[GOLF MKV] R32 Turbo by CompSport
Moderator: G0 Karcio
[GOLF MKV] R32 Turbo by CompSport
Wprawdzie auto było już opisywany na forum SR, ale pewnie nie wszyscy go widzieli to wrzucam opis swojego auta tutaj. Projekt bedzie sie rozwijal zatem jezeli Admin lub Mod uznaja ze mozna przesiesc go do projektow to bardzo prosze
MODEL: Golf V R32 MY2009 DSG
Modyfikacje
Silnik:
3,2 VR6 24V BUB
-Seryjny odprężony przekładką
-Śruby głowicy Raceware
-Śruby korbowodów ARP
-Śruby głowne wału korbowego ARP
-Panewki korbowodowe "wzmocnione"
Układ dolotowy:
-Aluminiowy kolektor ssący
-Intercooler Precision
-Orurowanie Aluminium
-DV Stock 710N
Układ wydechowy:
-Turbosprężarka Borg warner S200G TwinScroll
-Wastegate Tial
-Kolektor Wydechowy TwinScroll MG Motorsport
-Kompletny układ wydechowy 3,25" MG Mtorsport
Układ paliwowy:
-6x Bosch 550cc EV14
-Pompa paliwa Bosch 044
Elektronika:
1. Seryjny sterownik Motronic ME7.1.1 ST10 CompSport
-Odblokowana funkcja hamowania lewą nogą
-Brak dwóch tylnych sond lambda
-Brak SAI
-Brak EVAP
-Kalibracja "wiekszego" MAFu
2. Seryjny sterownik DSG Temic CompSport
-Procedura startu 4500rpm
-Skrócone czasy zmiany biegów
-W trybie manualnym wyłączona funkcja kick-down
-W trybie manualnym mozliwa jazda na odcieciu
-Zmiana biegow od 6500-7000rpm w zaleznosci od trybu pracy skrzyni biegow (D,S,M)
3.Wskażniki Defi (Boost,EGT)
4.Sterowanie doładowaniem HKS EVC
Układ napędowy:
-6 biegowa dwusprzęgłowa skrzynia DSG
-Wymienione sprzegła na wazmocnione 7io tarczowe w DSG
-Sterownik napędu Haldex z 3ma trybami pracy (stock,Sport,Race)
Zawieszenie:
Seria
Wszystkie prace wykonane w CompSport
I pare fotek
Moc przy doladowaniu 1 Bar - 460 KM i 560 NM
I tak sie latem odpychal
[youtube][/youtube]
Wyniki z racelogica.
3,9--> 100 km/h
12,8--> 200 km/h
11,9--> 400m
Waga rzeczywista (zwazonego) auta to 1580 kg (bez zadnego wybebeszania).
I na koniec jeszcze jedna informacja. Powyzszy wynik to STAGE I. Auto caly czas bedzie udoskonalane i wzmacaniane.
W planach poza podniesieniem mocy ładna i lekka felga, dobre letenie opny (prawdopodobnie Yokohama) i moze jakas zawiecha (to sie jeszcze zobaczy). Aaa no i najgrubszy mod aluminowa podstopnica bo mnie ten plastik drazni
MODEL: Golf V R32 MY2009 DSG
Modyfikacje
Silnik:
3,2 VR6 24V BUB
-Seryjny odprężony przekładką
-Śruby głowicy Raceware
-Śruby korbowodów ARP
-Śruby głowne wału korbowego ARP
-Panewki korbowodowe "wzmocnione"
Układ dolotowy:
-Aluminiowy kolektor ssący
-Intercooler Precision
-Orurowanie Aluminium
-DV Stock 710N
Układ wydechowy:
-Turbosprężarka Borg warner S200G TwinScroll
-Wastegate Tial
-Kolektor Wydechowy TwinScroll MG Motorsport
-Kompletny układ wydechowy 3,25" MG Mtorsport
Układ paliwowy:
-6x Bosch 550cc EV14
-Pompa paliwa Bosch 044
Elektronika:
1. Seryjny sterownik Motronic ME7.1.1 ST10 CompSport
-Odblokowana funkcja hamowania lewą nogą
-Brak dwóch tylnych sond lambda
-Brak SAI
-Brak EVAP
-Kalibracja "wiekszego" MAFu
2. Seryjny sterownik DSG Temic CompSport
-Procedura startu 4500rpm
-Skrócone czasy zmiany biegów
-W trybie manualnym wyłączona funkcja kick-down
-W trybie manualnym mozliwa jazda na odcieciu
-Zmiana biegow od 6500-7000rpm w zaleznosci od trybu pracy skrzyni biegow (D,S,M)
3.Wskażniki Defi (Boost,EGT)
4.Sterowanie doładowaniem HKS EVC
Układ napędowy:
-6 biegowa dwusprzęgłowa skrzynia DSG
-Wymienione sprzegła na wazmocnione 7io tarczowe w DSG
-Sterownik napędu Haldex z 3ma trybami pracy (stock,Sport,Race)
Zawieszenie:
Seria
Wszystkie prace wykonane w CompSport
I pare fotek
Moc przy doladowaniu 1 Bar - 460 KM i 560 NM
I tak sie latem odpychal
[youtube][/youtube]
Wyniki z racelogica.
3,9--> 100 km/h
12,8--> 200 km/h
11,9--> 400m
Waga rzeczywista (zwazonego) auta to 1580 kg (bez zadnego wybebeszania).
I na koniec jeszcze jedna informacja. Powyzszy wynik to STAGE I. Auto caly czas bedzie udoskonalane i wzmacaniane.
W planach poza podniesieniem mocy ładna i lekka felga, dobre letenie opny (prawdopodobnie Yokohama) i moze jakas zawiecha (to sie jeszcze zobaczy). Aaa no i najgrubszy mod aluminowa podstopnica bo mnie ten plastik drazni
MK V R32 Turbo by CompSport
moc konkretna a samochod i tak sie malo rzuca w oczy teraz czekamy na stage 2
Re: MK V R32 Turbo by CompSport
Zależy komu ma się rzucać bo np. mnie znawcy Golfów i jako fan Golfa cholernie auto robi wrażenie, więc na takiego R32 3 godziny mógłbym patrzećKoMaR245 pisze:moc konkretna a samochod i tak sie malo rzuca w oczy
Auto pierwsza klasa. Tylko chciałbym zobaczyć filmik ze środka podczas przyspieszania z widokiem na budzik
Re: MK V R32 Turbo by CompSport
Z cyferek wynika, ze 100-200 w 9 s, ale to tylko liczby bo przy tej pogodzie nie ma szans nic wiecej pokazac/nakrecic. Auto przy przyspieszaniu robi sie w ta pogode niebezpieczne. Na wiosne cos zmontuje to wrzuce.Forest89 pisze:Zależy komu ma się rzucać bo np. mnie znawcy Golfów i jako fan Golfa cholernie auto robi wrażenie, więc na takiego R32 3 godziny mógłbym patrzećKoMaR245 pisze:moc konkretna a samochod i tak sie malo rzuca w oczy
Auto pierwsza klasa. Tylko chciałbym zobaczyć filmik ze środka podczas przyspieszania z widokiem na budzik
MK V R32 Turbo by CompSport
projekcik widzialem juz na SR.
jest przekozak !!
powodzenia w dalszych modach !!
jest przekozak !!
powodzenia w dalszych modach !!
MK V R32 Turbo by CompSport
Gratuluje Golfinyy piękna sprawa pozazdrościć powodzenia w dalszym modach
MK V R32 Turbo by CompSport
R32 - megazajebiste auto i ta moc . Szczerze to wolałbym go od nowego golfa R Szkoda tylko że 4 drzwiowe ...
MK V R32 Turbo by CompSport
No mnie jakoś też ekstremalne MK5 bardziej się podoba Po modyfikacjach to niewiem, jest jakiś szybszy Hotchatch ?
MK V R32 Turbo by CompSport
piękna maszyna
2,9vr6syncro viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: MK V R32 Turbo by CompSport
Chyba nieForest89 pisze:No mnie jakoś też ekstremalne MK5 bardziej się podoba Po modyfikacjach to niewiem, jest jakiś szybszy Hotchatch ?
Ale coś mnie nie przekonują te wyniki 0-100 km/h 3,9 ...
Golf Proturbo miał 600 - 700 ps i miał 3,5
Re: MK V R32 Turbo by CompSport
Fajne porownanie i argument. Moze troche z dupy, ale fajne. Idac tym tropem to 997 TT po FL nie moze zrobic 3,3 do setki (a robi poszukaj na YT) bo ma tylko 500 KM a Daniel mial podobno 600-700maciej551 pisze:Chyba nieForest89 pisze:No mnie jakoś też ekstremalne MK5 bardziej się podoba Po modyfikacjach to niewiem, jest jakiś szybszy Hotchatch ?
Ale coś mnie nie przekonują te wyniki 0-100 km/h 3,9 ...
Golf Proturbo miał 600 - 700 ps i miał 3,5
A teraz juz żarty na bok. Wyniki pochodza z RaceLogica, który opiera sie o pomiar satelitarny ktory to wynik zrobiony zostal zarowno przeze mnie jak i miesiac wczesniej przez Patryka i Szymona z Comp Sportu. Jak sie zrobi nieco przychylniej na dworze to powtorze start i wrzuce logi z RaceLogica.
Re: MK V R32 Turbo by CompSport
Nie żebym nie wierzył bo się aż tak nie znam a taka moc to dla mnie abstrakcja ale te różnice są dość małe.PiSi pisze:Fajne porownanie i argument. Moze troche z dupy, ale fajne. Idac tym tropem to 997 TT po FL nie moze zrobic 3,3 do setki (a robi poszukaj na YT) bo ma tylko 500 KM a Daniel mial podobno 600-700maciej551 pisze:Chyba nieForest89 pisze:No mnie jakoś też ekstremalne MK5 bardziej się podoba Po modyfikacjach to niewiem, jest jakiś szybszy Hotchatch ?
Ale coś mnie nie przekonują te wyniki 0-100 km/h 3,9 ...
Golf Proturbo miał 600 - 700 ps i miał 3,5
A teraz juz żarty na bok. Wyniki pochodza z RaceLogica, który opiera sie o pomiar satelitarny ktory to wynik zrobiony zostal zarowno przeze mnie jak i miesiac wczesniej przez Patryka i Szymona z Comp Sportu. Jak sie zrobi nieco przychylniej na dworze to powtorze start i wrzuce logi z RaceLogica.
Pzdr
Re: MK V R32 Turbo by CompSport
To tylko tak sie wydaje, ze roznice sa male bo urwanie 0,2 czy 0,3 w przyspieszeniu 0-100 km/h to sa juz grube dziesiatki koni zeby nie powiedziec setka jesli nie chce sie nic ruszac w masie. Z tego co kojarze to zlos w swoim R20 po programie ma okolice 4,8 do setki. Zlos ma u siebie ok. 300 KM wiec, zobacz zatem ile musialem miec wiecej mocy zeby urwac 0,9 s. z jego czasu 0-100 km/h. Wychodzi ok. 160 KM. Na pewnym poziomie ciezko jest osiagnac poprawę w sekundach i kazda dziesietna cieszy. Oczywiscie na ulicy to moze nie miec kompletnie znaczenia, ale przeciez caly ten tunning robi sie po to by poprawic performance wieci o te diesietne tez sie walczy (byleby niezbyt duzym kosztem )maciej551 pisze:Nie żebym nie wierzył bo się aż tak nie znam a taka moc to dla mnie abstrakcja ale te różnice są dość małe.
Pzdr
MK V R32 Turbo by CompSport
Co do przyśpieszenia w 3.9s do setki to czas jak najbardziej realny przy tej mocy i dsg na pokładzie,w manualnej skrzyni było by już gorzej zrobić ten czas przy tej mocy..Dsg jest fajne
Na początku jest łatwo urwać sporo czasu MKIV R32 ma coś ponad 6s do setki dodając mu 200km urywasz ponad 2s do setki czyli wychodzi w tym przypadku mniej więcej 1s=100km ale potem to już robią się schody można dodać kolejne 200km a przyśpieszenie polepszy się o kilka dziesiątych.PiSi pisze:To tylko tak sie wydaje, ze roznice sa male bo urwanie 0,2 czy 0,3 w przyspieszeniu 0-100 km/h to sa juz grube dziesiatki koni zeby nie powiedziec setka jesli nie chce sie nic ruszac w masie.Z tego co kojarze to zlos w swoim R20 po programie ma okolice 4,8 do setki. Zlos ma u siebie ok. 300 KM wiec, zobacz zatem ile musialem miec wiecej mocy zeby urwac 0,9 s. z jego czasu 0-100 km/h. Wychodzi ok. 160 KM. Na pewnym poziomie ciezko jest osiagnac poprawę w sekundach i kazda dziesietna cieszy.
www.proturbo.com.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości