Miałeś nie mówić. No dobra, przyznam się. Toskańska oliwa z oliwek. Parę kropel cytryny, listek bazylii. To moja tajemnicaGeno17 pisze:Rurki na żywo porządnie osmolone, wiec na pewno rzepakiem podlany
SZERSZEŃ: Golf R + wydech MG + CS dolot i soft 3.0 = 360KM
Moderator: G0 Karcio
SZERSZEŃ: Golf R + wydech MG + CS dolot i soft 3.0 = 360KM
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
SZERSZEŃ: Golf R + wydech MG + CS dolot i soft 3.0 = 360KM
Ups :/ Można ciągnąć bezpośrednio z rury, wachasz dwie godziny i chodzisz nakoksiony tydzień
Kojarzysz zielono limonkowa ibize na WPR, rocznik koło 1996-8 ?
W selgrosie nie mieli nektaru :/
Kojarzysz zielono limonkowa ibize na WPR, rocznik koło 1996-8 ?
W selgrosie nie mieli nektaru :/
SZERSZEŃ: Golf R + wydech MG + CS dolot i soft 3.0 = 360KM
No i wiadomo dlaczego nie jedzie, ON się leje i potem są tego skutki, a nie ze paliwo marnej jakości
SZERSZEŃ: Golf R + wydech MG + CS dolot i soft 3.0 = 360KM
Trochę za dużo dla Michelin PS2
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
SZERSZEŃ: Golf R + wydech MG + CS dolot i soft 3.0 = 360KM
Co się tam stało,czyżby poczciwe Michały nie wytrzymały?
SZERSZEŃ: Golf R + wydech MG + CS dolot i soft 3.0 = 360KM
Wstępna analiza - sterownik haldexa zasnął i ośką jeździłem. Jeszcze podjadę do jednego doktora, żeby obejrzał dokładniej.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
SZERSZEŃ: Golf R + wydech MG + CS dolot i soft 3.0 = 360KM
To się musiało świetnie jeżdzić z taką mocą i momentem z samego dołu na przedniej ośce
SZERSZEŃ: Golf R + wydech MG + CS dolot i soft 3.0 = 360KM
Dziwna sprawa, oj dziwna...
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
SZERSZEŃ: Golf R + wydech MG + CS dolot i soft 3.0 = 360KM
Jaka dziwna. Golf już mocy nie wytrzymuje. Czekać aż coś się spali, stopi, pourywa
SZERSZEŃ: Golf R + wydech MG + CS dolot i soft 3.0 = 360KM
Tak to już z tym haldexem jest, też nieraz tak miałem.
www.proturbo.com.pl
SZERSZEŃ: Golf R + wydech MG + CS dolot i soft 3.0 = 360KM
Najpewniej winny jest zawór haldexowy. Poczekam, jak jeszcze raz wytnie mi numerek to wymienię
Tymczasem oglądam i cmokam:
http://www.ecumaster.com/produkty_haldex.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tymczasem oglądam i cmokam:
http://www.ecumaster.com/produkty_haldex.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
SZERSZEŃ: Golf R + wydech MG + CS dolot i soft 3.0 = 360KM
Tutaj jest kontroler ktory powinien Cie interesowac. ecumaster nie nadaje sie do jazdy na codzien
http://www.hpamotorsport.com/haldex.htm
http://www.hpamotorsport.com/haldex.htm
SZERSZEŃ: Golf R + wydech MG + CS dolot i soft 3.0 = 360KM
Dzięki za linkaCompSport pisze:ecumaster nie nadaje sie do jazdy na codzien
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
SZERSZEŃ: Golf R + wydech MG + CS dolot i soft 3.0 = 360KM
Znalazłem jeszcze inną ciekawostkę:
http://www.mft-motorsport.de/runterlade ... 2011_1.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; oraz:
- strona 54, zwykłe graty do Haldexa
- strona 55, w jedynym słusznym języku, ale piszą ciekawie o urządzeniu, które obejmuje możliwość dokładnego programowania zachowań haldexa
To drugie urządzenie jest tańsze o 329 EUR (liczę koszty sterownika + kabel) oraz ma większe możliwości adaptacyjne.
No i które mam wybrać?
http://www.mft-motorsport.de/runterlade ... 2011_1.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; oraz:
- strona 54, zwykłe graty do Haldexa
- strona 55, w jedynym słusznym języku, ale piszą ciekawie o urządzeniu, które obejmuje możliwość dokładnego programowania zachowań haldexa
To drugie urządzenie jest tańsze o 329 EUR (liczę koszty sterownika + kabel) oraz ma większe możliwości adaptacyjne.
No i które mam wybrać?
Ostatnio zmieniony śr paź 05, 2011 15:38 przez zlos, łącznie zmieniany 1 raz.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości