VW Golf IV 1.8 GTI Turbo.

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
tenga
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn lut 09, 2009 15:53
Lokalizacja: turek

Post autor: tenga » pn kwie 20, 2009 14:18

no to wstepne gratki ale czekam na oficjalne info i wykresik



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » pn kwie 20, 2009 23:38

Jakie ma wymiary Twój IC i gdzie go kupiłeś?


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
kyfy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:47
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: kyfy » wt kwie 21, 2009 07:29

daniel1d pisze:Jakie ma wymiary Twój IC i gdzie go kupiłeś?
70x15x7 cm

www.re5pect.pl


Golf GTI Mk4 1.8T powered by TD05 12T GSR turbo

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1875464#1875464

367/458

Awatar użytkownika
kyfy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:47
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: kyfy » śr kwie 22, 2009 19:37

Autko wróciło właśnie od GTO (big thx). Odpycha się naprawdę nieźle, dupohamownia stwierdziła sporą różnicę w stosunku do K04, oczywiście na korzyść. Turbo wstaje w okolicach 3300RPM i pompuje do odcinki, gdzie jest 1.3bar - to jest naprawdę niezłe. :-D Myślę,że jest w okolicach 300KM winą takiego wyniku jest źle skonstruowany downpipe , który pójdzie do korekty. Przez to też jest bardzo wysokie EGT po dłuższym bucie - dobrze że mam wskaźnik, bo chyba bym się pożegnał z silnikiem w drodze powrotnej, noga sama klei się do gazu :P Odgłosy spod maski i wydechu w trakcie przyspieszania są nie do opisania - to jest piękne i człowiek chce jeszcze i jeszcze. Dobrze,że nie inwestowałem w caraudio - teraz bym to wywalił. Po powrocie otworzyłem maskę i tu megazaskoczenie - pod maską jest wręcz chłodno w porównaniu do K04 i K03. Rura od turbo do intercoolera była tylko ciepła, wcześniej wręcz parzyła. Stożek był chłodny.
Reasujmując - opłacało się ;) Teraz tylko poprawka downpipe i na hamownię. Ufff, trochę się rozpisałem, ale jazda jest niezła...... :ok:


Golf GTI Mk4 1.8T powered by TD05 12T GSR turbo

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1875464#1875464

367/458

Awatar użytkownika
Stf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 18:12
Lokalizacja: Warszawa/Krosno

Post autor: Stf » czw kwie 23, 2009 09:44

noo. i mity osób które nawet nie stały przy eliminatorze zostały rozwiane. Turbo dmucha 1,3 do odcinki - ma ktoś jeszcze jakieś ale ? z tego co mi kyfy wspominał może znacznie więcej ale to już po zakuciu silnika. gratuluje Tobie i GTO za ogarnięcie tematu.
Ostatnio zmieniony czw kwie 23, 2009 09:48 przez Stf, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=92098

tenga
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn lut 09, 2009 15:53
Lokalizacja: turek

Post autor: tenga » czw kwie 23, 2009 12:33

po zakuciu to mozna jeszcze direct port nitro załozyć i walic 500+ na strzale wrazie nagłej potrzeby



Awatar użytkownika
mr_exclusive
GTI POWER
GTI POWER
Posty: 413
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 15:10
Lokalizacja: Białogard
Kontakt:

Post autor: mr_exclusive » czw kwie 23, 2009 13:05

kyfy gratuluje wyniku :bigok:

jak znajdziesz chwilkę to nagraj jakiś filmik jak to idzie :food:


Pozdr,
Arek

Moje EX GTI Turbo:
viewtopic.php?t=169032

Polo 9N 1.9TDI Highline

Tani Hosting www zapraszam!

Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » czw kwie 23, 2009 13:10

Sam jestem ciekaw jak to jedzie i brzmi, dawaj filmik :food:
Gratki za mody


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
_Grześ_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: śr gru 03, 2008 14:56
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: _Grześ_ » czw kwie 23, 2009 13:32

Wykres :food: :satan:


[S] hamulce 312x25 do mk4

Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » czw kwie 23, 2009 13:37

_Grześ_ pisze:Wykres
Wykres pewnie będzie po korekcie downpipe jak mniemam :helm:


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kyfy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:47
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: kyfy » czw kwie 23, 2009 13:41

Ponior pisze:
_Grześ_ pisze:Wykres
Wykres pewnie będzie po korekcie downpipe jak mniemam :helm:
Dokładnie tak.


Golf GTI Mk4 1.8T powered by TD05 12T GSR turbo

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1875464#1875464

367/458

Awatar użytkownika
_Grześ_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: śr gru 03, 2008 14:56
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: _Grześ_ » czw kwie 23, 2009 14:43

spoko tez sie tego doczytałem :helm: ale juz nie mogę sie doczekać jestem bardzo ciekaw


[S] hamulce 312x25 do mk4

Awatar użytkownika
kyfy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:47
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: kyfy » sob kwie 25, 2009 18:07

A oto komora silnika :

Obrazek

Obrazek

teraz tylko korekta DP, hamownia i w drogę :)


Golf GTI Mk4 1.8T powered by TD05 12T GSR turbo

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1875464#1875464

367/458

Awatar użytkownika
beny841
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 21, 2005 21:35
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: MK1
Silnik: 1.9

Post autor: beny841 » sob kwie 25, 2009 18:55

nono jaki ład i porządek pięknie :bigok: :bigok: :bigok:


mój klekot http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=864968#864968

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości