SZERSZEŃ: Golf R + wydech MG + CS dolot i soft 3.0 = 360KM

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: MatthewG » pn maja 02, 2011 22:30

ksyniu22 pisze:moge zasponsorowac dobra flaszke albo bak paliwa :bigok:
Ja niestety nie jestem z twoich okolic :jezor:


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
LucasLucas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn maja 24, 2010 11:51
Lokalizacja: Warszawa

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: LucasLucas » pn maja 02, 2011 22:34

vrs pisze:
zlos pisze:Lucas zawsze dobrze ogarniał starty i furę. Na tyle, że miałem dziwne wrażenie, że miał tendencje do zapominania o kilku koniach w swoim aucie ;)
No moim skromnym zdaniem to Scirocco jak na 250KM jest bardzo szybkie...
daniel1d pisze:Że z rolki to sprawa normalna że jest szybszy bo ma ośkę ale z miejsca to dziwna sprawa.No chyba że zapomniał że więcej koni niż mówi :P

I -100kg...
No widziałem jego wykres gdzieś na jakimś forum... On twierdzi że na Gtechu robi powtarzalne 5.25 do 100 no to to jest zdecydowanie szybciej niż seryjny Golf R nawet z DSG... Wiem że Gtech to nie jest super sprzęt pomiarowy ale zawsze... Myślę że jednak mam te pi$#%3ne limitery i chyba będę z nimi żył do końca gwarancji :bajer:

Daniel przy okazji to bym się kiedyś z tobą złapał jeżeli jeszcze będziesz miał serię

EDIT:
Mam wykres http://www.gaweda.com/Matschke/VTG/Scirocco.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja jestem na forum ale rzadko zaglądam ;) Co prawda Twój temat Tomku ale że poruszyliście moją kwestie z pojedynkami z vRS to chętnie odpowiem wam na pytanie jeśli jakieś macie ;) ewentualnie moderator usunie mojego posta ;)

Tak po krótce: zawsze mówiem ile mam km zazwyczaj hamuje auto raz w roku, nie bawią mnie zgaduj zgadule albo twierdzenie że ma się serie jeśli się jej nie ma. Auto w serii na hamowni wypluło 230 km czas na bemowie 14,2, po programie na innej hamowni (czytaj VTG) wyszło 250). W sumie się lekko załamałem, w środku odczucia są średnie, auto jedzie ale jakoś szału nie ma. Jedynym odniesieniem był pojedynek z kolegi Cuprą R z która łapałem się jeszcze kilka dni przed programem z rolki i z która dostawałem straszne baty (około 4 dł). Po programie zrobiliśmy kolejne porównanie i chyba każdy był w szoku Scirocco wygrało z jakąś długość (nadrobiło 5 dł auta jechaly od 2 do 4 biegu filmy są na scirocco-club.pl) Co do km powinno byc ich więcej tym bardziej ze dla porownania jezdzilem juz chyba ze wszystkimi 300km autami ktore byly na cargo ;) Czekam na Patryka z CS i auto na pewno raz jeszcze bedzie hamowane a wynik zostanie zamieszczony.
Scirocco ma DSG i DCC (sprawdzalem w trybie sport zawias daje w granicach 0,2s na 1/4)
Jesli chodzi o same pojedynki z golfem R to wiecie nawet najmniejsza zmiana spowoduje ze Rka bedzie szybsza. Zalozysz vRS 18 i juz wygrasz, a moze kwestia obrotow na starcie juz pomoze. Macie tez racje ja moge sie cieszyc 20% czasu w roku kiedy jest dobra trakcja potem nie mam szans ale dzieki DSG moge chociaz inne oski meczyc :P
Golf R to swietne auto, kilka zmian i to juz nie ta liga patrzac na czasy Tomka moge juz tylko pomarzyc no ale moze nastepne auto wrescie uda mi sie kupic w 4x4;)

Pzd.


360 km / 420nm

http://scirocco-club.pl/

Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: vrs » pn maja 02, 2011 22:55

LucasLucas pisze:Jesli chodzi o same pojedynki z golfem R to wiecie nawet najmniejsza zmiana spowoduje ze Rka bedzie szybsza. Zalozysz vRS 18 i juz wygrasz, a moze kwestia obrotow na starcie juz pomoze.
Nic nie założę bo to co jest to jest do jeżdżenia ;)

Napiszę jeszcze raz Scirocco jedzie i to tak że w szoku jestem po dziś dzień. Pewnie jeszcze nie raz staniemy na kresce ale w serii moim zdaniem nie mam za dużych szans z Tobą. Ja tylko nie mogę zrozumieć dlaczego ten mój samochód nie zrobił pa pa na starcie. No bo na początku byłem z przodu ale tylko na 1 potem na 2 już mnie minąłeś. Gadałem na ten temat z Miśkiem (białe S3), on twierdzi że w serii mam limitery na pierwszych dwóch biegach. Myślę że coś w tym jest bo ja próbowałem wczoraj w "kontrolowanych warunkach" ;) Ruszyć tym samochodem tak żeby zerwać przyczepność i nie da się tego zrobić. Nawet jak strzelę ze sprzęgła z 5k rpm to samochód nie mieli kołami tylko robi taką "żabę" a obroty spadają do 3k rpm i dopiero zaczyna jechać. Przecież to nie powinno tak wyglądać. To samo jak przepinam z 1 na 2. To czerwone Audi, z którym jechałem traciło trakcję podczas zmiany z 1 na 2 a nawet jak ma te 340KM to newtona dużo więcej nie ma (z 70 Nm).

Dla porównania jechałem też jak wiesz na Puławskiej z tym Czarnym Golfem GTI, no nie było rozmowy. Zarówno z rolki jak i z miejsca. Moim zdaniem poza tymi kilkoma KM co Ci przybyło pozbyłeś się też jakichś limiterów.

Co do modów to dasz tam turbo K04 i dopiero będzie przeciąg


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

Awatar użytkownika
LucasLucas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn maja 24, 2010 11:51
Lokalizacja: Warszawa

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: LucasLucas » pn maja 02, 2011 23:11

Tzn mi bardziej chodziło o sam fakt, że ja jeżdze modzonym już autem a ty tylko serią a różnica ze startu nie jest na tyle duża że nawet kosmetyczna zmiana u Ciebie może spowodować przewage na korzyść Golfa i tyle.
Ja w swoim nie miałem limiterów, one jeśli występują to są w 4x4 właśnie po to aby chronić napęd. Seria latałem z focusami rs i auto ze startu sobie radziło i bez programu :P (" onclick="window.open(this.href);return false; tu jest moj start jeszcze jak auto bylo seryjne)
Jeśli chodzi o ruszanie możemy potestować na g-techu. Być może będzie lepiej abyś ruszał z takich obrotów aby nie spadły (próbowałeś z 3k?) za bardzo i nie powodowały myszkowania :)
Miska czy zlosa auto dostalo skrzydel wlasnie nawet nie tyle po samym programie i mocy ktora otrzymali (bo seryjnie s3 czy golfy r maja w granicach 290km) tylko wlasnie po zdjeciu tych limiterow.

Btw. Polatasz z innymi autami i moze sobie porownasz te starty. Ja jesli mam dosc dobra trakcje czy to z s3 czy sti duzo na starcie nie odstaje.


360 km / 420nm

http://scirocco-club.pl/

Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: vrs » pn maja 02, 2011 23:22

Z 3k to dopiero jest tragedia... Moim zdaniem w DSG to wychodzi bo DSG nie strzela ze sprzęgła tylko je odpuszcza na tyle szybko żeby samochód ruszył. Nie wiem jak to jest rozwiązane w DSG ale jak jest za mało rpm w manualu na starcie to w ogóle nie chce jechać a żal mi sprzęgła żeby tak płynnie ruszyć z 4k rpm. No musimy jeszcze trochę pojeździć, ja za dużo wprawy w ruszaniu z 4-5k rpm nie mam a i emocje były :grin:. Chętnie, przy okazji, dam Ci się, nade mną, poznęcać :hmm:
Czy jak jechaliśmy z rolowanego to skrzynia redukowała ci na 1 czy jechała od 2?

EDIT: No zaiste już na tym filmiku ładnie się odpycha :pub:


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

Awatar użytkownika
LucasLucas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn maja 24, 2010 11:51
Lokalizacja: Warszawa

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: LucasLucas » pn maja 02, 2011 23:31

Spoko, zalatwie ci fajnych przeciwnikow bo moze to nie jest kwestia twoich startow, tylko moich ;)
Z rolki powiem szczerze juz nie pamietam jak z Toba bylo bo tego dnia mialem okolo 20 przejazdow... Jesli jechalismy z 60+ km/h nawet po wcisnieciu kickdowna nie powinien mi zbic biegu na 1. Czasami sie to zdarza wiec sprawdzam bacznie obroty i ewentualnie nie dociskam przez chwile do konca pedalu gazu.

ale OT Tomkowi robimy, zabije nas :P


360 km / 420nm

http://scirocco-club.pl/

Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: vrs » pn maja 02, 2011 23:40

LucasLucas pisze:Spoko, zalatwie ci fajnych przeciwnikow bo moze to nie jest kwestia twoich startow, tylko moich ;)
No starty to Ty masz opanowane bardzo dobrze... :bajer: ;)
No jacyś tam przeciwnicy już się pojawiają :smoke:
LucasLucas pisze:ale OT Tomkowi robimy, zabije nas :P
skilluje :rotfl:

EDIT: Aha, przypomniałem sobie, miałbym sparing partnera dla tego Golfa GTI o ile ciągle będzie serią. Kolega ujeżdża moją byłą Fabię RS 190KM. Myślę że mogło by być ciekawie


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: zlos » wt maja 03, 2011 00:32

LucasLucas pisze:ale OT Tomkowi robimy, zabije nas :P
Lucas, miło się czyta :) Większość tego wątku to OT :)
Wiem, że super ogarniasz starty i nie ukrywam, że mam chęć ukraść nieco Twojej wiedzy...
Może dasz się namówić na małe szkolenie? :)
vrs pisze:Nie wiem jak to jest rozwiązane w DSG ale jak jest za mało rpm w manualu na starcie to w ogóle nie chce jechać
Patryk z CS ustawiał mi nieco inaczej sprzęgło przy LC. Teraz nie mam takiego strzału i zrywania laków, jest nieco łagodniej. Najgorsze w LC/DSG jest utracić trakcję na pierwszych metrach, wtedy jest efekt "żaby" - obroty skaczą, auto startuje nierówno, skrzynka głupieje. Zwykle oznacza to utratę 0.5-1 sekundy 0-100kmh, przy równych furach to praktycznie przegrana.
Przy starcie z wolnej stopy sprzęgło działa natychmiast, bez łagodnego popłynięcia. Wtedy też na cywilnych gumach jest problem. Jak brałem się z jakimś bikerem, to spaliłem wszystkie 4 gumy (gładki asfalt, tzw. "cichy"). Efekt był taki, że stałem w miejscu, a auto paliło gumy. Wyglądało chyba fajnie, ale przestawiło mnie o 2 metry w bok - to już nie było fajne.
ksyniu22 pisze: czy ktos mnie nie zabierze na sprt R-gruppe? :D
Popatrz na listę, czy jest ktoś z Wielkopolski. Ja niestety nie pomogę.


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
Rybak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: czw lis 18, 2010 19:54
Lokalizacja: Szczecin

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: Rybak » wt maja 03, 2011 01:17

zlos pisze:Ja musiałem wymieniać, Rybak dostał IC z fabryki dobre.
Dokładnie,aż sam byłem żdziwiony.Koleżka z serwisu sprawdzał po numerze Vin i się okazało,że mam IC identyko jaki siedzi w S3 :shock: Schylamy się patrzymy w prawy dolny wlot powietrza i jest, faktycznie cały metalowy (aluminiowy?) sobie siedzi :-) Ucieszyłem się,bo parę złotych zostało w kieszeni,a już chciałem zamawiać drugi,bo wiedziałem,że bez coolera z s3 o większych przyrostach mocy mogę sobie pomarzyć.Koleżka stwierdził,że to jest erka z drugiego półrocza i dlatego poprawili się z tym nieszczęsnym IC.No ale z tego co czytam,to nie ma to pokrycia w rzeczywistości :-( Chłopaki dobra rada,zmieńcie te coolery,poprawicie termikę żeby na Ułężu nie gotować aut,a i tak jak będziecie chcieli w przyszłości coś rzeżbić to Was to nie ominie.Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Rybak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: czw lis 18, 2010 19:54
Lokalizacja: Szczecin

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: Rybak » wt maja 03, 2011 01:33

zlos pisze:Przy starcie z wolnej stopy sprzęgło działa natychmiast, bez łagodnego popłynięcia. Wtedy też na cywilnych gumach jest problem. Jak brałem się z jakimś bikerem, to spaliłem wszystkie 4 gumy (gładki asfalt, tzw. "cichy"). Efekt był taki, że stałem w miejscu, a auto paliło gumy. Wyglądało chyba fajnie, ale przestawiło mnie o 2 metry w bok - to już nie było fajne.
Tomciu, a nie mówiłem.Spróbuj tak na mokrym będzie jeszcze fajniej :kac:



Awatar użytkownika
Rybak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: czw lis 18, 2010 19:54
Lokalizacja: Szczecin

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: Rybak » wt maja 03, 2011 01:50

LucasLucas pisze:ale OT Tomkowi robimy, zabije nas :P
Eee tam,podejrzewam,że nie zabije.Tomek chyba nawet lubi jak się bajerka kręci w tym wątku, nawet nie na temat Jego auta.Przynajmniej jest co poczytać :P



Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: zlos » wt maja 03, 2011 08:31

Rybak pisze:Tomciu, a nie mówiłem.Spróbuj tak na mokrym będzie jeszcze fajniej :kac:
Ogólnie muszę uważać. Start ze świateł ma teraz dodatkowe utrudnienie. Muszę tak celować, żeby koła nie przejechały po pasach dla pieszych, bo farba jest śliska i bardzo łatwo jest zabuksować na niej :shock:
Rybak pisze:Chłopaki dobra rada,zmieńcie te coolery,poprawicie termikę żeby na Ułężu nie gotować aut,a i tak jak będziecie chcieli w przyszłości coś rzeżbić to Was to nie ominie.
Rybak pisze:Koleżka z serwisu sprawdzał po numerze Vin i się okazało,że mam IC identyko jaki siedzi w S3
Tutaj mamy szum informacyjny, bo niektóre eRki z drugiego półrocza mają plastikowe boczki, inne mają mocniejszy IC z fabryki. Jak znam życie, to sam VAG nie wie dlaczego tak jest.
Rybak pisze:Chłopaki dobra rada,zmieńcie te coolery,poprawicie termikę żeby na Ułężu nie gotować aut,a i tak jak będziecie chcieli w przyszłości coś rzeżbić to Was to nie ominie.
IC pomaga i auto nie puchnie w upalne dni (typowy objaw niskiej pojemności cieplnej IC), zmiana w termice mierzona temperaturą oleju nie jest wielka, ale zauważalna - daje 3-4 stopnie chłodniejszą oliwę. Jaro, obaj dobrze wiemy, że dopiero wymiana wydechu i zastąpienie 2 ceramicznych katalizatorów daje o wiele większy chłodek, co jest miłym dodatkiem do prawie 10% mocy/niutków.

Przejazdy w Ułężu ustawione są tak, że auto będzie miało czas się schłodzić. Od oliwy przez hamulce do opon to jest ważne, żeby zabawa pozostała zabawą, a nie zmartwieniem pt. "I jak ja teraz wrócę?" :) Jak ktoś poczuje potrzebę przyciśnięcia to pokażę kilka tricków jak dodatkowo chłodzić auto, a trenerzy wytłumaczą jak to zrobić, żeby było szybko i jednocześnie litościwie dla opon i hamulców :)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
LucasLucas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn maja 24, 2010 11:51
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: LucasLucas » wt maja 03, 2011 10:01

vrs pisze:
LucasLucas pisze:Spoko, zalatwie ci fajnych przeciwnikow bo moze to nie jest kwestia twoich startow, tylko moich ;)
No starty to Ty masz opanowane bardzo dobrze... :bajer: ;)
No jacyś tam przeciwnicy już się pojawiają :smoke:


EDIT: Aha, przypomniałem sobie, miałbym sparing partnera dla tego Golfa GTI o ile ciągle będzie serią. Kolega ujeżdża moją byłą Fabię RS 190KM. Myślę że mogło by być ciekawie
No on jest ogólnie chętny więc pewnie nie będzie problemu a jakie mniej więcej czasy robi ta fabia ? ja ostatnio na bemowie łapalem się z tak wystrojona na 250/260km jak jeszcze mialem serie.
zlos pisze:
LucasLucas pisze:ale OT Tomkowi robimy, zabije nas :P
Lucas, miło się czyta :) Większość tego wątku to OT :)
Wiem, że super ogarniasz starty i nie ukrywam, że mam chęć ukraść nieco Twojej wiedzy...
Może dasz się namówić na małe szkolenie? :)
vrs pisze:Nie wiem jak to jest rozwiązane w DSG ale jak jest za mało rpm w manualu na starcie to w ogóle nie chce jechać
Patryk z CS ustawiał mi nieco inaczej sprzęgło przy LC. Teraz nie mam takiego strzału i zrywania laków, jest nieco łagodniej. Najgorsze w LC/DSG jest utracić trakcję na pierwszych metrach, wtedy jest efekt "żaby" - obroty skaczą, auto startuje nierówno, skrzynka głupieje. Zwykle oznacza to utratę 0.5-1 sekundy 0-100kmh, przy równych furach to praktycznie przegrana.
Przy starcie z wolnej stopy sprzęgło działa natychmiast, bez łagodnego popłynięcia. Wtedy też na cywilnych gumach jest problem. Jak brałem się z jakimś bikerem, to spaliłem wszystkie 4 gumy (gładki asfalt, tzw. "cichy"). Efekt był taki, że stałem w miejscu, a auto paliło gumy. Wyglądało chyba fajnie, ale przestawiło mnie o 2 metry w bok - to już nie było fajne.
ksyniu22 pisze: czy ktos mnie nie zabierze na sprt R-gruppe? :D
Popatrz na listę, czy jest ktoś z Wielkopolski. Ja niestety nie pomogę.
Tomek nie ma sprawy, chociaż nie sądze abym dysponował wiedzą której ty nie zgłębiłeś przy ruszaniu z LC ;) A z jakich obrotów ruszałeś z tym motorem? najlepiej ustawiać obroty tak aby troche zemilił akurat dla DSG to lepsze rozwiazanie niz 100% przyczepność (sprawdzone)
Jeśli chodzio ruszanie z wolnej stopy to sprawdzałem u siebie i nie działa. Akurat mi to się do niczego nie przyda ale z ciekawosci musiałem sprawdzić :)


360 km / 420nm

http://scirocco-club.pl/

Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: vrs » wt maja 03, 2011 10:17

Rybak pisze:
zlos pisze:Ja musiałem wymieniać, Rybak dostał IC z fabryki dobre.
Dokładnie,aż sam byłem żdziwiony.Koleżka z serwisu sprawdzał po numerze Vin i się okazało,że mam IC identyko jaki siedzi w S3 :shock: Schylamy się patrzymy w prawy dolny wlot powietrza i jest, faktycznie cały metalowy (aluminiowy?) sobie siedzi :-) Ucieszyłem się,bo parę złotych zostało w kieszeni,a już chciałem zamawiać drugi,bo wiedziałem,że bez coolera z s3 o większych przyrostach mocy mogę sobie pomarzyć.Koleżka stwierdził,że to jest erka z drugiego półrocza i dlatego poprawili się z tym nieszczęsnym IC.No ale z tego co czytam,to nie ma to pokrycia w rzeczywistości :-( Chłopaki dobra rada,zmieńcie te coolery,poprawicie termikę żeby na Ułężu nie gotować aut,a i tak jak będziecie chcieli w przyszłości coś rzeżbić to Was to nie ominie.Pozdrawiam
No to musim na tym R-Gruppe to obadać bo aż mi się wierzyć nie chce, wg fabryki ten IC (z literą P na końcu) nigdy nie był montowany w Golfie R :chytry:


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości