[MK3 MATCH II]LEKKO POMODZONY AFN - prawie jak 20 Jahre :)

Moderator: G0 Karcio

ThomasGTI16V
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: czw paź 05, 2006 19:41
Lokalizacja: SBI
Kontakt:

Post autor: ThomasGTI16V » sob maja 03, 2008 22:52

no łądnie cowboy podoba mi się cały temat od poczatku wielki szacun Dla Ciebie i czymam gratki by pękło 2xx :) pytanie co to masz za zawieche i ile - tył/przód łądnie lezy nawet :) jak się jezdzi na tym zawiasie wogóle spoko??? czy twardo ja mam weitec i jest twardo:) ale da sie przeżyć jeszcze plomby mam całe niepowypadały:) :rotfl:


Mój gofer z piekła rodem:]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104155

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz maja 04, 2008 11:07

Heble robią wrazenie, jak sie spisuja w realu?
na razie przejechałem 300km i jeszcze nie katowałem ich, czekam az sie ładnie ułożą

po wymianie kompletu jednak słabo hamuje, a ja bardzo delikatnie uzywałem hamulców

nie załozyłem hebli dwutłoczkowych z S2 bo jednak pompa 22mm nie wyrabia i pedał bierze nisko... tak wiec moze zakupie pompe 24mm i jak zjem te klocki to założe hebelki z S2 z pompą

dodam jeszcze że układ został napełniony płynem Ferodo Racing 5.1 o podwyższonej temperaturze wrzenia

na tył poszły oczywiście nowe łożyska SKF..
ThomasGTI16V pisze:pytanie co to masz za zawieche
springi H&R 40/40 - szukałem ich chyba z rok (a teraz są nówexy w dziale sprzedam) i mają fajną progresywną ch-tykę
ThomasGTI16V pisze:by pękło 2xx :)
moze w nowym aucie, bo w tym juz zakończyłem mody, autko jeździ szybko, bezawaryjnie i oszczednie..



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » ndz maja 04, 2008 23:24

Jeszcze wezyki w oplocie stalowym by sie do tego przydaly...



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn maja 05, 2008 10:59

olozwirski pisze:Jeszcze wezyki w oplocie stalowym by sie do tego przydaly...
racja, jak odpowietrzałem i przelewałem układ to widać jak pracują oryginalne...

tyle że cena jest dość duza bo cos kojarze ze kole 400 PLN za komplet

na razie nowe hebelki sie ułożyły (juz zrobiłem 400 km) i jak wyskocze na dwupasmówke to potestuje jak to sie zachowuje z wyższych prędkości

jak nie bedzie dobrze, to bede kupował pompe 24mm i pójdą dwutłoczkowe :) ale myslę że juz nie będzie źle..



Awatar użytkownika
kovens
Lord GTI
Posty: 1279
Rejestracja: pn lut 13, 2006 11:26
Lokalizacja: Aschaffenburg

Post autor: kovens » pn maja 05, 2008 11:00

cowboy,

chyba znasz każdą śrubkę w tym aucie, co?
Pełen szacunek :prayer:
Ostatnio zmieniony pn maja 05, 2008 11:01 przez kovens, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » pn maja 05, 2008 12:43

na tył poszły oczywiście nowe łożyska SKF
wie viel?


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pn maja 05, 2008 15:12

Hmm twardy to ja mam dopiero gwint :) weitec jest dość mieki ;)
cowboy myśle że z tych hamulców bedziesz bardzo zadowolony tylko musza sie dobrze ułozyć ja też miałem na poczatku po wymianie b. słabe hamulce i było trzeba dość mocno pedał wciskać zanim zaczynały brać... Za to jak się ułożyły sa bardzo fajne i wysoko biora ;)



Awatar użytkownika
Damilo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 422
Rejestracja: wt lip 17, 2007 18:08
Lokalizacja: R-do-M / UK
Kontakt:

Post autor: Damilo » śr maja 07, 2008 16:07

felunie piekne :D normalnie jak u mnie :grin: hehe gratki siedzonek :)


viewtopic.php?t=339368" onclick="window.open(this.href);return false; Paszur B4 US - Low n Slow :blush:
viewtopic.php?t=132242" onclick="window.open(this.href);return false; 20 Jahre oem+ :bigok:

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr maja 07, 2008 16:13

djtom pisze:Cytat:
na tył poszły oczywiście nowe łożyska SKF
wie viel?
47 PLN za komplet łożysk SKF na jedno koło - z IC po zniżkach
Damilo pisze:felunie piekne :D normalnie jak u mnie :grin:
wzorowałem się na Twoich - najlepszy sposób na te felgi !! :bigok:
Rapix pisze:cowboy myśle że z tych hamulców bedziesz bardzo zadowolony tylko musza sie dobrze ułozyć
wczoraj wieczorem musiałem dość mocno awaryjnie zahamować ... i jest OK :bigok: jakiejś przepaści w stosunku do 256/20 nie ma ale wyczuwalnie lepiej, zwłaszcza że tył nówex tarcze i klocki..
Damilo pisze:hehe gratki siedzonek :)
podobno rarytas bo tył z zagłówkami

jutro jade wymienić dojazdówke do Raszyna z 14 na 15 cali, bo w razie czego nie wlezie na zacisk :P



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » śr maja 07, 2008 16:36

No i pięknie sie dzieje:) Hamulce dobre to podstawa, ja swoje będe swapował w sobote prawdopodobnie, dzisiaj zamówiłem w IC zestawy naprawcze:)

Jakiś problemów się moge spodziewać przy wymianie hamulców żeby się wcześniej naszykować?? :chytry:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
Damilo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 422
Rejestracja: wt lip 17, 2007 18:08
Lokalizacja: R-do-M / UK
Kontakt:

Post autor: Damilo » śr maja 07, 2008 16:46

no rarytas :D czyli ja tez mam rarytas bo tez sobie zaglowki zrobilem :grin:


viewtopic.php?t=339368" onclick="window.open(this.href);return false; Paszur B4 US - Low n Slow :blush:
viewtopic.php?t=132242" onclick="window.open(this.href);return false; 20 Jahre oem+ :bigok:

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr maja 07, 2008 16:57

Matijas pisze:Jakiś problemów się moge spodziewać przy wymianie hamulców żeby się wcześniej naszykować?? :chytry:
najtrudniej odkręca się śruby mocujące jarzma - są z dość miękkiego materiału i trzeba mieć ciasny mocny klucz

17 nasadowy lub oczkowy z przodu
imbus 12 (chyba ale moze byc 8 ) z tyłu

Damilo, a Ty juz trzecie 20 jahre zakupiłeś ??

z tego co widze w podpisie...
Ostatnio zmieniony śr maja 07, 2008 16:59 przez cowboy, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » śr maja 07, 2008 17:08

U ciebie może i faktycznie takiej duzej różnicy nie było jak u mnie tarcze nie wentylowane a z tyłu bemben...



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt maja 13, 2008 12:23

po dłuższej eksploatacji 280/22 musze powiedzieć ze heble są wystarczające do jazdy..

nie ma jakiejś ogromnej róznicy w stosunku do 256/20 ale jednak jest lepiej, prawdopodbnie znacznie lepiej będzie przy dużych prędkościach

muszę także pozytywnie wyrazić się o Pirelli P Zero Nero, bardzo fajne oponki, niezła trakcja !! (a moze to przez dłuższą skrzynie :) cicho chodzą, mało piszczą za to świetnie się trzymają drogi..

z tuningu to zakupiłem dojazdówke z passata 4x100 15 cali - wiele osób swapujących pewnie zapomniało że dojazdówka 14 cali nie wejdzie na hebel 280 :)

za tydzień wymiana filtrów (KNECHT) oraz oleju Mobil1 5w50...



Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości