , mi auto z barankami się nie widzi , wiadomo odpryski lakieru od kamieni na jezdni , nie po to aut było wyspawywane i rzeźbione , żeby teraz połowa auta była w baranku , więc na Gładko.
Dobra Parówa , nie jest Zła

Pod Rynną Spływu Wody z Dachu , również trzeba było podjąć reanimację , stara 40 letnia guma również spękała , tak jak w komorze silnika :

Działamy Dalej



Oklejone Nadwozie przygotowane do Lakierowania
Nadwozie Polakierowane , ani komora ani wnętrze nie zapylone Kawał Dobrej Roboty praca z Robertem , czysta przyjemność , dużo śmiechu

Ogrzewanie i wyciąg pozwoliło na Grube polanie , Efekt Szkła , a i śmieci nie za dużo , rozmyślam , czy wgl będę auto polerował , czy zostanie Łuska

.







Auto Polakierowane , wyschnie ogarniam resztę potrzebnych pierdół i w marcu lecimy z woskowaniem profili zamkniętych i nadkoli , będzie trzeba zacząć składanie ;P .
Czas na resztę zakupów , kompletowanie i ogarnianie gratów potrzebnych do montażu
Zakupione nowe Dwie uszczelki drzwi [ wewnątrz ]

Nowe uszczelki ramy drzwi [ wnęka nadwozia ]

Nowe Rygle zamka drzwi montowane do Nadwozia
Długo czekałem , i jest Ori Tunel na 2 zegary , będzie komplecik do starej deski

bez żadnej wywierconej dziury i głębszego zadrapania do odświeżenia , zegar ciśnienia oleju VDO , jeszcze tylko ogarnąć czujnik mierzący rezystancję masy [ tak samo jak pływak poziomu paliwa ] wkręcany w miejsce ori czujnika ciśnienia oleju w głowicę [ smarowanie wałka rozrządu - koniec układu smarowania ] i działamy

, w drugą loszkę wpadnie zegar mierzący napięcie akumulatora



Ostatnie listwy ozdobne w podkładzie + czarny pół mat w akrylu :



Ori Emblematy , brak koncepcji na polakierowanie ich w oryginalnych 2-ch kolorach czarny + srebro , zostają zmatowane włókniną do plastiku gradalności p320 + podkład na plastik , wypylone wszystkie krawędzie i zakamarki czarną baza + GRUBO klar



Wypiaskowane ŻAGLE oddzielające szybę opuszczaną od trójkącika , mocowanie akumulatora , Ori Rozpórka wahaczy dół GTI + Podkład .









Zestaw Małego Mechanika
To By Było Na Tyle , znów , myślę , że został mi ostatni aktual przed składaniem , już prawie wszystko ogarnięte , zostały drobiazgi , dylemat nad zakupem czołowej szyby klejonej , nie założę hartowanej , żeby potem zbierać szkła w aucie
CIĄG DALSZY NASTĄPI

.