[MK3 MATCH II]LEKKO POMODZONY AFN - prawie jak 20 Jahre :)

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt sie 12, 2008 08:34

no uysy faktycznie wygrał...są juz wyniki :)
ps. zastanwiam sie czy ten Phaeton modzony.. czy to seryjne V10 TDI ?

a tu filmik:

http://www.mmlodz.pl/1485/2008/8/11/str ... gory=sport
Grześko pisze:cowboy napisał/a:
a w niedziele jade do G-LAB wymieniac rozrzad i pobawic sie troszke z głowicą....

I co tam ...... i co tam :chytry:
auto sie robi... na razie stoi bez czapki...moze w czwartek bede wyjezdzał powered by G-LAB :)

mam nadzieje ze po wymianie szklanek mocy nie ubedzie :)

[ Dodano: Wto Sie 12, 2008 08:43 ]
BTW: ciekawe ile trzeba miec koni żeby bujnąć w 13,5 sek cwiare w takiej qupecie quattro ?

bo uysy kreci czasy podobne do 400 konnego mk1 z Łodzi :)



ZULUS 28
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: wt gru 25, 2007 11:14
Lokalizacja: Busko-Zdrój

Post autor: ZULUS 28 » wt sie 12, 2008 21:54

cowboy ja już jestem po tych wszystkich wymianach,bo po przyjeździe od uysy uszczelka pod głowicą całkowicie się wysrała


gti tdi 20jahre

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32779
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » wt sie 12, 2008 21:55

bo po przyjeździe od uysy uszczelka pod głowicą całkowicie się wysrała
Obrazek


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt sie 12, 2008 22:04

ZULUS 28 pisze:uszczelka pod głowicą całkowicie się wysrała
no wiesz ale masz 146KM po wirusie wiec zdrowy silnik

u mnie były od początku niewielkie ubytki, a uszczelniacze juz krzyczały bo zimą po odpaleniu dymił na biało, wiec czas wszsytko załatwic kompleksowo

radze Ci jeszcze zamonowac wskaźnik doładowania bo VNT15 mają skłonności do nadmiernych overboostów po wirusie - najlepiej lekko wydłużyć sztange 1, 2 obroty i bedzie w sam raz przy tym koksie :)

zainwestuj we wskaźnik doładowania, to bedziesz miał boost under control :)

a mój golfik ciągle w G-LAB-ie... czapka chyba jutro wróci z obróbki i Hemp bedzie mógł działać

mam nadzieje ze w czwartek wyjade :)



ZULUS 28
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: wt gru 25, 2007 11:14
Lokalizacja: Busko-Zdrój

Post autor: ZULUS 28 » wt sie 12, 2008 22:19

U mnie tez były niewielkie ubytki, ale w drodze powrotnej od uysy było dość mocne testowanie auta-noi przetestowałem,tyle dobrze że dopiero na miejscu się skończyła,a uszczelniacze wymieniłem przy okazji.


gti tdi 20jahre

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr sie 13, 2008 15:06

przy okazji

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI URODZIN DLA UYSEGO !!! :) :partyman: :partyman: :pub: :bigok:

Obrazek
cowboy pisze:a mój golfik ciągle w G-LAB-ie... czapka chyba jutro wróci z obróbki i Hemp bedzie mógł działać

mam nadzieje ze w czwartek wyjade :)
czapka zrobiona... uszczelniacze, szklanki, zaworki dotarte itd...przy okazji okazało sie że na glebie lekko podgiąłem miske olejową, wiec klepanko - pamietam jak raz przydzwoniłem na Saskiej Kępie :( :grrr:

do tego wymiana oleju i przechodze z Mobila 1 5W50 na motul 8100 x-cess 5W40 plus filtry

cos tam jeszcze Hemp poczyscił kierownice spalin...

rozrząd, roliki napinacze wielorowkowy, uszczelka, nowe śruby itd... kasy kupa ale jak sie chce pomykać, trzeba inwestowac...

mam nadzieje ze chociaz z półtora kunia przybedzie :) i bedzie to najdroższy kuń w mojej historii modzenia golfika :)



Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » śr sie 13, 2008 16:51

cowboy pisze:do tego wymiana oleju i przechodze z Mobila 1 5W50 na motul 8100 x-cess 5W40 plus filtry
Jak troszkę potestujesz to daj znać jaką widzisz różnicę, bo jestem żywo zainteresowany przejściem na tego motula. Masz wskaźniki temp i ciśnienia oleju to myślę że coś zauważysz.
Hamowanie jeszcze w tym tygodniu? :bajer:


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32779
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » śr sie 13, 2008 17:46

mam nadzieje ze chociaz z półtora kunia przybedzie
zakład? :chytry:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Kenaj
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: sob paź 23, 2004 18:14
Lokalizacja: WB'andit / WF
Kontakt:

Post autor: Kenaj » śr sie 13, 2008 20:40

przyjdzie 1,75 :green_fuck:


"Volkswageny nie kapią olejem, one tak zaznaczają swój teren"

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr sie 20, 2008 11:23

Kenaj pisze:przyjdzie 1,75
hmmm

sprawa miała miejsce ponad rok temu, przy pałowaniu sie z Beemką 328i przy 220km/h zobaczyłem podcisnienie na wskaźniku doładowania...

turbo AWX z przewężonym wałkiem udało się w krainę wiecznych łowów :)
silnik wypluł olej przez wydech ale czesc poszła w dolot, samozapłonu nie było...

po zgaszeniu motorowni nie chciał przekręcic rozrusznikiem, a ponieważ z FMICA wylałem 1,5 litra oliwy, padło podejrzenie że olej w cylindrach

wykręciłem wtedy wtryski i wydmuchałem olej.. załozyłem nowe turbo i po zapaleniu zanotowałem lekkie wibracje przy 1800 rpm...

olałem to bo auto normalnie jeździło, korekcja na tym cylindrze była cos koło 1,4... miał moc, palił mi 5,3 w trasie przy 130/140 km/h, słowem było cacy przez ponad rok czasu... machnąłem w tym czasie 30 kkm :)

niestety przy okazji zaplanowanego remontu i zakładaniu czapki okazało się że pierwszy tłok jest ciut nizej od pozostałych :)

no to, skoro miska zdjeta, trzeba było go wyciągnąć i zgodnie z oczekiwaniami okazało się że:

Obrazek

ciężkie jest życie tuningowca.... a korby jak widac się gną :P

na tym tłoku było więcej nagaru wiec sie kompresja z biegiem czasu wyrównała :)

powalone te nasze TDI.....

ciąg dalszy historii nastąpi wkrótce ....
Ostatnio zmieniony śr sie 20, 2008 16:34 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32779
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » śr sie 20, 2008 11:28

chciała wyjść bokiem Obrazek


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr sie 20, 2008 11:33

djtom pisze:chciała wyjść bokiem
bokiem to nie...

ale olej jest chyba mniej ściśliwy od powietrza.... kompresja dobra wiec coś się musiało poddać :)

i poddała się korba

Obrazek

widać też co dała zmiana kolektora od 130PD

oliwa szybciej doleciała do 1 cylindra i napełniła lepiej go olejem :) - polecam tą modyfikację :P :grin:



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » śr sie 20, 2008 11:33

Czyli samochod nie bedzie odebrany tak jak to bylo dzisiaj w Twoim opisie na gg?

Ja tam nie widze gdzie to jest pogiete :chytry: :chytry:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr sie 20, 2008 11:36

trzeba bylo nie rozbierac, nadal bys jezdzil zadowolony ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości