MK3 TDI-Power by MATIJAS- MAGNES NA MANDATY!!!!!! SPRZEDAM!!

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » wt lis 25, 2008 14:34

oj balony balony te opony....



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lis 25, 2008 16:25

heh tez mam u siebie Estorile 15 cali na zimówki i balony 185/55/15 :) zeby troszke podnieśc autko...



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » wt lis 25, 2008 17:43

cowboy pisze:heh tez mam u siebie Estorile 15 cali na zimówki i balony 185/55/15 zeby troszke podnieśc autko...
Nic Ci nie obciera na tych kolach??? na dolkach ani przy skrecie jak dobije??
U mnie delikatnie przyciera. Jakbym teraz kupowal zimowki to bym lyknal 185/50 albo 55 zdecydowanie :bigok:

[ Dodano: 25 Lis 2008 16:46 ]
Aha jeszcze co do wykresu i wyciecia kata to wychodzi na to ze wyciecie kata daje te 2ps, albo (co bardziej prawdopodobne) wynik ostatniego hamowania lepszy z powodu niskiej temp. :bigok:

[ Dodano: 25 Lis 2008 16:48 ]
Zgadza sie, temp z ost. hamowania 20 stopni, natomiast z tego hamowania w sobote 4stopnie :bigok:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

Post autor: lipass » wt lis 25, 2008 17:59

Matijas pisze:co do wykresu i wyciecia kata to wychodzi na to ze wyciecie kata daje te 2ps
a próbowałeś nałożyć oba wykresy na siebie? czy te +2HP jest tylko w szczycie, a w pozostałym zakresie jak jest?



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » pn gru 01, 2008 18:27

lipass pisze:a próbowałeś nałożyć oba wykresy na siebie? czy te +2HP jest tylko w szczycie, a w pozostałym zakresie jak jest?
Nie probowalem i szczerze mowiac nie wiem czy mi sie chce :jezor: :grin:

Z nowinek, to w sobote w golfiku zostal zmieniony rozrzad :bigok:

Jak silnik byl zimny to piszczal strasznie jakby pasek... Jako, ze na rozrzad przyszla juz pora to zostal wymieniony i pomyslalem ze jesli to pasek to piski ustana.... Jednak nie ustaly.. No i niestety po raz kolejny wydaje sie ze padl mi napinacz od paska. To juz 2 w ciagu 10kkm... Kosztuje on 200zl:/:/ Jak sie go spryska wd-40 to przestaje piszczec.

Teraz pytanie, czy mozliwe jest, ze ten odlew w ktorym napinacz jest mocowany, ma w srodku tuleje wytarta badz jest jakos przeosiowany i dlatego tak mi sie sypia te napinacze??

[ Dodano: 01 Gru 2008 17:28 ]
Rolka napinacza jest ok jakby ktos chcial zapytac :bigok:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pn gru 01, 2008 18:34

Chodzi Ci o napinacz paska alternatora?
Kupujesz jakoś drogo :P A tulejki na tym drążku który wymieniałeś?



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » pn gru 01, 2008 18:56

Chodzi Ci o napinacz paska alternatora?
tak ten sam. Raz placilem 180 jakos a 2 raz 200:/
Rapix pisze: A tulejki na tym drążku który wymieniałeś?
jakim drazku?


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
Kri$
Forum Master
Forum Master
Posty: 1112
Rejestracja: śr paź 31, 2007 15:00
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Kri$ » pn gru 01, 2008 19:28

Heh poranne "cwierkanie" znana przypadlosc :) Tez mam to samo.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
manek271
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: czw paź 19, 2006 20:16
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: manek271 » wt gru 09, 2008 20:45

160km&330Nm nowe strojenie
Witka mam pytanko,chodzi mi o moment obrotowy ,to ze jest taki niski(moim zdaniem oczywiscie )to specjalnie tak, czy wiecej sie nie da ,bo pryrost momentu od pierwszego wykresu to jakies 5-10 nm,pytam sie ze wzgledow ze sam planuje dalsze mody i jestem poprostu ciekawy ,pozdrawiam :helm:


CHCESZ ZOBACZYC MOJE AUTO??? KLIK W BANEREK
Obrazek

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » śr gru 10, 2008 00:08

manek271 pisze:Witka mam pytanko,chodzi mi o moment obrotowy ,to ze jest taki niski(moim zdaniem oczywiscie )to specjalnie tak, czy wiecej sie nie da ,bo pryrost momentu od pierwszego wykresu to jakies 5-10 nm,pytam sie ze wzgledow ze sam planuje dalsze mody i jestem poprostu ciekawy ,pozdrawiam
czy ja wiem czy niski, wystarcza. Nie zzera mi sprzegla, bo poki co zadnych problemow z nim nie mialem :bigok: Co do tego czy daloby rade wyzej z momentem, to prawdopodobnie tak. Tyle ze zostalo przez Witak wystrojone w ten sposob i mi to odpowiada :bigok: Sprzeglo nie dostaje po dupie i jest gitara :bigok:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
Maciek23
Forum Master
Forum Master
Posty: 1814
Rejestracja: śr kwie 09, 2008 06:41
Lokalizacja: mazowieckie / pomorskie

Post autor: Maciek23 » śr gru 10, 2008 01:33

manek271 pisze:chodzi mi o moment obrotowy ,to ze jest taki niski(moim zdaniem oczywiscie )
330Nm w Mk3 to malo? Z reszta proponowalbym koledze sie takim golfem przejechac i przekonac czy malo. W fotel ladnie wciska :bajer: Zapewne da sie wiecej ale tak jak MAtijas mowi sprzeglo by juz trzeba bylo inne dawac a to znow dodatkowe koszta.



Awatar użytkownika
manek271
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: czw paź 19, 2006 20:16
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: manek271 » śr gru 10, 2008 16:10

Matijas pisze:Sprzeglo nie dostaje po dupie i jest gitara :bigok:
No i o to mi wlasnie chodzilo ,pozdrawiam i powodzonka :helm:
Maciek23 pisze:330Nm w Mk3 to malo?
Nie wyrywaj pojedynczych slow z kontekstu,pytalem czemu przy drugim sofcie moment prawie sie nie zmienil ,na wykresie jest taki sam jak przy mocy 150kucy ,a co do tego czy wystarcza czy nie to juz sprawa wlasciciela czy mu starcza , :helm:
Maciek23 pisze:Z reszta proponowalbym koledze sie takim golfem przejechac i przekonac czy malo. W fotel ladnie wciska
A kolega jak by troche poczytal na forum to w moim temacie jest wykres z hamowni i ile mam nm pod stopa i jak to wgniata tez wiem :helm: ,ogolnie chodzi o to ze moj kolega ma mk2 z tdi i po chipie ma 150km i 370 nm ,a tu wieksza moc, a mniejszy moment ,pozdrawiam :helm:
Maciek23 pisze:to znow dodatkowe koszta.
No niestety na ta chorobe jest tylko jedno lekarstwo i nikt nie mowil ze jest tanie , :wink:


CHCESZ ZOBACZYC MOJE AUTO??? KLIK W BANEREK
Obrazek

Awatar użytkownika
Maciek23
Forum Master
Forum Master
Posty: 1814
Rejestracja: śr kwie 09, 2008 06:41
Lokalizacja: mazowieckie / pomorskie

Post autor: Maciek23 » śr gru 10, 2008 17:11

manek271 pisze:A kolega jak by troche poczytal na forum to w moim temacie jest wykres z hamowni i ile mam nm pod stopa i jak to wgniata tez wiem
Kolega czyta sporo na forum i wie tez z doswiadczenia ze podobna ilosc Nm nie daje takiego samego wyniku przyspieszania :bigok: Z reszta roznica 30Nm i 25KM to sporo i jest to odczuwalne przy przyspieszaniu.
manek271 pisze:a tu wieksza moc, a mniejszy moment
Tak autko zostalo zestrojone i poki co smiga bezproblemowo. Mozna przeciez przy strojeniu w TDi troche pomanipulowac momentem i moca. Czytasz kolego forum to powinienes takie rzeczy wiedziec, tym bardziej sam bawiles sie w podnoszenie mocy :bajer: Pozdro



Awatar użytkownika
manek271
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: czw paź 19, 2006 20:16
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: manek271 » śr gru 10, 2008 17:15

Maciek23, :bigok: :bigok: :bigok:


CHCESZ ZOBACZYC MOJE AUTO??? KLIK W BANEREK
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości