SZERSZEŃ: Golf R + wydech MG + CS dolot i soft 3.0 = 360KM

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: vrs » pn maja 02, 2011 13:01

Ad IC to:
Mk V GTI intercooler - 1K0 145 803 S (TFSI & TSI all markets)
Mk VI GTI intercooler - 1K0 145 803 S (US) 1K0 145 803 AK (ROW - 210hp)
Mk VI R intercooler - 1K0 145 803 AK (ROW)
Audi S3 intercooler - prior to MY 2010 1K0 145 803 P, MY 2010 built before 4/19/2010 1K0 145 803 AK, after 4/19/2010 1K0 145 803 BE
Audi TT-S intercooler - prior to MY 2010 1K0 145 803 P, MY2010-11 1K0 145 803 AK, MY 2012 1K0 145 803 BE


So the current Golf R intercooler is the same as the 210 hp GTI and some MY 2010 S3 and TT-S.
A tu macie źródło, już kiedyś pisałem o tym Jarkowi na PW
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... r-question" onclick="window.open(this.href);return false;

IC który ma Tomek to wersja P cały alu. IC który ma Jarek to AK czyli ten sam co mam ja. Boki plastikowe. Moim zdaniem różnica pomiędzy nimi jest bardzo nieduża z tego co pamiętam to ktoś w wątkach o GTI pisał że to jest 4-5 stopni podczas upalania. Ale zawsze. Może jak znajdę linka do tego wątku to tu wrzucę.


zlos pisze:Tak z innej beczki - jutro mam luzikowy dzień, może się spikniemy gdzieś za dnia w Farsiafce?
No ja jestem za ;). Tylko nie wiem jak plan dnia jest na jutro, co tam pani Żona wymyśliła :smoke:


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: zlos » pn maja 02, 2011 13:03

vrs pisze:No ja jestem za ;). Tylko nie wiem jak plan dnia jest na jutro, co tam pani Żona wymyśliła :smoke:
Super. Zdzwońmy się jutro po kawie :)
Przekręcę jeszcze do Jacka (ktokolwiek - biała eRka), on też wyrażał chęć.
vrs pisze:IC który ma Tomek to wersja P cały alu. IC który ma Jarek to AK czyli ten sam co mam ja. Boki plastikowe. Moim zdaniem różnica pomiędzy nimi jest bardzo nieduża z tego co pamiętam to ktoś w wątkach o GTI pisał że to jest 4-5 stopni podczas upalania. Ale zawsze. Może jak znajdę linka do tego wątku to tu wrzucę.
Potwierdzam, różnica to tylko upalanie i bardzo upalne dni - tylko termika. Wpływ na niuty i konie niezauważalny.


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: MatthewG » pn maja 02, 2011 13:16

vrs pisze:IC który ma Tomek to wersja P cały alu. IC który ma Jarek to AK czyli ten sam co mam ja.
I ja :grin: Skoro Jarkowi wyszło tyle na seryjnym IC to dobrze, że nie inwestowałem w zmianę swojego :jezor: A co to jest wersja BE?


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: vrs » pn maja 02, 2011 13:27

MatthewG pisze: A co to jest wersja BE?
Chyba taka sama chała jak AK
http://allegro.podroze.onet.pl/vw-golf- ... 73958.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

Awatar użytkownika
Rybak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: czw lis 18, 2010 19:54
Lokalizacja: Szczecin

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: Rybak » pn maja 02, 2011 13:27

zlos pisze:Mała uwaga. Passat R36 ma silnik 300hp z wydechem, w którym jest zaszytych kilka ceramicznych katalizatorów. Na filmach widzę, że mk2 ma zmieniony wydech, zakładam że ceramiki wyleciały. Wniosek jest oczywisty - R36 ma ponad 300hp. W rzędowych czwórkach odetkanie wydechu daje przyrost 5-15% mocy, jeśli przyjąć 10% jako standard, to mk2 ma okolice 330hp.
Pewnie dlatego auta chodzą tak równo i układ na starcie decyduje o wyniku na mecie.
Widziałem to auto rok temu w akcji na starym wydechu,a teraz na nowym i odniosłem od razu wrażenie,że auto jest szybsze.Skrzynia biegów z bardzo krótkim skokiem,kierownik który super ogarnia furę i waży na oko ze 40kg mniej ode mnie (a ja do super grubasów się nie zaliczam)plus wyprute auto ważące ok.1100 kg,no i mamy drogowego przecinaka.To autko naprawdę popindala aż miło.Erka o dziwo przy swojej masie 1540 kg dawała radę i efekt był taki,że jak któryś wystartował ułamek sekundy wcześniej to nie oddał już prowadzenia do końca.Nie sugerujcie się filmikami z mety,bo jak już czułem,że jest w tytę to jak trafnie zauważył Mateusz odpuszczałem gaz.MK2 R36 nie wyprute będzie wolniejsze od mojej erki,wyprute może być minimalnie szybsze takie jest moje subiektywne odczucie.A teraz chłopaki zobaczyliście jak duża może być napinka na kogoś kto ma najnowszy model auta,po prostu żenada :-(



emkatrzy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt lut 13, 2007 00:23
Lokalizacja: skadinad
Kontakt:

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: emkatrzy » pn maja 02, 2011 13:50

Moim zdaniem to wy posiadacze najnowszego modelu auta zrobiliscie napinke i nie mozecie sie pogodzic ze MK2 was objezdza... jesli odpuszczales gaz jak wiedziales ze w tyte to po co wogole sie scigales wg mnie to jest dopiero zenada, po prostu nie mozecie przyjac do wiadomosci ze polegliscie . bez napinki



Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: MatthewG » pn maja 02, 2011 13:53

vrs pisze:Chyba taka sama chała jak AK
Taka sama :jaja: Czemu oni takie dziadostwo robią i nie potrafią wsadzić tam czegoś co powinniśmy mieć w standardzie? Nie podoba mi się takie oszczędzanie :?
Rybak pisze:A teraz chłopaki zobaczyliście jak duża może być napinka na kogoś kto ma najnowszy model auta,po prostu żenada :-(
Wiemy Jaruś :goodman: I się nie przejmuj, tak już w życiu bywa :jezor: A tak nawiasem (jak już mowa o zazdrości) to ja kupiłbym sobie chętnie Maserati Gran Turismo MC Stradale w bieli bądź czerwieni :food:


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
Rybak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: czw lis 18, 2010 19:54
Lokalizacja: Szczecin

Re: Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: Rybak » pn maja 02, 2011 13:58

emkatrzy pisze:Moim zdaniem to wy posiadacze najnowszego modelu auta zrobiliscie napinke i nie mozecie sie pogodzic ze MK2 was objezdza... jesli odpuszczales gaz jak wiedziales ze w tyte to po co wogole sie scigales wg mnie to jest dopiero zenada, po prostu nie mozecie przyjac do wiadomosci ze polegliscie . bez napinki
Może i żenada,ale szkoda mi tarcz i klocków dletego wolę na dłuższym dystansie bardziej hamować silnikiem,bez żadnej napinki :-)



Awatar użytkownika
PiterGOLF
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 490
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 00:43
Lokalizacja: VWolin
Kontakt:

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: PiterGOLF » pn maja 02, 2011 14:35

330km z samego wydechu?? Pany proszę was... Litości!!! Po za tym on ma zostawionego kata reszta przelot. Jak by mial 330km to by dopiero pozamiatał. Robice aferę o wnetrze ze starego golfa ktore wazy może nie całe 100kg, a to ze jest lżejszy prawie 400kg (bez wnetrza) od Erki szóstki to co? Miałeś problem z ok.300konna dwoojka i tyle. Zlot byl na tyle wieśniacki ze nie można raczej powiedzieć kto był pierwszy (no ale ludzie ktorych tam nie było pewnie wiedzą lepiej). Typek który ustawiał auta robił to po *#cenzura#* do tego był wcięty (przynajmniej tak wygladał). Dajce se luz. Bedzie jakis zlot ze swiatłami i z czasami to wtedy wroocimy do tematu. Naprawde pany nie ma sensu.
Ostatnio zmieniony pn maja 02, 2011 15:13 przez PiterGOLF, łącznie zmieniany 2 razy.


Kupie, kompletne brązowe wnętrze do Golfa II CL 3d lub przedni fotel kierowcy i tylny lewy parapet (platikowy bez obszycia).

Golf Mk2 VR6 -------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=85276
Golf Mk2 CL 87' -----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=543320
https://www.facebook.com/przyborgarage

Awatar użytkownika
Rybak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: czw lis 18, 2010 19:54
Lokalizacja: Szczecin

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: Rybak » pn maja 02, 2011 14:43

emkatrzy pisze:Moim zdaniem to wy posiadacze najnowszego modelu auta zrobiliscie napinke i nie mozecie sie pogodzic ze MK2 was objezdza..
Jak bym się uparł to bym tego golfa w przeciągu max 10 dni przerobił na 500 kucy,tylko po co? Żeby polecieć szybciej do setki o 0.5 sekundy,a na ćwiartkę o 0.8 sekundy?To jest auto do codziennego użytku i tyle co mam to mi starcza i nie będę wydawał sporej kasy żeby komuś coś tam udowodnić.A jak coś mi odbije to kupię taką wydmuszkę,uturbię ją i będę pomykał na ćwiartkę w okolicach 10 sekund.I znowu pytanie,po co? Skoro jazda na wprost zaczęła mnie nudzić i zaczynam szukać adrenaliny w jeżdzie po zakrętach? A auto Czarnego w jeżdzie np. po torze,dostałoby w dupe od zwykłej seryjnej erki, jestem tego pewien.Bo nie sztuka jest zrobić auto,które będzie dobrze jechało na wprost,tylko sztuką jest zrobienie mocnego auta,które będzie jeszcze skręcało.



Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: vrs » pn maja 02, 2011 15:33

No Piter dobrze pisze, dajcie se luz.

A ja ponawiam pytanie ta mk2 to ma przeszczepioną tylko motorownię z napędem 4x4 czy skrzynię DSG również. Bo jeżeli on w manualu tak jeździ to wielki szacun. W ogóle super przeszczep... Ten silnik jest z przodu czy centralnie?

Moim zdaniem jeżeli to jest seryjny silnik r36 to tam 300KM nie ma, no może po wydechu będzie coś koło tego. Widziałem gdzieś wykresy seryjnego r36 ale nie mogę teraz znaleźć
Rybak pisze:A auto Czarnego w jeżdzie np. po torze,dostałoby w dupe od zwykłej seryjnej erki, jestem tego pewien.Bo nie sztuka jest zrobić auto,które będzie dobrze jechało na wprost,tylko sztuką jest zrobienie mocnego auta,które będzie jeszcze skręcało.
No najlepiej jakby wpadł na R-Gruppe to byśmy obaczyli czy rzeczywiście tak będzie chociaż ten silnik musi pewnie sporo ważyć a jeszcze w lekkiej budzie jak mk2 to już w ogóle.

No jak to chyba Colin McRae powiedział:
"Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

Awatar użytkownika
PiterGOLF
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 490
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 00:43
Lokalizacja: VWolin
Kontakt:

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: PiterGOLF » pn maja 02, 2011 15:45

Skrzynia jest z golfa IV 2,8 V6 4motion napędy tak samo. Do tego jest haldex z regulacją rozłożenia napędów (4 pozycje)
Ostatnio zmieniony pn maja 02, 2011 16:12 przez PiterGOLF, łącznie zmieniany 1 raz.


Kupie, kompletne brązowe wnętrze do Golfa II CL 3d lub przedni fotel kierowcy i tylny lewy parapet (platikowy bez obszycia).

Golf Mk2 VR6 -------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=85276
Golf Mk2 CL 87' -----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=543320
https://www.facebook.com/przyborgarage

Awatar użytkownika
vr6syncro
PREZES 4x4
PREZES 4x4
Posty: 1249
Rejestracja: czw sty 01, 2009 23:30
Lokalizacja: ZachPom

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: vr6syncro » pn maja 02, 2011 15:51

vrs pisze:ponawiam pytanie ta mk2 to ma przeszczepioną tylko motorownię z napędem 4x4 czy skrzynię DSG również. Bo jeżeli on w manualu tak jeździ to wielki szacun. W ogóle super przeszczep... Ten silnik jest z przodu czy centralnie?
silnik jest z paska cc, zamnotowany z przodu, skrzynia manualna z golfa v6 4motion, napędy też
Rybak pisze:A auto Czarnego w jeżdzie np. po torze,dostałoby w dupe od zwykłej seryjnej erki, jestem tego pewien.Bo nie sztuka jest zrobić auto,które będzie dobrze jechało na wprost,tylko sztuką jest zrobienie mocnego auta,które będzie jeszcze skręcało.
auto czarnego ma w pełni regulowane zawieszenie koni i w zakrętach trzyma się jak przyklejowy, hamulce 288 z golfa vr6 też w zupełności wystarczają, abs działa jedyne czego mu brakuje w porównaniu z tobą to kontroli trakcji i innych elektronicznych piepszotów które tylko zamulają


2,9vr6syncro viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: daniel1d » pn maja 02, 2011 15:59

vr6syncro pisze: Rybak napisał(a):A auto Czarnego w jeżdzie np. po torze,dostałoby w dupe od zwykłej seryjnej erki, jestem tego pewien.Bo nie sztuka jest zrobić auto,które będzie dobrze jechało na wprost,tylko sztuką jest zrobienie mocnego auta,które będzie jeszcze skręcało.


auto czarnego ma w pełni regulowane zawieszenie koni i w zakrętach trzyma się jak przyklejowy, hamulce 288 z golfa vr6 też w zupełności wystarczają, abs działa jedyne czego mu brakuje w porównaniu z tobą to kontroli trakcji i innych elektronicznych piepszotów które tylko zamulają
Ale rozłożenie masy ma dużo gorsze ma bardzo ciężki silnik z przodu więc na zakręty średnio się nadaje.


www.proturbo.com.pl

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości