to mi się właśnie najbardziej podobamarcin_pków pisze:wiekszość aut odchudzona a golfik cywilne auto skóra wśrodku i 1 miejsce. jeszcze raz gratulacje.
MK IV 2.8 V6 Turbo+Nitro by Daniel1d
Moderator: G0 Karcio
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
nie musisz mnie o nic prosic , a jezeli chodzi o ogarniecie auta to mialem na mysli to ,ze Daniel nie oszczedza auta ..wali z odcinki i w odpowiednich momentach zmienia biegi plus nitro ...dlatego uwazam ze chlopak sobie radzi z samochodemaw69 pisze:Nie no prosze cie to nie FWD ani RWD zeby tu cos ogarniać, auto w koncu jest po męsku wystrojone i dobrze ze ecu master poszedl w kosz . Mysle ze przy strzale jest pod 500 KM.....Czas zjebisty gratulacje jeszcze raz Daniel.
ps to 500km bylo by tak samo wiarygodne jak twoje 310km i zrobienie jak dobrze pamietam 12,87 na 1/4 mili samochodem wazacym 1700kg :green_fuck:
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
Rafalek114 pisze:ps to 500km bylo by tak samo wiarygodne jak twoje 310km i zrobienie jak dobrze pamietam 12,87 na 1/4 mili samochodem wazacym 1700kg :green_fuck:
nie 310 tylko 326 i nie 1700kg tylko pewnie bliżej 1600Rogalotti pisze: U mnie na hamowni to S4 miało dokładnie 326PS. 310PS miała jak sama sie hamowała a my stalismy na zewnatrz . Co nie zmienia faktu ze te 326PS miała przez moze max 2rpm.
Dynomet do hamowni stacjonarnej obciazeniowej ma sie jak kij do oka, a w szczególnosci przy hamowaniu mocnych beznyn. I nie mówie tu o liczbach tylko o ważniejszych przebiegach krzywych.
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
nie 310 tylko 326 i nie 1700kg tylko pewnie bliżej 1600
wiem wiem cowboy , czytalem to na racingforum , ale pierwsza plota poleciala ze niby 310, a ja wiem jak jedzie s4 majac 310km i nie ma opcji zeby zrobilo w cywilnej wersji czas ponizej 13-stki ... Z tego co pamietam to jak wazylem s4 przed pomiarem na alu 18stce , mialo chyba cos ok 1660kg ... dokladnie nie pamietam i nie chce teraz zmyslac
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
bedzie mial 400km lub wiecej na 100 procent , a ile pan Adam poda na forum to sie okazecowboy pisze:poczekamy az poda moc po zakonczeniu modów
Daniel sorrki za delikatne ot
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
Panowie z niczym sie nie pucowalem bo niemam powodów ani nie o to mi chodzi.....nie musisz mnie o nic prosic , a jezeli chodzi o ogarniecie auta to mialem na mysli to ,ze Daniel nie oszczedza auta ..wali z odcinki i w odpowiednich momentach zmienia biegi plus nitro ...dlatego uwazam ze chlopak sobie radzi z samochodem
ps to 500km bylo by tak samo wiarygodne jak twoje 310km i zrobienie jak dobrze pamietam 12,87 na 1/4 mili samochodem wazacym 1700kg
Auto mialo na K03 okolo 300 - 317 KM shamowane dynometem i to kilkukrotnie....mialo w miedzy czasie tez drobne uszkodzone duperele (nieszczelnosc w dolocie) i przez te kilka miechów jezdzilo naprawde różnie.....Po wlozeniu K04 i na sofcie pod K03 auto zaczeło się zbierac lepiej o wiele lepiej i bylo/jest to czuc na dupie.....shamowalismy dynometem auto u zaprzala kilkukrotnie i wyniki byly od 350 - 360 o ile dobrze pamietam. Kilka dni pozniej bylem na nowych rolkach u Witka i shamowalem auto i dwukrotnie byl wynik 308 KM i ostatni pomiar pokazal 326 KM ale to tylko dlatego ze był shamowany do 7300 obr i na koncu pojawil sie pik mocy o 326 KM (I nie jest to zadna plota tylko naoczne fakty)....ale ogolnie wykres od 4 tys obr jest bardzo poszarpany wyglada jak oscylogram az wstyd go komukolwiek pokazywac na oczy
(przypuszczam ze wtryski sie kończa auto jedzie fajnie na 2 no 3 pierwszych biegach pozniej juz ewidentnie czuc falowania i spadek mocy....Wtryski wieksze juz leza i oczekuje wieksza pompa.....Po strojeniu zobaczymy co wyjdzie....bo poki co sam nie wiem ile Audi ma mocy i ktorej hamowni wierzyc....napewno niema 310 KM ale i napewno tez niema 360 KM jest gdzies pomiedzy.
A co do ogarnięcia auta uwierz mi ze w 4x4 naprawde niema co ogarniać zwlaszcza jak ma sie procedure startu. Kazdy kto chodz troche sie sciga o tym wie.
A moc okolo 500 KM w daniela Golfie, moge z czystym sumieniem powiedziec ze wlasnie auto mniej wiecej tyle mocy generowało na bemowie.
Cowboy co do wagi mojej S4 - 1630 kg z rezerwą paliwa w zbiorniku. A na zawodach w przeciwienstwie do innych poza kolem zapasowym nie wyjmowalem z auta nic w środku leżały kurtki torebka mojej dziewczyny parasolka i kilka innych diwajsów Jak zrobie docelową moc moze na jakis jednych zawodach wyjme wnetrze zeby sprawdzic jaki najlepszy czas da sie zrobic.
Cowboy uwierz mi chcialbym zeby auto juz bylo wystrojone ale nie jest i ciagle oczekuje na jakis termin. Chcialbym zeby bylo jak najwicej i bedziemy probowac na maxa
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
Uwierz mi ze chcialbym zeby bylo ponad 400 i bedziemy starac sie tyle zrobić i napewno o tym fakcie napisze na forum zeby obalić mit koniecznej zmiany glowic na moce powyzej 400 KM. Bo motor w tej chwili jest stockowy.bedzie mial 400km lub wiecej na 100 procent , a ile pan Adam poda na forum to sie okaze
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
a co do mocy u Daniela to zauwazy ze na bemowie byl tez drugi golf VR6 turbo compsportów z mocą 420 KM a robił czasy średnio pół sekundy gorsze....No chyba ze chcesz powiedziec że Szymek z Compotów "nie ogarnia" auta :green_fuck:
Wnioski wyciągnij sam
Wnioski wyciągnij sam
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
na tych sprezarkach ktore masz w srodku napewno bedzie 400 zreszta tyle bylo u Darka i dobrze o tym wiesz (glowice tez byly seryjne),a on mial k04 z rs4 a nie tak jak ty z rs6 ... jezeli poluznisz wydech to wypluje z 410km lub wiecej .. nie mam pojecia kto bedzie stroil auto , dobrze by bylo jak bys wrzucil przeplywke z rs4 , my tego nie zrobilismy i to byl bladUwierz mi ze chcialbym zeby bylo ponad 400 i bedziemy starac sie tyle zrobić i napewno o tym fakcie napisze na forum zeby obalić mit koniecznej zmiany glowic na moce powyzej 400 KM. Bo motor w tej chwili jest stockowy.
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości