SZERSZEŃ: Golf R + wydech MG + CS dolot i soft 3.0 = 360KM

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: vrs » pt kwie 29, 2011 23:46

zlos pisze: Luzik :)
Dlatego nie lubię napinania się, kto to kogo objechał i ile to on ma naprawdę koni - nie prowadzi to do TFUrczych wniosków. Wolę zabawy na torze, gdzie te konie, niutki... giną. I zostaje mięso, czyli kierowca. Wtedy to jest prawdziwe porównanie facetów, a nie gadżetów.

Sofcik dograsz, zdejmiesz limitery i będzie lepiej. A potem - popatrz na mnie czy Rybaka. Też mialo być troszkę lepiej. Troszeczkę tylko. A ja już mam głoda na więcej... ;)
Nie no plan już jest, IC, wydech + SW. Bo ten wydech seryjny jest za cichy a bez SW to się jeździć nie da :doom:

Ja już za wiele lat się z ludźmi ścigam żeby się napinać, a jakie wydumki mnie wciągały przez te lata. Na każdego szybkiego znajdzie się szybszy... Nigdy nie rozumiałem ludzi którzy najpierw się ścigali a potem mówili że tak na prawdę to się nie ścigali albo że nie równo było na starcie itp.
daniel1d pisze: Nawet nie widziałem żadnego R20 na żywo i z dsg i z manualem :P R20 jest chyba nawet trochę lżejszy od R32 ma więcej mocy więc wynik jest do przewidzenia :P Dane fabryczne też są za R20..Ale spróbować zawsze można :D Byłem kilka razy na cargo w tym roku może jeszcze wpadnę.
No to musimy się razem ze zlosiem umówić kiedyś. R32 to kultowy samochód dla mnie

EDIT
@zlos No u ciebie bez większej rzeźby to się już dużo nie zrobi...


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: MatthewG » pt kwie 29, 2011 23:56

Daniel o ile pamiętam to R20 jest lżejsze od R32 o jakieś +/- 100kg więc całkiem sporo. Jakby się postarać to jeszcze kolejne 100 kg można urwać, ale funkcjonalność trochę na tym ucierpi.

Michał nie załamuj się :jezor: Pamiętaj, że tylko kierowcy z manualami mogą o sobie mówić, że są szybcy :hmm: Ci z DSG to jeszcze dzieci, które boją się wkroczyć w dorosłość :chytry: Jednak jeśli chodzi o te starty to muszę przyznać, że trochę mnie załamałeś. Zrozumiałbym, że z rolki jest szybszy, ale żeby z miejsca? :? Przecież po coś nam to 4motion wpakowali do tych bryczek i nie mówię tu tylko o mokrej nawierzchni bo w takiej sytuacji wynik jest oczywisty...

Ja ostatnio zabrałem iphone'a z jakąś aplikacją do mierzenia przyspieszeń i wyszło mi 6,1 przy starcie z +/- 4rpm. Oczywiście to sprzęt profesjonalny nie jest, ale do takiego niestety dostępu nie mam więc korzystam z tego co mi wpadnie w ręce :jezor: Tomek może zabrałbyś swoją maszynkę do mierzenia na zlot? Moglibyśmy sobie na szybko taką przyssać do szyby i sprawdzić kto ile ma :-) Zapewne to jeszcze bardziej dobije nasze furasy po całym dniu upalania :jezor:


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: zlos » sob kwie 30, 2011 00:03

vrs pisze:Nie no plan już jest, IC, wydech + SW. Bo ten wydech seryjny jest za cichy a bez SW to się jeździć nie da :doom:
Realizuj, póki auto młode :)
vrs pisze:Ja już za wiele lat się z ludźmi ścigam żeby się napinać, a jakie wydumki mnie wciągały przez te lata. Na każdego szybkiego znajdzie się szybszy... Nigdy nie rozumiałem ludzi którzy najpierw się ścigali a potem mówili że tak na prawdę to się nie ścigali albo że nie równo było na starcie itp.
Mnie objechał Ford Focus, srebrne kombi. Taki dzieciowóz. Ganiałem się z S5-tką, a tu obok nas szu! poleciało kombi z fotelikami dziecięcymi z tyłu. Nie wiem jaką ja miałem minę, ale jak zobaczyłem minę kolegi z S5 to mogę się domyślać własnej ;) Masz rację, że zawsze znajdzie się szybszy. Pytanie poza konkursem tylko, jak wielu ich jest? ;)
vrs pisze:No to musimy się razem ze zlosiem umówić kiedyś. R32 to kultowy samochód dla mnie
Po 7 maja jestem luźniejszy :) Gimmie date and place.
vrs pisze:@zlos No u ciebie bez większej rzeźby to się już dużo nie zrobi...
Wiem, 380-410 koni i kończą się komponenty do zwiększania mocy. Poczekam może na nowego golfa r25 mk7, ponoć ma mieć 5 cylindrów, silnik z TT RS, więc 400 koni bez wielkich inwestycji powinno się znaleźć. Poza tym trochę się boję dalej modzić, bo trwałość silnika przy dalszych modach będzie coraz mniejsza... A tak na razie mam odetkany wydech i zdrowego wirusa, fura się jakoś zbiera no i dupę do fabryki wozi...


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: zlos » sob kwie 30, 2011 00:04

MatthewG pisze:Tomek może zabrałbyś swoją maszynkę do mierzenia na zlot? Moglibyśmy sobie na szybko taką przyssać do szyby i sprawdzić kto ile ma :-)
Masz jak w banku :)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: MatthewG » sob kwie 30, 2011 00:16

Danke Sir :hmm: Zaraz zaraz... Ja słyszałem, a raczej właśnie wyczytałem plotki, że takie silniki wylądują jeszcze w budzie mk6? :chytry: Wszystko pięknie, większa pojemność, 5 cylinderków, dużo większy potencjał, bardziej basowy pomruk.. Ale co mi z tego wszystkiego jak w RS3 wrzucają do tyłu węższe gumy, względem przednich, żeby zniwelować podsterowność :? Coś tu jest nie halo w takim razie... Jak dla mnie to powinni zbudować takiego R25, ale w wersji Ultraleggera. Dla mnie wyglądałby tak:

- tylko 3dr;
- 2.5l R5;
- trochę bardziej nadmuchane błotniki a'la RS6 :kwiatek: ;
- jakieś lepsze (i lżejsze!) wielotłoczkowe hamulce;
- kubełki np Recaro Pole Position;
- brak tylnej kanapy;
- maska jeśli jest aluminiowa to ok, jeśli stalowa to ja poproszę karbon;
- lekkie kute i ładniutkie koła;
- wyłączalne esp plus jakiś haldex kontroler albo w ogóle centralny mechanizm różnicowy poprosimy :jezor: Niech się pobawią z płytą podłogową.

Tyle :grin:


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: zlos » sob kwie 30, 2011 00:23

Opis jak Audi Quattro 2013 ;)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: MatthewG » sob kwie 30, 2011 00:27

Tylko, że na nie nie będzie mnie stać :-( Z tego co sugerowali w V12/Evo to cena będzie oscylować w granicach 500-600tys. zł... A to już chyba lekkie przegięcie :?


Chodźmy spać :pub:


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: vrs » sob kwie 30, 2011 00:28

MatthewG pisze: Ja ostatnio zabrałem iphone'a z jakąś aplikacją do mierzenia przyspieszeń i wyszło mi 6,1 przy starcie z +/- 4rpm. Oczywiście to sprzęt profesjonalny nie jest, ale do takiego niestety dostępu nie mam więc korzystam z tego co mi wpadnie w ręce :jezor:
No jeżeli przyjmiemy że dokładność tego jest taka sama jak gtecha w Scirocco to mamy do niego 0,85s straty do 100... To jest dużo.

Tak się zastanawiam bo tak jak pisałem leciałem też ze zdrowym (podobno mocna seria 230-240KM) GTI mk6 z DSG i nie było w ogóle rozmowy. Zarówno z rolki jak i z miejsca dostał baty. Zastanawia mnie czy w takim GTI też nie ma limiterów no bo nie rozumiem jak Scirocco DSG, po sofcie, które jest lżejsze od Golfa o ok 100kg ucieka mi a taki Golf o w sumie podobnej masie do mnie (bo on ma DSG a ja 4x4) zostaje z tyłu i to dość mocno.

A tak w ramach ciekawostki dodam że to DSG w R'kach to tylko u nas jest takie popularne. Widziałem gdzieś wyniki ankiety DSG vs Manual w Golfie R i wyniki były 75% za manualem :pub: Co nie zmienia faktu że DSG jest szybsze :smoke:

@R25 to poprawiłem nieco błędne założenia Mateusza

- 3dr/5dr;
- 2.5l R5;
- trochę bardziej nadmuchane błotniki a'la RS6 :kwiatek: ;
- jakieś lepsze (i lżejsze!) wielotłoczkowe hamulce;
- kubełki np Recaro Pole Position;
- tylna kanapa;
- maska jeśli jest aluminiowa to ok, jeśli stalowa to ja poproszę karbon;
- lekkie kute i ładniutkie koła;
- wyłączalne esp (to już niektórzy mają...)
- torsen zamiast haldexa
- Niech się pobawią z płytą podłogową.


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: MatthewG » sob kwie 30, 2011 00:37

I ja też tego nie rozumiem, a z nim podobno jeździł równo.. Ten cały Lukas coś kręci chociaż przyznam, że w tym pomarańczowym macie jego bryka fajnie wygląda :jezor: W każdym bądź razie zakładając, że Rocco jest lżejsze to my i tak mamy nam nim przewagę przynajmniej 20 koni, a zakładam, że jest więcej skoro VW takie bonusy teraz rozdaje :jezor: Plus napęd na cztery koła który ma pomagać w walce o trakcję, a nie szkodzić. W kwestii tego filmiku odnośnie DSG vs Maniual to przewaga DSG była chociaż nie aż tak duża, ale o tym już chyba kiedyś pisałem i tam było dużo nieprawidłowości.

5dr nie może być bo takie bryki nie są sportisz :chytry:


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: zlos » sob kwie 30, 2011 00:44

vrs pisze:Tak się zastanawiam bo tak jak pisałem leciałem też ze zdrowym (podobno mocna seria 230-240KM) GTI mk6 z DSG i nie było w ogóle rozmowy. Zarówno z rolki jak i z miejsca dostał baty. Zastanawia mnie czy w takim GTI też nie ma limiterów no bo nie rozumiem jak Scirocco DSG, po sofcie, które jest lżejsze od Golfa o ok 100kg ucieka mi a taki Golf o w sumie podobnej masie do mnie (bo on ma DSG a ja 4x4) zostaje z tyłu i to dość mocno.
Idę spać, ale dodam, że bardzo dobrą robotę robi DSG - przyspieszanie na prostej to domena tej skrzynki. Nie masz problemów z przepinkami 1/2 i 2/3, zmiana biegów lightspeed, kontrola sprzęgła na 1 biegu.
Trudno się w realu i przy emocjach pozbierać PORÓWNYWALNIE machając drążkiem.
A teraz skarpetku sru w kąt i idę lulu.


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: MatthewG » sob kwie 30, 2011 00:51

Dobranoc chłopacy :-)


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: zlos » sob kwie 30, 2011 08:05

Dzień dobry panom inżynierom :)
BTW: Lucas zgłosił się do Ułęża, będzie więc możliwość porozmawiania z nim w cztery niepodbite chwilowo oczy o tym, co on tam robi, że Michała objechał ;)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: MatthewG » sob kwie 30, 2011 10:52

YO :grin:
Jakby nie było eRek będzie więcej od Rocco więc nie musimy się obawiać podbitych oczu :bajer: Nawet jeśli ma więcej to i tak się nie przyzna bo to jest jakiś maniak zwyciężania na 1/4 :chytry: Jak już tak luźno tu gadamy to czy słucha ktoś z Panów Pewexa? :grin:


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: vrs » sob kwie 30, 2011 11:29

@MatthewG,
Golf jechał tak samo jak Rocco przed programem. Muszę się jeszcze raz z Lucasem przejechać i ruszyć z 5k rpm. Zobaczymy co będzie

@zlos,
Myślę że wszyscy się zgadzamy że DSG zmienia biegi lepiej od manuala tylko nie zawsze daje większą frajdę


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości