Golf MKI 4x4 ~ 11.5sec do 200
Moderator: G0 Karcio
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
tak to jest jak sie na ropie jezdzi
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Jeszcze raz powiem, wszystko sprawne i dzialajace poprawnie. Doslownie wszystko, zaden element nie uszkodzony lub nie dzialajacy. Wiem ze to brzmi jak nie do wiary a jednak tak bylo, sami ogladnelismy i sprawdzilismy kazda czesc ukladanki i nie moglismy dojsc co jest grane.
Dam wam jeszcze dwa dni, czyli o ile nikt nie poda rozwiazania w srode powiem dlaczego taki wynik.
Dam wam jeszcze dwa dni, czyli o ile nikt nie poda rozwiazania w srode powiem dlaczego taki wynik.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pt gru 22, 2006 02:04
- Lokalizacja: brac hajs na paliwo?
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
dobra pytanie przy jakich obrotach wyplul ta moc i przy jakich obrotach skonczyliscie pomiar wedlug hamowni, czy hamownia mierzyla z oski czy z dwoch itd jesli auto bylo sprawne to szukalbym przyczyny na lini sprzeglo hamownia. ewentualnie czy nie zostawiliscie jakiegos czysciwa w okolicach filtra powietrza itd.. jak dla mnie malo informacji, waznych, czytajac wypowiedzi wczesniej mozna powiedziec uszczelka glowicy bo ktos rzekl ze na nia czas...
[ Dodano: Pon Sie 11, 2008 15:17 ]
moge dodac zagadke od siebie... jesli moge male ot zrobic silnik 1.8 16v rozwiertl glowy walek ssacy 268, turbo big ( holset odpowiednik k27-2) wtryski 440@3bar przy 5500 rpm cisnienie roslo samoistnie z 1.2 do 1,5 bara a mocy bylo mniej niz przy 5000 rpm powymieniane wszystko paliwo jest soft ok nie mozna bylo sprawdzic dokladnie afr przy 1.5 bara bo od razu przerywal i pokazywalo >20 do momentu wzrostu cisnienia afr= 11 wskok cisnienia nastepywal w ciagu okolo 0.5 sekundy. zmienione waste dolozone zewnetrzne fi 50 pomoglo przesuwajac skok o 1000 obrotow i bieg wyzej. wszystkie problemy od 3 w gore...
[ Dodano: Pon Sie 11, 2008 15:25 ]
a i zapomnialem zalozenie 550 spowodowalo ze wciagal sie do prawie 2 barow i dopiero przerywal jadac tak ze przez ulamek sekundy na 5'ce zapalal kapcie
[ Dodano: Pon Sie 11, 2008 15:17 ]
moge dodac zagadke od siebie... jesli moge male ot zrobic silnik 1.8 16v rozwiertl glowy walek ssacy 268, turbo big ( holset odpowiednik k27-2) wtryski 440@3bar przy 5500 rpm cisnienie roslo samoistnie z 1.2 do 1,5 bara a mocy bylo mniej niz przy 5000 rpm powymieniane wszystko paliwo jest soft ok nie mozna bylo sprawdzic dokladnie afr przy 1.5 bara bo od razu przerywal i pokazywalo >20 do momentu wzrostu cisnienia afr= 11 wskok cisnienia nastepywal w ciagu okolo 0.5 sekundy. zmienione waste dolozone zewnetrzne fi 50 pomoglo przesuwajac skok o 1000 obrotow i bieg wyzej. wszystkie problemy od 3 w gore...
[ Dodano: Pon Sie 11, 2008 15:25 ]
a i zapomnialem zalozenie 550 spowodowalo ze wciagal sie do prawie 2 barow i dopiero przerywal jadac tak ze przez ulamek sekundy na 5'ce zapalal kapcie
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
obroty to cos kolo 7000 czy 8000 rpm .... to ja jeszcze dodam ... 6 pomiarow ( 1 pomiar to ok 3 km z czego polowa to rozpedzanie polowa pomiar oporow toczenia czyli jakies 9km z gazem w podlodze )na hamowni i spalone ok 7-8 litrow benzyny afr ok 11,5 i urzadzenie pomiarowe sprawne , brak dymu z wydechu o ile cos co mamy mozna nazwac wydechem
Ostatnio zmieniony wt sie 12, 2008 10:38 przez voj2s, łącznie zmieniany 1 raz.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
po tej wypowiedzi mozna wywnioskowac ze jedyna rzecza ktora nie jest ok( a przynajmniej nie pisze ze jest ok) a jest potrzebna do pracy silnika i osiagania mocy to zaplony, mozna mniemac ze cos sie nie sterowalo lub mialo zly sygnal / nie w taktcowboy pisze:tak jak napisał Olo, ani powietrza z turbo ani tym bardziej paliwa nie brakowało
mechanika OK, wiec po tej podpowiedzi juz powinno byc wszystko jasne...
wrozenie z fusów
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości