[mk3][OEM+]z miłości do detali
Moderator: G0 Karcio
Auto do sprzedania już teraz oficjalnie
przypominam
silnik 1.8 AAM 75 koni (sprawdzone na hamowni 77 koni i 143 Nm - co w 17 letnim aucie jest bdb osiągnięciem) i idealnym stanie technicznym. Przebieg ok. 160 000 - 170 000 tyś (nie wiecej, ale nie potrafię dokładnie powiedzieć ile jest, gdyż już trzeci licznik jest podpięty do tego silnika), do niego dopięty układ wydechowy remus dedykowany do tego silnika, filtr powietrza wymieniony na wkładkę o zwiększonym przepływie firmy KN, dołożyłem również wygłuszenie maski z golfa gti tdi oraz założyłem siłowniki maski (co naprawdę ułatwia zaglądanie pod maskę). Silnik zalany jest olejem półsyntetycznym CASTROL GTX MAGNATEC 10w40 (do wymiany za conajmniej 5000km), tankowany wyłącznie na stacji orlen paliwem verva 98
buda GL '92
standardowo wyposażony był w:
-wspomaganie kierownicy
-centralny zamek
-elektrycznie sterowane lusterka
-podgrzewanie tylnej szyby
-elektryczny szyberdach - założyłem nowe oryginalne prowadnice (stare lubią pękać, koszt obu to ponad 400 zł)
-elektrycznie regulowane przednie światła
-przednie światła przeciwmgłowe
dodatkowo ja dołożyłem:
-elektryczne szyby wraz z modułem komfortu (otwieranie i zamykanie "z kluczyka")
-elektrycznie podgrzewane lusterka
-elektrycznie podgrzewane dysze spryskiwaczy
-niebiesko - czarne półkubełki i profilowana, dwuczęściowa tylna kanapa z wersji bonjovi
-skórzaną kierownicę z najmocniejszej odmiany golfa (2.9 vr6 syncro)
-gałkę skórzaną od audi s3
-licznik "nowego typu"
-komputer pokładowy MFA - pokazuje dystans, spalanie, średnią prędkość, temperaturę powietrza (na polu), temperaturę oleju, czas jazdy
-daszki przeciwsłoneczne z zamykanymi lusterkami pochodzące z golfa xx jahre
-"chromowane" klamki wewnętrzne
-stojak na telefon w konsoli środkowej (z wersji wyposażonej w tel. pokładowy)
-podłokietnik dedykowany do golfa 3 (nie jakiś uniwersalny badziew)
-Wnętrze auta zostało wygłuszone taśmą bitumiczną (drzwi, podłoga, bagażnik), założone zostały dystanse głośnikowe POWE (ogólnie całe auto jest profesjonalnie przygotowane pod car - audio, ja sprzedaję BEZ radia, wzmacniacza i głośników)
-schowek na 6 płyt CD
-zaślepki z wersji pink floyd
-grube welurowe dywaniki
-welurowe wnętrze bagażnika (oryginalnie było plastikowo - gumowe)
Z zewnątrz doszło:
-akcesoryjne światła przednie HELLA a'la golf 4
-akcesoryjne lampy tylne HELLA red-white (duży rarytas)
-migacze przednie clear (aby pasowały do lamp przednich)
-migacze boczne lekko dymione
-wszystkie wycieraczki VALEO FLAT
-PAKIET OSPOJLEROWANIA GTI (grill, szeroka dokładka zderzaka (ORYGINAŁ W IDEALNYM STANIE!), progi, lotka na tylnej szybie
Auto porusza się na 17x8 calowych felgach DEZENT C (CUP), które na ten sezon zostały częściowo wypolerowane, obutych w kultowe już opony UNIROYAL RAINSPORT 1 w rozmiarze 205x40. Samochód został wyposażony w zestaw torowy H&R CUP obniżający auto o 60 mm z przodu i 40 z tyłu
do auta dokładam koła zimowe z prawie nowymi oponami (2 szt kupione na tą, a 2 na zeszłą zimę), dywaniki gumowe na zimę
dokładniejszy opis znajduje się w temacie z samochodem, zapraszam do lektury całości (podejrzewam, że nie napisałem o wszystkich rzeczach jakie były w aucie zrobione)
auto posiada kilka wad (wymienię wszystko)
- silniczki regulacji świateł mają zimne luty i nie działają zawsze
- czasami zawiesza się pływak (koszt naprawy to 50zł za pływak + 50 robocizna)
- przednie prawe nadkole nadaje się do naprawy blacharskiej
reszta auta w stanie bdb i mówię to z ręką na sercu
CENA jaka mnie interesuje to 13000 - dla forumowiczów 12, z tym że to jest cena ostateczna i nie podlega ona negocjacji
dla pytaczy "dlaczego tak drogo" - koła warte są 1500, opony 1000, zawieszenie ~1500 (nowe 800 funtów, używka praktycznie nie do dostania), pakiet gti ~800 zł, wygłuszenie auta nie licząc robocizny ok 500, fotele ok. 500, zimówki ok 500, wszystkie pozostałe dodatki ok 3500-4000
auto w ciągłej eksploatacji, możliwość obejrzenia w Krakowie, Wieliczce, Brzesku
kontakt przez PW lub mail wwiecha@gmail.com lub tel. 602112344 (nie odpisuję na smsy!!)
kilka zdjęć (dużo więcej w pierwszym poście tematu z autem)
przypominam
silnik 1.8 AAM 75 koni (sprawdzone na hamowni 77 koni i 143 Nm - co w 17 letnim aucie jest bdb osiągnięciem) i idealnym stanie technicznym. Przebieg ok. 160 000 - 170 000 tyś (nie wiecej, ale nie potrafię dokładnie powiedzieć ile jest, gdyż już trzeci licznik jest podpięty do tego silnika), do niego dopięty układ wydechowy remus dedykowany do tego silnika, filtr powietrza wymieniony na wkładkę o zwiększonym przepływie firmy KN, dołożyłem również wygłuszenie maski z golfa gti tdi oraz założyłem siłowniki maski (co naprawdę ułatwia zaglądanie pod maskę). Silnik zalany jest olejem półsyntetycznym CASTROL GTX MAGNATEC 10w40 (do wymiany za conajmniej 5000km), tankowany wyłącznie na stacji orlen paliwem verva 98
buda GL '92
standardowo wyposażony był w:
-wspomaganie kierownicy
-centralny zamek
-elektrycznie sterowane lusterka
-podgrzewanie tylnej szyby
-elektryczny szyberdach - założyłem nowe oryginalne prowadnice (stare lubią pękać, koszt obu to ponad 400 zł)
-elektrycznie regulowane przednie światła
-przednie światła przeciwmgłowe
dodatkowo ja dołożyłem:
-elektryczne szyby wraz z modułem komfortu (otwieranie i zamykanie "z kluczyka")
-elektrycznie podgrzewane lusterka
-elektrycznie podgrzewane dysze spryskiwaczy
-niebiesko - czarne półkubełki i profilowana, dwuczęściowa tylna kanapa z wersji bonjovi
-skórzaną kierownicę z najmocniejszej odmiany golfa (2.9 vr6 syncro)
-gałkę skórzaną od audi s3
-licznik "nowego typu"
-komputer pokładowy MFA - pokazuje dystans, spalanie, średnią prędkość, temperaturę powietrza (na polu), temperaturę oleju, czas jazdy
-daszki przeciwsłoneczne z zamykanymi lusterkami pochodzące z golfa xx jahre
-"chromowane" klamki wewnętrzne
-stojak na telefon w konsoli środkowej (z wersji wyposażonej w tel. pokładowy)
-podłokietnik dedykowany do golfa 3 (nie jakiś uniwersalny badziew)
-Wnętrze auta zostało wygłuszone taśmą bitumiczną (drzwi, podłoga, bagażnik), założone zostały dystanse głośnikowe POWE (ogólnie całe auto jest profesjonalnie przygotowane pod car - audio, ja sprzedaję BEZ radia, wzmacniacza i głośników)
-schowek na 6 płyt CD
-zaślepki z wersji pink floyd
-grube welurowe dywaniki
-welurowe wnętrze bagażnika (oryginalnie było plastikowo - gumowe)
Z zewnątrz doszło:
-akcesoryjne światła przednie HELLA a'la golf 4
-akcesoryjne lampy tylne HELLA red-white (duży rarytas)
-migacze przednie clear (aby pasowały do lamp przednich)
-migacze boczne lekko dymione
-wszystkie wycieraczki VALEO FLAT
-PAKIET OSPOJLEROWANIA GTI (grill, szeroka dokładka zderzaka (ORYGINAŁ W IDEALNYM STANIE!), progi, lotka na tylnej szybie
Auto porusza się na 17x8 calowych felgach DEZENT C (CUP), które na ten sezon zostały częściowo wypolerowane, obutych w kultowe już opony UNIROYAL RAINSPORT 1 w rozmiarze 205x40. Samochód został wyposażony w zestaw torowy H&R CUP obniżający auto o 60 mm z przodu i 40 z tyłu
do auta dokładam koła zimowe z prawie nowymi oponami (2 szt kupione na tą, a 2 na zeszłą zimę), dywaniki gumowe na zimę
dokładniejszy opis znajduje się w temacie z samochodem, zapraszam do lektury całości (podejrzewam, że nie napisałem o wszystkich rzeczach jakie były w aucie zrobione)
auto posiada kilka wad (wymienię wszystko)
- silniczki regulacji świateł mają zimne luty i nie działają zawsze
- czasami zawiesza się pływak (koszt naprawy to 50zł za pływak + 50 robocizna)
- przednie prawe nadkole nadaje się do naprawy blacharskiej
reszta auta w stanie bdb i mówię to z ręką na sercu
CENA jaka mnie interesuje to 13000 - dla forumowiczów 12, z tym że to jest cena ostateczna i nie podlega ona negocjacji
dla pytaczy "dlaczego tak drogo" - koła warte są 1500, opony 1000, zawieszenie ~1500 (nowe 800 funtów, używka praktycznie nie do dostania), pakiet gti ~800 zł, wygłuszenie auta nie licząc robocizny ok 500, fotele ok. 500, zimówki ok 500, wszystkie pozostałe dodatki ok 3500-4000
auto w ciągłej eksploatacji, możliwość obejrzenia w Krakowie, Wieliczce, Brzesku
kontakt przez PW lub mail wwiecha@gmail.com lub tel. 602112344 (nie odpisuję na smsy!!)
kilka zdjęć (dużo więcej w pierwszym poście tematu z autem)
- golfer_1984
- VW Baron
- Posty: 3387
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
- Lokalizacja: PODKARPACIE
- Kontakt:
12 tyś. ???? będzie ciężko, według lepiej sprzedać fanty i sprzedać tzw. golasa
MK5 GTI DSGhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=467361
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
CENA jaka mnie interesuje to 13000 - dla forumowiczów 12, z tym że to jest cena ostateczna i nie podlega ona negocjacji
dla pytaczy "dlaczego tak drogo" - koła warte są 1500, opony 1000, zawieszenie ~1500 (nowe 800 funtów, używka praktycznie nie do dostania), pakiet gti ~800 zł, wygłuszenie auta nie licząc robocizny ok 500, fotele ok. 500, zimówki ok 500, wszystkie pozostałe dodatki ok 3500-4000
nie powiem bo golf jest wypas... ale kolego pamietajmy o jednej waznej rzeczy..:VoyteQ:.. pisze:o i tak cena poniżej faktycznej wartości auta, ale cóż zrobić..
a tego nie zminisz tymi frykasami niestety ! dla mnie cena realna do wziecia 9-10 tys za wszytko ! moze i masz rarytasy ale obaj wiemy ze za taki chajs smigasz dzis a3 lub golfem 4buda GL '92
ale tak czy inaczej trzymam kciuki by za tyle poszedł bo włożyles pracy w niego co nie miara
moje byle gti..
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=103949&postdays=0&postorder=asc&start=795
moja była octavia:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=267091&postdays=0&postorder=asc&start=60
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=103949&postdays=0&postorder=asc&start=795
moja była octavia:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=267091&postdays=0&postorder=asc&start=60
djtomek, to co jest włożone w auto warte jest łącznie ok. 10000 - do tego dochodzi wartość auta oraz idealny stan techniczny.... ja nie potrzebuję sprzedać auta już, nie sprzedam go taniej niż te 12 tys tylko po to, żeby go sprzedać szybko - wiem ile jest warte to czym jeżdżę...
pozatym proszę Cię nie porównuj mi aut w stanie agonalnym (a takie są te a3 i g4 za ~12 tys) do auta w stanie idealnym wiem dobrze jak i Ty, że tego auta nie kupi "chłopek roztropek" tylko ktoś, kto wie co znaczy to co napisałem w opisie samochodu
A teraz tak ogólnie do wszystkich - darujcie sobie komentarze "dużo" "mało" "po co" bo nie po to jest ten temat, żeby wyceniać moje auto - jak ktoś chce dyskutować o cenie to zapraszam z gotówką do oglądania auta...
pozatym proszę Cię nie porównuj mi aut w stanie agonalnym (a takie są te a3 i g4 za ~12 tys) do auta w stanie idealnym wiem dobrze jak i Ty, że tego auta nie kupi "chłopek roztropek" tylko ktoś, kto wie co znaczy to co napisałem w opisie samochodu
A teraz tak ogólnie do wszystkich - darujcie sobie komentarze "dużo" "mało" "po co" bo nie po to jest ten temat, żeby wyceniać moje auto - jak ktoś chce dyskutować o cenie to zapraszam z gotówką do oglądania auta...
Mam nadzieję, ze uda ci się sprzedać autko za tą kase
Statystycznie gl z 92r z takim silnikiem chodzą po 4-5tys
Za tą kasę można kupić zdrowe 20 jahre TDI lub ADY z klimą (jak nie klimatronikiem) no i 5 lat młodsze.
Wiadomo, furke masz odpicowaną na maxa, ale nawet pasjonat marki woli kupić GTI z dobrym silnikiem, niż starego gl ze słabiutkim AAM.
A tak poza tym, gdzieś ty kupił te fotele za 500zł?! Jak zmieniałem u siebie w GTD za identyczne dałem 180. Napisz lepiej, że wnętrze kosztowało +/- 800zł
Statystycznie gl z 92r z takim silnikiem chodzą po 4-5tys
Za tą kasę można kupić zdrowe 20 jahre TDI lub ADY z klimą (jak nie klimatronikiem) no i 5 lat młodsze.
Wiadomo, furke masz odpicowaną na maxa, ale nawet pasjonat marki woli kupić GTI z dobrym silnikiem, niż starego gl ze słabiutkim AAM.
A tak poza tym, gdzieś ty kupił te fotele za 500zł?! Jak zmieniałem u siebie w GTD za identyczne dałem 180. Napisz lepiej, że wnętrze kosztowało +/- 800zł
Ostatnio zmieniony sob sie 08, 2009 22:38 przez Drops, łącznie zmieniany 2 razy.
Dobre przyspieszenie (chyba 7 do 100 jak się nie mylę), na zakrętach trzyma się wyśmienicie, nawet na seryjnym zawieszeniu, no i nie takie znowu drogie w porównaniu z innymi autkami o podobnych parametrach...:VoyteQ:.. pisze:wizualnie i silnikowo jestem na tak znajomy ojca miał taką i wiem, ze to naprawdę bardzo dobre auto
SPRZEDAM PRZYCISK "PASSENGER EJECT"
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=1539847808
---
http://adicorp.cba.pl
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=1539847808
---
http://adicorp.cba.pl
- hehe 500 to koszt foteli, kanapy i odnowienia 2 elementów u tapicera, a nie samych foteli to był taki skrót myślowyDrops pisze:dałem 180. Napisz lepiej, że wnętrze kosztowało +/- 800zł
trupy tak... w takim stanie jak mój około 6500-7000 (oczywiście seryjne)Drops pisze:Statystycznie gl z 92r z takim silnikiem chodzą po 4-5tys
na faktycznie zdrowe tdi z klimą z końca produkcji trzeba dać 15000Drops pisze:Za tą kasę można kupić zdrowe 20 jahre TDI lub ADY z klimą (jak nie klimatronikiem) no i 5 lat młodsze.
- Kowal_
- płk Gleba
- Posty: 1732
- Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: VW Passat CC
- Silnik: CCZA
..:VoyteQ:.., Ty jednak zapomniałeś o jednej bardzo ważnej rzeczy - z wkładaniem w samochód, a w szczególności w tuning jest tak, że nie odzyskasz nawet połowy wartości... a Ty sobie liczysz jak za zboże... czyli tyle ile daleś.
Auto jest tyle warte ile za niego dadzą potencjalni kupcy
Jakby to jeszcze młode GTI było a tutaj masz '92 z najbardziej porażkowym silnikiem (wiem, że jest w świetnej kondycji, ale laik powie "1.8 i 77KM, odpada", a siedzący w temacie VW też raczej tych silników unika z wiadomych względów )
Koledzy wyżej dobrze piszą - sprzedaj koła, sprzedaj opony, sprzedaj zawias, lampy + to co tam zdołasz wyciągnąć i wstawić "zwykłe" a Golfa puść za te powiedzmy 6-7k - choć podejrzewam, że i tak z tą ceną będzie ciężko. Niestety prawda jest taka, że ludzie nadal patrzą na rocznik, szczególnie w takich używanych samochodach gdzie starają się zawsze kupować najmłodszy z danych lat produkcji.
Autko jest na prawdę ładne, świetnie utrzymane i powodzenia życzę
Auto jest tyle warte ile za niego dadzą potencjalni kupcy
Jakby to jeszcze młode GTI było a tutaj masz '92 z najbardziej porażkowym silnikiem (wiem, że jest w świetnej kondycji, ale laik powie "1.8 i 77KM, odpada", a siedzący w temacie VW też raczej tych silników unika z wiadomych względów )
Koledzy wyżej dobrze piszą - sprzedaj koła, sprzedaj opony, sprzedaj zawias, lampy + to co tam zdołasz wyciągnąć i wstawić "zwykłe" a Golfa puść za te powiedzmy 6-7k - choć podejrzewam, że i tak z tą ceną będzie ciężko. Niestety prawda jest taka, że ludzie nadal patrzą na rocznik, szczególnie w takich używanych samochodach gdzie starają się zawsze kupować najmłodszy z danych lat produkcji.
Autko jest na prawdę ładne, świetnie utrzymane i powodzenia życzę
Ostatnio zmieniony ndz sie 09, 2009 09:04 przez Kowal_, łącznie zmieniany 1 raz.
330KM/450Nm
Po co cokolwiek dłubać i sprzedawać po normalnej cenie? No bez sensu... Widać, że auto zadbane, chuchane i dmuchane z każdej strony i jeśli ktoś będzie szukał takiego auta to da te 12 tys.mkowalm pisze:Koledzy wyżej dobrze piszą - sprzedaj koła, sprzedaj opony, sprzedaj zawias, lampy + to co tam zdołasz wyciągnąć i wstawić "zwykłe" a Golfa puść za te powiedzmy 6-7k
Albo patrzysz na cenę, albo na stan auta.
..:VoyteQ:..,
SPRZEDAM PRZYCISK "PASSENGER EJECT"
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=1539847808
---
http://adicorp.cba.pl
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=1539847808
---
http://adicorp.cba.pl
nawet nie próbuję - w auto nie licząc kosztu samego auta włożone jest grubo ponad 10k - a tu dochodzi jeszcze samochód i jego idealny stan. Pozatym nie pisz że cenię tyle ile ja dałem bo to są brednie - przykładowe ceny jakie podałem to jest wartość tych elementów na dzień dzisiejszy jakby je wyciągnąć i sprzedać osobno!!mkowalm pisze:że nie odzyskasz nawet połowy wartości... a Ty sobie liczysz jak za zboże... czyli tyle ile daleś.
tak Ci się tylko wydaje kolego... jak Ci ktoś powie "daję 3 tyś" to sprzedasz swoje - już to widzę...mkowalm pisze: Auto jest tyle warte ile za niego dadzą potencjalni kupcy
90% gti to zarżnięte trupy, nikt nie kupuje takiego auta żeby jeździć 40 hm/h po bułki do sklepu, a w najbardziej optymistycznej wersji 12 lat ostrej jazdy robi swojemkowalm pisze:Jakby to jeszcze młode GTI
podaj mi jakich bo jestem bardzo ciekawy?? bo z tego co ja wiem to są to najbardziej wytrzymałe i odporne silniki w mk3 (ogólnie 1.8, nie tylko aam), części do nich kosztują grosze w stosunku do innych silników, palą znośnie - więc czego chcieć więcej?? aaa... wiem... gti...mkowalm pisze:siedzący w temacie VW też raczej tych silników unika z wiadomych względów
AdiCorp, Marcin GTI,
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości