Golf MKI 4x4 ~ 11.5sec do 200

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » pn maja 19, 2008 23:08

Dopisze jeszcze kilka zdan na temat silnika. Z serii zostaje tylko blok i wal, zreszta tez sa modyfikowane. Blok dostal natryski na tloki z 16V i zostal podciety kilka mm, wal zostal odelzony- teraz wazy 7kg (seria 9kg) jest to nietety odlew. Tloki sa kute dedykowane do 16V. Glowica ma powiekszone kanaly i wieksze o 1mm zawory, mocniejsze sprezyny, lzejsze talezyki i mechaniczne popychacze, walki 262/257 stopni.. Zostal odchudzony i wywazony walek posredni, kolo pasowe napedzajace osprzet jest z aluminium i jest mniejsze o 20% w obwodzie. Silnik bedzie sterowany komputerem Vems typu standalone. Zostalo dolozone kolo 60-2 z czujnikiem polozenia walu, zaplon na cewkach z fabi 1.4. Aparat zaplonowy ABF ma posluzyc jako czujnik polozenia walka rozrzadu. Turbo zostaje przeszczepione razem z kolektorem wydechowym z rallye w ktorym beda sondy EGT po jednej na cylinder. Kolektor ssacy to moja kolejna wydumka z przepustnica 80mm. Wtryski 550ccm. Najslabszym ogniwem jest uszczelka pod glowice, jak beda z nia problemy i nie wytrzyma 1 bar doladowania trzeba bedzie rozebrac wszystko i oringowac blok.
Juz wkrotce okaze sie co wyszlo z tego mixa....



Awatar użytkownika
Kenaj
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: sob paź 23, 2004 18:14
Lokalizacja: WB'andit / WF
Kontakt:

Post autor: Kenaj » pn maja 19, 2008 23:41

widze, że sporo ciekawych rzeczy mnie ominęło, krótko mówiąc przespałem do tego momentu. Olo trzymam kciuki za kolejne turbo z Twojej stajni :helm:


"Volkswageny nie kapią olejem, one tak zaznaczają swój teren"

Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » wt maja 20, 2008 00:27

pozytywny masakrator ... wiedza max ...


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt maja 20, 2008 12:20

No 600KM to miec napewno nie bedzie, a szkoda :grin:
Olo nie mów hop...

1.85L i ponad 1000KM :)

blok z TDI, wał z 1.8, czapka 16V + 2,7Bara doładowania dokręcone do 9500 rpm :) :bigok:

http://www.ame-racing.de/dragracer/gale ... ster.shtml

na King of Gremany sie ciało z białym kotem VTG w finale ...



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » wt maja 20, 2008 12:47

cowboy pisze:
No 600KM to miec napewno nie bedzie, a szkoda :grin:
Olo nie mów hop...
1.85L i ponad 1000KM :)
blok z TDI, wał z 1.8, czapka 16V + 2,7Bara doładowania dokręcone do 9500 rpm :) :bigok:
http://www.ame-racing.de/dragracer/gale ... ster.shtml
na King of Gremany sie ciało z białym kotem VTG w finale ...
Jestem fanem tego tunera, chlopaki naprawde daja rade, ale nie ma co nawet porownywac. Moj wal korbowy nie jest kuty i nie wytrzyma takich obciazen. Poza tym panewki w 1.5 sa mniejsze i nie ma zadnych mocniejszych odpowiednikow, najmocniejsze jakie sa to oryginaly z mkI 1.6 GTI. Blok tez zeby zmiescic sie w klasie musi byc od 1.5 a w porownaniu z ozebrowaniem w bloku TDI wyglada co najmniej filigranowo...



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt maja 20, 2008 12:49

olozwirski pisze:Moj wal korbowy nie jest kuty i nie wytrzyma takich obciazen
ale jakbyś powtórzył wynik z 2.0T byłoby nieźle...w sumie wyżej zakręcisz... :bigok:



Awatar użytkownika
arovr6
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: sob lis 10, 2007 23:26
Lokalizacja: Bolszewo

Post autor: arovr6 » wt maja 20, 2008 18:10

LĘBORK i wszystko jasne :D:Ohehehe pięknie :D powodzenia :D


----------------------
| VR6 TO JEST TO |
----------------------
Do Mojego MKIII----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134587

Awatar użytkownika
DaroS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: sob gru 04, 2004 10:42
Lokalizacja: Wodzislaw
Kontakt:

Post autor: DaroS » wt maja 20, 2008 18:55

Gruby projekt!! Bardzo mnie interesuje jak to wyglada teraz pod maska :chytry:


Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt maja 20, 2008 19:08

LĘBORK i wszystko jasne :D
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

[ Dodano: Wto Maj 20, 2008 19:09 ]
DaroS pisze:Bardzo mnie interesuje jak to wyglada teraz pod maska :chytry:
Obrazek



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32781
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » wt maja 20, 2008 19:51

:prayer: bedzie dziś kolejny odcinek?


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt maja 27, 2008 15:46

no i co, jeździ to to ?

olo: interesuje mnie kwestia zapinania i rozpinania tylnej osi w Haldexie ?

interesuje mnie wyłącznie zapinanie i rozpinanie bez jakiegoś regulowania momentu...czy jest to jakoś łatwo do zrobienia ?

wiem że np na potrzeby hamowania na hamowni rozpina się jakąś wtyczkę i juz... ale czy da się zrobić taką funkcjonalność na zasadzie przełącznika ?



A21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 18:21
Lokalizacja: Danzig-Conradshammer

Post autor: A21 » wt maja 27, 2008 17:27

fantastycznie lubie takie .... poprostu to jest to co tygryski lubia najbardziej .... nie bedzie ci tylko wadził przyrost masy tego co pod maską relatywnie do uzyskanej z tego mocy .... i jeszcze ten wał .... mam wątpliwości że ta buda nawet najlepszego stanu wytrzyma i nie bedzie pekać .... bo nie widze go jeżdzącego na gładkiej nawierzchni .... taka mam obawe ale to sie okaże po roku dwoch jazdy tym bolidem



Awatar użytkownika
15XI80
lazy driver
lazy driver
Posty: 322
Rejestracja: wt mar 22, 2005 14:43
Lokalizacja: opolszczyzna
Kontakt:

Post autor: 15XI80 » wt maja 27, 2008 17:34

No to gdzie dokumentacja filmowa z jazdy??? :kac: :satan:



Awatar użytkownika
GrizLLy
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 808
Rejestracja: ndz sie 19, 2007 18:36
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: GrizLLy » wt maja 27, 2008 23:37

dajcie jakis filmik z akcji na prostej ;)



Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 19 gości