Felgi będę dłubał powoli bo nie napalam się że jeszcze w tym sezonie wlecą na auto Odebrane w końcu ze szkiełkowanie, powierzchnia jest nie do opisania...
I teraz pytanie czy będzie dało skręcić się odwrotnie z rantami 0,5"
Bo na rancie 1" i wypukłym rotorze może to wyjść ciekawie
Więc drążąc dalej temat kół, ranty które były z felgami (czyt. 1,5") poszły do żyda, zastąpiły je odpowiednio ranty 0,5" na przód i 1" na tył. Parametry felg wyjdą 7j przód, oraz 7,5j tył
Dodatkowo trafiły się w dobrych pieniądzach oponki 165/45 r16 które delikatnie się naciągną na 7,5j. W drodzę są juz 165/40 r16 które pójdą na przednie koła, czyt 7j
Póki co w sobotę mają trafić do mnie oponki 165/40 r16 na przód
Czekam jeszcze na ziomeczka co ma mi ogarnąć nawiert na 4x100
No i ranty ze srubami centralnymi wysłałem do polerowania
Na razie przestuj, szukam kogoś kto mi ogarnie nawiert
Póki co śrubki są juz w ocynku, opony walają mi się po pokoju i ranty ze śrubami centralnymi poleciały na polereczke
Witam, stałem się szczęśliwym posiadaczem takiego autka.
Powiedz mi jak z częściami: wachacze,przeguby, pasują od golfa mk1?
Wspoma podejdzie z golfa mk2?
Świetnie zadbana sztuka.
Standardowo ze srebrnym dekielkiem o niebo lepiej moim zdaniem.
Powodzenia w dalszych pracach!
Ostatnio zmieniony czw wrz 20, 2012 18:37 przez F3romoN, łącznie zmieniany 1 raz.