SZERSZEŃ: Golf R + wydech MG + CS dolot i soft 3.0 = 360KM

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
konoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob maja 19, 2007 12:09
Lokalizacja: Hiszpania

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: konoo » ndz kwie 17, 2011 12:57

A co się działo z CS bo niestety link już usunięty



Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: zlos » ndz kwie 17, 2011 14:49

MatthewG pisze:Teraz już chyba jesteś zadowolony z CS'a?
Z CS-em miałem małe nieporozumienie, wynik zabawy w głuchy telefon z przedstawicielem CS.
Patryk i Szymon zachowali się jednak bardzo fair i profesjonalnie - a auto zrobili jak na pokazówkę.
Jestem zadowolony i nie zamierzam tego ukrywać. Fura zrobiona jest tak, że każda przejażdżka to czysta przyjemność.

BTW: byłem dzisiaj na Bemowie (właśnie wróciliśmy z synem) - tłum, masę nawalonych kolesi w dresach i czarnowłosych miss stodoły, setki zawodników i spieprzona tablica do wyświetlania wyników na 1/4. W sumie jeśli ktoś się wybiera, to ostrzegam.
Widziałem Golfa Daniela, ale jego nie było przy aucie.


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: zlos » pn kwie 18, 2011 11:45

Procedura Launch Control bez ogranicznika obrotów:
" onclick="window.open(this.href);return false;


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: vrs » pn kwie 18, 2011 13:24

konoo pisze:A co się działo z CS bo niestety link już usunięty
Tak jak pisał zlos, było nieporozumienie ale sprawa już profi wyprostowana.

" onclick="window.open(this.href);return false;

To było 5k rpm bo nie widać za dobrze? Z DSG jest trochę prościej bo wystarczy się trzymać kierownicy. Ruszałem ostatnio z 4k rpm i nie nadążyłem za akcją :banghead:


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Re: Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: MatthewG » pn kwie 18, 2011 17:20

vrs pisze:Ruszałem ostatnio z 4k rpm i nie nadążyłem za akcją :banghead:
Wierzę :grin: Zwłaszcza przepinka z 1 na 2, ach ten mój brak umiejętności :rozpacz:


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: zlos » pn kwie 18, 2011 17:23

vrs pisze:To było 5k rpm bo nie widać za dobrze?
Tak, okolice 5k rpm. Okolice, bo gaz jest cholernie czuły i ciężko się synchronizuje tak, żeby obroty nie skoczyły np. na 6 krpm, bo to mogłoby się skończyć zmieleniem skrzynki.


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
ravraj
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob sie 21, 2010 18:00
Lokalizacja: NT

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: ravraj » pn kwie 18, 2011 20:04

Gratulacje!
Pośmigam jeszcze z rok.. poucze sie jeżdzenia i też pomyśle nad jakimiś zmianami
akurat bede miał jakiś wzór do naśladowania.


Golf R 2.0 TSI 270 KM(199 kW),4MOTION, Rising Blue,3dr, Vienna, DSG, DCC, zklany dach, kamera Rear Assist,RCD 510, 19"Talladega http://tinyurl.com/7no3oju

Posiadasz PS3? Wozisz tyłek w GT5? Temat dla Ciebie ==> http://tinyurl.com/7yt5jzj

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: zlos » pn kwie 18, 2011 20:43

MAM!
Już wiem jak zapinać limiter i jak startować z wolnej stopy. Ale zabawa! :)
Zaraz jadę na teścik... :hehe:


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: vrs » pn kwie 18, 2011 22:06

zlos pisze:MAM!
Już wiem jak zapinać limiter i jak startować z wolnej stopy. Ale zabawa! :)
Zaraz jadę na teścik... :hehe:
Uczeń oporny ale uparty :jezor:


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: zlos » pn kwie 18, 2011 22:48

Jest OK. Launch z limitera daje pewniaka, że będzie poniżej 4.6 do setki. Trochę nie trzyma już guma (zmieniłem na cywilne) i pierwszy metr mieli kołami, ale potem jest ogień. Raz udało mi się nawet złamać granicę 1g przeciążenia na starcie :) Raz udało się zrobić 4.48 do setki.

Z kolei start z wolnej stopy jest bardziej nieprzewidywalny, choć wcale nie szybszy od tego z limiterem.

W sumie jestem zadowolony, tak miało być :)


Kolejne testy jak będę w Ułężu, tam jest megaprzyczepna nawierzchnia.

vrs pisze:Uczeń oporny ale uparty :jezor:
Czekaj, niech no ja Ciebie dorwę w łapki mojego osobistego drwala... ;) Wyzłośliwiać się tak na złosiu!


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: MatthewG » wt kwie 19, 2011 08:58

W takim tempie to zajeździsz Golfika :jaja: Czemu zmieniłeś już opony? Tylko nie pisz, że Federale nadają się już do wyrzucenia? :jezor: Biedny ten twój napęd, oj biedny :kac:


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: zlos » wt kwie 19, 2011 11:43

MatthewG pisze:Czemu zmieniłeś już opony?
Bo je szanuję :)
Opony kupiłem na pojeżdżawki, a nie do lansu na mieście. Semislicki nie służą do jazdy na co dzień.
MatthewG pisze:W takim tempie to zajeździsz Golfika
Jakbyśmy założyli nam wszystkim R-Manom licznik startów z LC i poczekali z rok (bo tyle ma moja golfinka) to ciekawy byłbym zestawienia. LC używałem ostatnio kilka miesięcy temu i zapewne użyję ponownie znowu za kilka miesięcy.
Chyba, że będzie trzeba kogoś ogolić pod światłami - ale jak widzisz po mojej aktywności w dziale KILLE, ostatnio u mnie straszny kryzys golenia.


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

PiSi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 22:55
Lokalizacja: Gdańsk/Warszawa

Re: Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: PiSi » wt kwie 19, 2011 12:36

zlos pisze:Jakbyśmy założyli nam wszystkim R-Manom licznik startów z LC i poczekali z rok (bo tyle ma moja golfinka) to ciekawy byłbym zestawienia. LC używałem ostatnio kilka miesięcy temu i zapewne użyję ponownie znowu za kilka miesięcy.
Potwierdzam to co napisal Zlos. Jak pojechalismy na pomiary to Zlos zeznal pod przysiegą ;) ze LC uzywa rzadko. Byl bardzo wiarygodny - zwlaszcza z podlaczonym wariografem :grin: A tak juz na serio to obstawiam, ze po zalozeniu licznika bylbym (nie)chlubnym krolem LC. W ciagu ostatnich kilku miesiecy (zwlaszcza po odebraniu auta) probowalem dziesiatki razy tego "diwajsu" aby zobaczyc co da sie wykrecic. I musze uczciwie przyznac, ze pomimo okolic 600 NM wszystko (odpukać) dziala jak malina.

Tak a propos LC w eRkach niestety z przyroscia musze skonstatować, ze pozostawia on duzo do życzenia. O ile w osce stabilizacja obrotow przez DSG na poziomie +/- 3000 obr pozwala wypośrodkowac optymalny moment dla efektywnego ruszenia (mysle ze jest to na granicy uslizgu i trakcji) o tyle w 4 motion tak jak Zlos napisal po paru(nastu) probach mozna osiagac z "wolnej stopy" podobne wyniki w starcie (nie mowie ze jest to latwe, i bedzie tak powtarzalne jak przy LC, ale mozna). Stad byloby duzo lepiej jesli w eRkach istnialaby procedura podtrzymywania turbo wowczas natychmiastowe odpuszczenia pedalu hamulca powodowaloby brak tej chwilowej bezwladnosci jaką obarczone jest DSG (no i katapulte). Tak jest np. w 997 Turbo S PDK ktorym jechalem ostatnio. W Prosiaku start daje oszolamiajace wrazenie. 700 NM i natychmiastowa katapulta powoduja przemieszczanie wewnatrz organów :kac: Oczywiscie kazdy plus ma swoj minus bo jak rozmawialem z CompSportem czy mozna cos podobnego wprowadzic do mojej eRki to doszlismy do wniosku ze lepiej to odpuscic bo moze wlasnie dlatego ze nie ma podtrzymywania turbo to napedy i skrzynia pozyja dluzej :-)



Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM

Post autor: zlos » wt kwie 19, 2011 13:13

PiSi pisze:Potwierdzam to co napisal Zlos. Jak pojechalismy na pomiary to Zlos zeznal pod przysiegą ;) ze LC uzywa rzadko. Byl bardzo wiarygodny - zwlaszcza z podlaczonym wariografem :grin: A tak juz na serio to obstawiam, ze po zalozeniu licznika bylbym (nie)chlubnym krolem LC. W ciagu ostatnich kilku miesiecy (zwlaszcza po odebraniu auta) probowalem dziesiatki razy tego "diwajsu" aby zobaczyc co da sie wykrecic. I musze uczciwie przyznac, ze pomimo okolic 600 NM wszystko (odpukać) dziala jak malina.
Piotr, nie przesadzajmy z tym biczowaniem własnych pleców. Takiego Golfa kupuje się dla zabawy, a LC jest jej integralną częścią :)
Nie zauważyłem wariografu, musiałeś mi czegoś do coca coli dosypać :kac:
PiSi pisze:Tak a propos LC w eRkach niestety z przyroscia musze skonstatować, ze pozostawia on duzo do życzenia. O ile w osce stabilizacja obrotow przez DSG na poziomie +/- 3000 obr pozwala wypośrodkowac optymalny moment dla efektywnego ruszenia (mysle ze jest to na granicy uslizgu i trakcji) o tyle w 4 motion tak jak Zlos napisal po paru(nastu) probach mozna osiagac z "wolnej stopy" podobne wyniki w starcie (nie mowie ze jest to latwe, i bedzie tak powtarzalne jak przy LC, ale mozna). Stad byloby duzo lepiej jesli w eRkach istnialaby procedura podtrzymywania turbo wowczas natychmiastowe odpuszczenia pedalu hamulca powodowaloby brak tej chwilowej bezwladnosci jaką obarczone jest DSG (no i katapulte). Tak jest np. w 997 Turbo S PDK ktorym jechalem ostatnio. W Prosiaku start daje oszolamiajace wrazenie. 700 NM i natychmiastowa katapulta powoduja przemieszczanie wewnatrz organów :kac: Oczywiscie kazdy plus ma swoj minus bo jak rozmawialem z CompSportem czy mozna cos podobnego wprowadzic do mojej eRki to doszlismy do wniosku ze lepiej to odpuscic bo moze wlasnie dlatego ze nie ma podtrzymywania turbo to napedy i skrzynia pozyja dluzej :-)
Zacznijmy od zobrazowania problemu wstawania turbo przy LC na wykresie (patrzcie na przeciążenie G):
Obrazek

Problem występuje na pierwszych 1 - 2 metrach startu. Niestety w starcie z wolnej stopy, gdzie teoretycznie turbo stoi i pluje ogniem, problem zaczyna się z... przyczepnością. Start w 80% zaczyna się od kilku obrotów kół w miejscu.
Udało mi się nawet zerwać semislicki, wszystkie 4 na raz. Możliwe, że wraz z doświadczeniem w startach z wolnej stopy uda mi się uniknąć tego zjawiska. Może po prostu z wolnej trzeba jechać z trochę niższych obrotów, z okolic 4.0-4.2 krpm?
Kiedyś wydasz o tym książkę, a ja napiszę wprowadzenie ;)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości