Golf 2.8 VR6 kompressor+ by lawrai

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
BLIND
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2306
Rejestracja: wt wrz 26, 2006 11:12
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

Post autor: BLIND » pt sty 16, 2009 11:29

lawrai pisze:Matijas napisał/a:
lawrai napisał/a:
kupiłem dwa brakujące mi wtryski . Teraz czekam aż dojadą do mnie , także już na 100% bedą wtryski 0280156065 .

to sa z 1.8T 180km?

nie , 225 km . Leon cupra , tt itp.
No to ładnie :bajer:
Miałem ostatnio okazje odwiedzić Jacka i właśnie widziałem dłubanego golfa, a teraz już wiem że to Twój :bigok: pozdro i powodzenia :pub:



Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » śr sty 21, 2009 21:12

lawrai, wtryski juz sa zalozone?? :bajer:



Awatar użytkownika
marfet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: ndz mar 02, 2008 23:00
Lokalizacja: Siemiatycze
Kontakt:

Post autor: marfet » pt sty 23, 2009 22:16

przy takich wtryskach i takim spalaniu trzeba bedzie wstawic gaz :bigok: muahahaha

super projekt, trzymam kciuki, zazdroszcze zapału, pozdrawiam



Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » wt sty 27, 2009 22:26

wtryski dowiozłem w niedziele do Evo i z tego co mi powiedział auto skończy w tym tygodniu .

Czekam jeszcze teraz na tel. od Evo aby uzgodnić w jaki dzień będzie gotowy :) .


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

Post autor: malutki » wt sty 27, 2009 22:37

lawrai pisze:wtryski dowiozłem w niedziele do Evo i z tego co mi powiedział auto skończy w tym tygodniu .
jaka moc oczekiwana? :bajer:


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » wt sty 27, 2009 23:10

no to czekam na info z odbioru auta..


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

Post autor: malutki » śr sty 28, 2009 03:45

dm414 pisze:no to czekam na info z odbioru auta..
jol tyz :)


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » śr sty 28, 2009 09:15

Tutaj widać , że Jacek pozwolił mi zachować hokej w zderzaku na czym mi zależało i obrócił IC do góry wlotami z czego jestem bardzo zadowolony . Na zywo "całośc" wygląda bardzo fajnie .
A po kiego grzyba odwracac ten cooler do gory nogami, przeciez to bez sensu ? On tam normalnie by wszedł "uszami" do dołu i zderzak mialbys caly.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr sty 28, 2009 13:50

Jak ostatnio w mk3 zrobilem tak jak pisze aw, cooler wszedl naprawde duzy.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » śr sty 28, 2009 15:12

chciałem go mieć na zewnątrz i tak zamocowałem , pojechał golf do Evo i wyszło ze kolanka sie nie zmieszczą aby została dokładka zderzaka a więc Evo odwrócił ic do góry wejściami i wszystko ok . Na zewnątrz jest bo tak po prostu chciałem - może troche źle bo wygląda to jakbym chciał szpanować nie wiem czym (a nie mam bo większośc aut bedzie szybsze) ale ogólnie zawsze chciałem miec tak "wybebeszone" na zewnątrz graty w aucie .

Czekam na auto tak jak się dogadywałem także wszyscy czekają a ja juz doczekac sie nie moge :okej:

Pozdrawiam :pub:


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » śr sty 28, 2009 22:41

a to nie jest przypadkiem tak ze wejscia do colera powiny byc na dole

ponieważ ciepłe powietrze jest lżejsze i po wejsciu do coolera idzie do gory i wykorzystuje jego cały rdzen a u ciebie nie bedzie efektywnie wykorzystywany tak duzy cooler ?


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr sty 28, 2009 22:47

Fido_dido, z predkoscia z jaka ono tam przelatuje to mysle, ze nie ma najmniejszego znaczenia


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
meverick
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: wt mar 06, 2007 23:36
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: meverick » śr sty 28, 2009 23:48

lawrai, dzisiaj widziałem przymiarki kompresora i pooglądałem sobie cały dolot i moge powiedziec jedno - będzie bosko to wyglądało pod maską :helm:


www.jettaclub.pl

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw sty 29, 2009 00:26

aw69 pisze:
Tutaj widać , że Jacek pozwolił mi zachować hokej w zderzaku na czym mi zależało i obrócił IC do góry wlotami z czego jestem bardzo zadowolony . Na zywo "całośc" wygląda bardzo fajnie .
A po kiego grzyba odwracac ten cooler do gory nogami, przeciez to bez sensu ? On tam normalnie by wszedł "uszami" do dołu i zderzak mialbys caly.
wszedlby tyle ze zalozeniawlasciciela byly takie a nie inne i nie moglem podciac zderzaka inaczej niz juz byl a wyloty z coolera wychodzily wprost na elementy zderzaka, teraz wloty sa w belce i przechodza przezen. Wyjasnilem problem??:>

[ Dodano: Sro Sty 28, 2009 23:28 ]
Fido_dido pisze:a to nie jest przypadkiem tak ze wejscia do colera powiny byc na dole

ponieważ ciepłe powietrze jest lżejsze i po wejsciu do coolera idzie do gory i wykorzystuje jego cały rdzen a u ciebie nie bedzie efektywnie wykorzystywany tak duzy cooler ?
biorac pod uwage ze przez cooler przelatuje circa 0.2 m3 powietrza na sekunde przy okolo 6krpm to teoria z unoszeniem sie cieplego powietrza jest conajmniej dziwna


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości