SZERSZEŃ: Golf R + wydech MG + CS dolot i soft 3.0 = 360KM
Moderator: G0 Karcio
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
Z CS-em miałem małe nieporozumienie, wynik zabawy w głuchy telefon z przedstawicielem CS.MatthewG pisze:Teraz już chyba jesteś zadowolony z CS'a?
Patryk i Szymon zachowali się jednak bardzo fair i profesjonalnie - a auto zrobili jak na pokazówkę.
Jestem zadowolony i nie zamierzam tego ukrywać. Fura zrobiona jest tak, że każda przejażdżka to czysta przyjemność.
BTW: byłem dzisiaj na Bemowie (właśnie wróciliśmy z synem) - tłum, masę nawalonych kolesi w dresach i czarnowłosych miss stodoły, setki zawodników i spieprzona tablica do wyświetlania wyników na 1/4. W sumie jeśli ktoś się wybiera, to ostrzegam.
Widziałem Golfa Daniela, ale jego nie było przy aucie.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
Procedura Launch Control bez ogranicznika obrotów:
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Re: Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
Tak jak pisał zlos, było nieporozumienie ale sprawa już profi wyprostowana.konoo pisze:A co się działo z CS bo niestety link już usunięty
" onclick="window.open(this.href);return false;
To było 5k rpm bo nie widać za dobrze? Z DSG jest trochę prościej bo wystarczy się trzymać kierownicy. Ruszałem ostatnio z 4k rpm i nie nadążyłem za akcją
Pozdrawiam
Michał [vRS]
Manual Devil
Michał [vRS]
Manual Devil
Re: Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
Wierzę Zwłaszcza przepinka z 1 na 2, ach ten mój brak umiejętnościvrs pisze:Ruszałem ostatnio z 4k rpm i nie nadążyłem za akcją
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
Tak, okolice 5k rpm. Okolice, bo gaz jest cholernie czuły i ciężko się synchronizuje tak, żeby obroty nie skoczyły np. na 6 krpm, bo to mogłoby się skończyć zmieleniem skrzynki.vrs pisze:To było 5k rpm bo nie widać za dobrze?
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
Gratulacje!
Pośmigam jeszcze z rok.. poucze sie jeżdzenia i też pomyśle nad jakimiś zmianami
akurat bede miał jakiś wzór do naśladowania.
Pośmigam jeszcze z rok.. poucze sie jeżdzenia i też pomyśle nad jakimiś zmianami
akurat bede miał jakiś wzór do naśladowania.
Golf R 2.0 TSI 270 KM(199 kW),4MOTION, Rising Blue,3dr, Vienna, DSG, DCC, zklany dach, kamera Rear Assist,RCD 510, 19"Talladega http://tinyurl.com/7no3oju
Posiadasz PS3? Wozisz tyłek w GT5? Temat dla Ciebie ==> http://tinyurl.com/7yt5jzj
Posiadasz PS3? Wozisz tyłek w GT5? Temat dla Ciebie ==> http://tinyurl.com/7yt5jzj
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
MAM!
Już wiem jak zapinać limiter i jak startować z wolnej stopy. Ale zabawa!
Zaraz jadę na teścik...
Już wiem jak zapinać limiter i jak startować z wolnej stopy. Ale zabawa!
Zaraz jadę na teścik...
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Re: Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
Uczeń oporny ale upartyzlos pisze:MAM!
Już wiem jak zapinać limiter i jak startować z wolnej stopy. Ale zabawa!
Zaraz jadę na teścik...
Pozdrawiam
Michał [vRS]
Manual Devil
Michał [vRS]
Manual Devil
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
Jest OK. Launch z limitera daje pewniaka, że będzie poniżej 4.6 do setki. Trochę nie trzyma już guma (zmieniłem na cywilne) i pierwszy metr mieli kołami, ale potem jest ogień. Raz udało mi się nawet złamać granicę 1g przeciążenia na starcie Raz udało się zrobić 4.48 do setki.
Z kolei start z wolnej stopy jest bardziej nieprzewidywalny, choć wcale nie szybszy od tego z limiterem.
W sumie jestem zadowolony, tak miało być
Kolejne testy jak będę w Ułężu, tam jest megaprzyczepna nawierzchnia.
Z kolei start z wolnej stopy jest bardziej nieprzewidywalny, choć wcale nie szybszy od tego z limiterem.
W sumie jestem zadowolony, tak miało być
Kolejne testy jak będę w Ułężu, tam jest megaprzyczepna nawierzchnia.
Czekaj, niech no ja Ciebie dorwę w łapki mojego osobistego drwala... Wyzłośliwiać się tak na złosiu!vrs pisze:Uczeń oporny ale uparty
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
W takim tempie to zajeździsz Golfika Czemu zmieniłeś już opony? Tylko nie pisz, że Federale nadają się już do wyrzucenia? Biedny ten twój napęd, oj biedny
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
Bo je szanujęMatthewG pisze:Czemu zmieniłeś już opony?
Opony kupiłem na pojeżdżawki, a nie do lansu na mieście. Semislicki nie służą do jazdy na co dzień.
Jakbyśmy założyli nam wszystkim R-Manom licznik startów z LC i poczekali z rok (bo tyle ma moja golfinka) to ciekawy byłbym zestawienia. LC używałem ostatnio kilka miesięcy temu i zapewne użyję ponownie znowu za kilka miesięcy.MatthewG pisze:W takim tempie to zajeździsz Golfika
Chyba, że będzie trzeba kogoś ogolić pod światłami - ale jak widzisz po mojej aktywności w dziale KILLE, ostatnio u mnie straszny kryzys golenia.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Re: Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
Potwierdzam to co napisal Zlos. Jak pojechalismy na pomiary to Zlos zeznal pod przysiegą ze LC uzywa rzadko. Byl bardzo wiarygodny - zwlaszcza z podlaczonym wariografem A tak juz na serio to obstawiam, ze po zalozeniu licznika bylbym (nie)chlubnym krolem LC. W ciagu ostatnich kilku miesiecy (zwlaszcza po odebraniu auta) probowalem dziesiatki razy tego "diwajsu" aby zobaczyc co da sie wykrecic. I musze uczciwie przyznac, ze pomimo okolic 600 NM wszystko (odpukać) dziala jak malina.zlos pisze:Jakbyśmy założyli nam wszystkim R-Manom licznik startów z LC i poczekali z rok (bo tyle ma moja golfinka) to ciekawy byłbym zestawienia. LC używałem ostatnio kilka miesięcy temu i zapewne użyję ponownie znowu za kilka miesięcy.
Tak a propos LC w eRkach niestety z przyroscia musze skonstatować, ze pozostawia on duzo do życzenia. O ile w osce stabilizacja obrotow przez DSG na poziomie +/- 3000 obr pozwala wypośrodkowac optymalny moment dla efektywnego ruszenia (mysle ze jest to na granicy uslizgu i trakcji) o tyle w 4 motion tak jak Zlos napisal po paru(nastu) probach mozna osiagac z "wolnej stopy" podobne wyniki w starcie (nie mowie ze jest to latwe, i bedzie tak powtarzalne jak przy LC, ale mozna). Stad byloby duzo lepiej jesli w eRkach istnialaby procedura podtrzymywania turbo wowczas natychmiastowe odpuszczenia pedalu hamulca powodowaloby brak tej chwilowej bezwladnosci jaką obarczone jest DSG (no i katapulte). Tak jest np. w 997 Turbo S PDK ktorym jechalem ostatnio. W Prosiaku start daje oszolamiajace wrazenie. 700 NM i natychmiastowa katapulta powoduja przemieszczanie wewnatrz organów Oczywiscie kazdy plus ma swoj minus bo jak rozmawialem z CompSportem czy mozna cos podobnego wprowadzic do mojej eRki to doszlismy do wniosku ze lepiej to odpuscic bo moze wlasnie dlatego ze nie ma podtrzymywania turbo to napedy i skrzynia pozyja dluzej
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
Piotr, nie przesadzajmy z tym biczowaniem własnych pleców. Takiego Golfa kupuje się dla zabawy, a LC jest jej integralną częściąPiSi pisze:Potwierdzam to co napisal Zlos. Jak pojechalismy na pomiary to Zlos zeznal pod przysiegą ze LC uzywa rzadko. Byl bardzo wiarygodny - zwlaszcza z podlaczonym wariografem A tak juz na serio to obstawiam, ze po zalozeniu licznika bylbym (nie)chlubnym krolem LC. W ciagu ostatnich kilku miesiecy (zwlaszcza po odebraniu auta) probowalem dziesiatki razy tego "diwajsu" aby zobaczyc co da sie wykrecic. I musze uczciwie przyznac, ze pomimo okolic 600 NM wszystko (odpukać) dziala jak malina.
Nie zauważyłem wariografu, musiałeś mi czegoś do coca coli dosypać
Zacznijmy od zobrazowania problemu wstawania turbo przy LC na wykresie (patrzcie na przeciążenie G):PiSi pisze:Tak a propos LC w eRkach niestety z przyroscia musze skonstatować, ze pozostawia on duzo do życzenia. O ile w osce stabilizacja obrotow przez DSG na poziomie +/- 3000 obr pozwala wypośrodkowac optymalny moment dla efektywnego ruszenia (mysle ze jest to na granicy uslizgu i trakcji) o tyle w 4 motion tak jak Zlos napisal po paru(nastu) probach mozna osiagac z "wolnej stopy" podobne wyniki w starcie (nie mowie ze jest to latwe, i bedzie tak powtarzalne jak przy LC, ale mozna). Stad byloby duzo lepiej jesli w eRkach istnialaby procedura podtrzymywania turbo wowczas natychmiastowe odpuszczenia pedalu hamulca powodowaloby brak tej chwilowej bezwladnosci jaką obarczone jest DSG (no i katapulte). Tak jest np. w 997 Turbo S PDK ktorym jechalem ostatnio. W Prosiaku start daje oszolamiajace wrazenie. 700 NM i natychmiastowa katapulta powoduja przemieszczanie wewnatrz organów Oczywiscie kazdy plus ma swoj minus bo jak rozmawialem z CompSportem czy mozna cos podobnego wprowadzic do mojej eRki to doszlismy do wniosku ze lepiej to odpuscic bo moze wlasnie dlatego ze nie ma podtrzymywania turbo to napedy i skrzynia pozyja dluzej
Problem występuje na pierwszych 1 - 2 metrach startu. Niestety w starcie z wolnej stopy, gdzie teoretycznie turbo stoi i pluje ogniem, problem zaczyna się z... przyczepnością. Start w 80% zaczyna się od kilku obrotów kół w miejscu.
Udało mi się nawet zerwać semislicki, wszystkie 4 na raz. Możliwe, że wraz z doświadczeniem w startach z wolnej stopy uda mi się uniknąć tego zjawiska. Może po prostu z wolnej trzeba jechać z trochę niższych obrotów, z okolic 4.0-4.2 krpm?
Kiedyś wydasz o tym książkę, a ja napiszę wprowadzenie
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości