Golf MKI 4x4 ~ 11.5sec do 200
Moderator: G0 Karcio
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Dopisze jeszcze kilka zdan na temat silnika. Z serii zostaje tylko blok i wal, zreszta tez sa modyfikowane. Blok dostal natryski na tloki z 16V i zostal podciety kilka mm, wal zostal odelzony- teraz wazy 7kg (seria 9kg) jest to nietety odlew. Tloki sa kute dedykowane do 16V. Glowica ma powiekszone kanaly i wieksze o 1mm zawory, mocniejsze sprezyny, lzejsze talezyki i mechaniczne popychacze, walki 262/257 stopni.. Zostal odchudzony i wywazony walek posredni, kolo pasowe napedzajace osprzet jest z aluminium i jest mniejsze o 20% w obwodzie. Silnik bedzie sterowany komputerem Vems typu standalone. Zostalo dolozone kolo 60-2 z czujnikiem polozenia walu, zaplon na cewkach z fabi 1.4. Aparat zaplonowy ABF ma posluzyc jako czujnik polozenia walka rozrzadu. Turbo zostaje przeszczepione razem z kolektorem wydechowym z rallye w ktorym beda sondy EGT po jednej na cylinder. Kolektor ssacy to moja kolejna wydumka z przepustnica 80mm. Wtryski 550ccm. Najslabszym ogniwem jest uszczelka pod glowice, jak beda z nia problemy i nie wytrzyma 1 bar doladowania trzeba bedzie rozebrac wszystko i oringowac blok.
Juz wkrotce okaze sie co wyszlo z tego mixa....
Juz wkrotce okaze sie co wyszlo z tego mixa....
Olo nie mów hop...No 600KM to miec napewno nie bedzie, a szkoda
1.85L i ponad 1000KM
blok z TDI, wał z 1.8, czapka 16V + 2,7Bara doładowania dokręcone do 9500 rpm
http://www.ame-racing.de/dragracer/gale ... ster.shtml
na King of Gremany sie ciało z białym kotem VTG w finale ...
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Jestem fanem tego tunera, chlopaki naprawde daja rade, ale nie ma co nawet porownywac. Moj wal korbowy nie jest kuty i nie wytrzyma takich obciazen. Poza tym panewki w 1.5 sa mniejsze i nie ma zadnych mocniejszych odpowiednikow, najmocniejsze jakie sa to oryginaly z mkI 1.6 GTI. Blok tez zeby zmiescic sie w klasie musi byc od 1.5 a w porownaniu z ozebrowaniem w bloku TDI wyglada co najmniej filigranowo...cowboy pisze:Olo nie mów hop...No 600KM to miec napewno nie bedzie, a szkoda
1.85L i ponad 1000KM
blok z TDI, wał z 1.8, czapka 16V + 2,7Bara doładowania dokręcone do 9500 rpm
http://www.ame-racing.de/dragracer/gale ... ster.shtml
na King of Gremany sie ciało z białym kotem VTG w finale ...
Gruby projekt!! Bardzo mnie interesuje jak to wyglada teraz pod maska
Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
no i co, jeździ to to ?
olo: interesuje mnie kwestia zapinania i rozpinania tylnej osi w Haldexie ?
interesuje mnie wyłącznie zapinanie i rozpinanie bez jakiegoś regulowania momentu...czy jest to jakoś łatwo do zrobienia ?
wiem że np na potrzeby hamowania na hamowni rozpina się jakąś wtyczkę i juz... ale czy da się zrobić taką funkcjonalność na zasadzie przełącznika ?
olo: interesuje mnie kwestia zapinania i rozpinania tylnej osi w Haldexie ?
interesuje mnie wyłącznie zapinanie i rozpinanie bez jakiegoś regulowania momentu...czy jest to jakoś łatwo do zrobienia ?
wiem że np na potrzeby hamowania na hamowni rozpina się jakąś wtyczkę i juz... ale czy da się zrobić taką funkcjonalność na zasadzie przełącznika ?
fantastycznie lubie takie .... poprostu to jest to co tygryski lubia najbardziej .... nie bedzie ci tylko wadził przyrost masy tego co pod maską relatywnie do uzyskanej z tego mocy .... i jeszcze ten wał .... mam wątpliwości że ta buda nawet najlepszego stanu wytrzyma i nie bedzie pekać .... bo nie widze go jeżdzącego na gładkiej nawierzchni .... taka mam obawe ale to sie okaże po roku dwoch jazdy tym bolidem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 19 gości