SZERSZEŃ: Golf R + wydech MG + CS dolot i soft 3.0 = 360KM
Moderator: G0 Karcio
Bardzo fajna bryka I dobrze wiem co mowie
Jesli zamontowales intercooler od S3 tzn, ze seryjny nim nie jest i jest duzo slabszy, tak? Do tej pory z wiekszosci wypowiedzi, ktore czytalem mozna bylo wywnioskowac, ze wlasnie taki tam jest zamontowany juz seryjnie.. A drugi pytanie to jakie felgi masz obecnie na R'ce? Gdzie mozna takie ewentualnie zakupic i jaka jest roznica w wadze miedzy nimi, a seria?
P.S. Ostatnie pytanie juz w tym poscie by zbytnio nie przemeczac twoich palcy, wydech i dolot zakladasz robiony na zamowienie czy jakiegos renomowanego producenta..?
Jesli zamontowales intercooler od S3 tzn, ze seryjny nim nie jest i jest duzo slabszy, tak? Do tej pory z wiekszosci wypowiedzi, ktore czytalem mozna bylo wywnioskowac, ze wlasnie taki tam jest zamontowany juz seryjnie.. A drugi pytanie to jakie felgi masz obecnie na R'ce? Gdzie mozna takie ewentualnie zakupic i jaka jest roznica w wadze miedzy nimi, a seria?
P.S. Ostatnie pytanie juz w tym poscie by zbytnio nie przemeczac twoich palcy, wydech i dolot zakladasz robiony na zamowienie czy jakiegos renomowanego producenta..?
Seryjny IC jest identyko z tym z GTI, plastikowe boczki i te klimaty. Ogólnie: nie trzyma zbyt dobrze temperatury. S3 cały metalowy i o wiele lepiej chłodzi.MatthewG pisze:Bardzo fajna bryka I dobrze wiem co mowie
Jesli zamontowales intercooler od S3 tzn, ze seryjny nim nie jest i jest duzo slabszy, tak? Do tej pory z wiekszosci wypowiedzi, ktore czytalem mozna bylo wywnioskowac, ze wlasnie taki tam jest zamontowany juz seryjnie.. A drugi pytanie to jakie felgi masz obecnie na R'ce? Gdzie mozna takie ewentualnie zakupic i jaka jest roznica w wadze miedzy nimi, a seria?
P.S. Ostatnie pytanie juz w tym poscie by zbytnio nie przemeczac twoich palcy, wydech i dolot zakladasz robiony na zamowienie czy jakiegos renomowanego producenta..?
Obecnie mam fele robione na zamówienie, nie ma ich w ofercie. Kupowałem z drugiej ręki, nie mam więc szczegółów zamówienia. Fele są lżejsze od serii o jakieś 1,5 / 2 kg na sztuce i o wiele bardziej wytrzymałe (kuty stop magnezu i alu).
Dolot / wydech jeśli już to będę robić na Śląsku, tam są najlepsi magicy. Na pewno nie będzie to producent, nawet renomowany wysokimi cenami
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
dokładnieMajiic pisze:Bo bedzie to MG
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
prawda, MG znają się na rzeczy
widziałem proces i mam takowy
a tu taki fajny filmik znaleziony przez kolegę Hulaja; a więc dobrze że idziesz do przodu:
nie mogłem się powstrzymać by go nie zamieścić
widziałem proces i mam takowy
a tu taki fajny filmik znaleziony przez kolegę Hulaja; a więc dobrze że idziesz do przodu:
nie mogłem się powstrzymać by go nie zamieścić
Ostatnio zmieniony czw lip 01, 2010 15:09 przez AdiGTI, łącznie zmieniany 1 raz.
Waga to jedno, ale zostają jeszcze inne czynniki:
- kierowca, który nadmiernie ufa w DSG; wyjaśniam: niektóre prędkości nie są dobre do kickdowna, o wiele lepiej auto przyspiesza z rolki z ręczną i inteligentną obsługą biegów, ergo: im mniej zaufania do tajwańskiej elektroniki, tym lepiej
- moment depnięcia, często 1 sekunda różnicy decyduje; jeśli kierowca manuala depnie, to odpowiedź silnika ma natychmiast; w automatach niekoniecznie i trzeba o tym wiedzieć i się odpowiednio przygotować (często automat traci 0,5-1 sek na dobranie przełożenia)
Ja sam kilka razy jeździłem z tzw. "seryjnymi" autami. Okazywało się, że cholernie trudno było im odejść, a właściciel dopiero opierd...ony przyznawał się do znacznych modyfikacji. Stąd nie ufam też temu, że ktoś pisze: 245 konne auto odchodzi od 270 koni bezproblemowo...
- kierowca, który nadmiernie ufa w DSG; wyjaśniam: niektóre prędkości nie są dobre do kickdowna, o wiele lepiej auto przyspiesza z rolki z ręczną i inteligentną obsługą biegów, ergo: im mniej zaufania do tajwańskiej elektroniki, tym lepiej
- moment depnięcia, często 1 sekunda różnicy decyduje; jeśli kierowca manuala depnie, to odpowiedź silnika ma natychmiast; w automatach niekoniecznie i trzeba o tym wiedzieć i się odpowiednio przygotować (często automat traci 0,5-1 sek na dobranie przełożenia)
Ja sam kilka razy jeździłem z tzw. "seryjnymi" autami. Okazywało się, że cholernie trudno było im odejść, a właściciel dopiero opierd...ony przyznawał się do znacznych modyfikacji. Stąd nie ufam też temu, że ktoś pisze: 245 konne auto odchodzi od 270 koni bezproblemowo...
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
fabryka, czyli 1450 kg. Mniej nie będzie, to jest auto do wożenia ludzi, a nie kartofliMajiic pisze:Ile wazy twoja erka?
Wychodzi ok. 200 KM / tonę auta z kierownikiem i zatankowanego.
BTW: w jednym z ostatnich numerów miesięcznika Top Gear jest ciekawy artykuł. Odchudzali 207 GTi, wyjęli z niej ponad 120 kg bebechów i porównali czasy przed i po. Zdziwko potężne, bo były... identyczne
Ostatnio zmieniony pt lip 02, 2010 10:48 przez zlos, łącznie zmieniany 2 razy.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
- Kristensen
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 22:09
- Lokalizacja: Wlkp
- Kristensen
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 22:09
- Lokalizacja: Wlkp
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości