[mk1] GTI Pirelli G60 by nezzo

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
martinez.szarek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: pn paź 22, 2007 00:03
Lokalizacja: Szczecin/Gryfino
Kontakt:

Post autor: martinez.szarek » czw lut 14, 2008 07:45

Ja pire..dziu toż to majstersztyk i widok TEGO SILNIKA W mk1 TO pożywka dla moich oczu :grin: CONGRATULATIONE :kufel: coś pięknego czas+pieniądze+duuużo cierpliwości = nezzo :jezor: :jezor:


obecny projekt: PASSEK VARIANT http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3218611#3218611
poprzedni projekt: MK3 VARIANT GT http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141026&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw lut 14, 2008 18:35

DaroS pisze:nezzo, z czego masz wtryski? te 1.8T (AGU) 0 280 150 464 - ... - 289 cm³/min przy 3bar ?
hehe nie :P


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
dyzio86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 20:43
Lokalizacja: ZPL/ZS/FSW
Kontakt:

Post autor: dyzio86 » czw lut 14, 2008 22:56

Fajny opis-dobrze się czyta-no i doprawadzone MK1 do porządku :prayer:

Ps.Czy nie stoisz Golfikiem gdzieś na Wyszyńskiego w Sz-nie??


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/151/05518c7c0cf2c7bd.jpg[/img][/url]
VW -w przeciwieństwie do kobiety -lubi jak go napastujesz

Awatar użytkownika
nezzo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw paź 11, 2007 17:33
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: nezzo » sob lut 16, 2008 03:26

Po awarii ukladu kierowniczego podszedlem metoda grubej kreski do calego przedniego zawieszenia, dzis ukonczylem montaz nowych elementow (drazkow, koncowek drazkow, tulei stalowo gumowych przednich i tylnich oraz swozni). Dodatkowo zafundowalem sobie aluminiowa spinke wahaczy i rozporke kielichow.

Jednym slowem nie to auto :)

P.S.
Dyziu, ja tam nieopodal pracuje i generalnie auto tam stoi w dni robocze w godzinach pracy od jakis 2-3 lat :)


LA6V mk1 GTI Pirelli G60 :: bylo
LC5U Corrado VR6 :: jest

K I L L E R
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pn cze 05, 2006 20:38
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: K I L L E R » sob lut 16, 2008 15:29

nezzo, Dobre podejście :bigok:


https://www.facebook.com/GolfPirelli/

Awatar użytkownika
nezzo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw paź 11, 2007 17:33
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: nezzo » pn lut 18, 2008 01:58

W koncu udalo mi sie uruchomic w golfiku MFA, mam juz sprawne wszystkie opszony oprocz temperatury zewnetrznej, dopiero po 3 latach udalo mi sie dorwac zegary od pirelki ktore na prawde dzialaja.

Jest jeden maly problem, MFA z mk1 przystosowane jest do silnika typu DX, ja mam cos ciut innego i dzis przejechalem sie testowo 15km ze srednia predkoscia 61km/h, a spalanie jakie mi wyskoczylo nie moze byc prawdziwe, 3.9l na 100km :goof:


LA6V mk1 GTI Pirelli G60 :: bylo
LC5U Corrado VR6 :: jest

Awatar użytkownika
Tommek-GTI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: pn maja 07, 2007 19:22
Lokalizacja: Elblag

Post autor: Tommek-GTI » sob mar 08, 2008 13:25

Bardzo duzo pracy i serca wlozone, ale przy tym samochodzie warto! Oby Ci sluzyl!!!


Moj na Keskinach, oraz MKI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134149

Awatar użytkownika
nezzo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw paź 11, 2007 17:33
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: nezzo » czw mar 20, 2008 12:12

no to maly odkop, wczoraj zamontowalem nowy sprzegielek z nowym dociskiem, LUK 210mm, przy okazji zmienilem skrzynie z 7A na 4T (ok 9% dluzsza) i sprawna :D


Obrazek
Obrazek


LA6V mk1 GTI Pirelli G60 :: bylo
LC5U Corrado VR6 :: jest

Awatar użytkownika
Madison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 10:51
Lokalizacja: WPR

Post autor: Madison » czw mar 20, 2008 14:32

Elegancja francja, masa pracy włożona w auto i ten silnik, szacuneczek pełny, SUPER :)



K I L L E R
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pn cze 05, 2006 20:38
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: K I L L E R » pt mar 21, 2008 01:21

Jak wrażenia z jazdy.. nie toczenia się? :bajer:


https://www.facebook.com/GolfPirelli/

Awatar użytkownika
nezzo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw paź 11, 2007 17:33
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: nezzo » pt mar 21, 2008 19:47

no to kolejny updejt, dzis zagoscily na kolkach nowe oponki, dunlop sp2000 195/45R14, autko poszlo o 1.5cm w dol i prowadzi sie na nowych oponkach rewelacyjnie

na podnosniku, golf trampolina edition
Obrazek

oraz na nowych gumach
Obrazek


LA6V mk1 GTI Pirelli G60 :: bylo
LC5U Corrado VR6 :: jest

Awatar użytkownika
Tommek-GTI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: pn maja 07, 2007 19:22
Lokalizacja: Elblag

Post autor: Tommek-GTI » pn mar 24, 2008 13:04

To co te zawieszenie takie miekkie, ze kola tak opadly na podnosniku?


Moj na Keskinach, oraz MKI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134149

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn mar 24, 2008 13:10

jakie miekkie??? kazdy gwinta tak ma :P raczej normalne


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
KLASSIK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: czw mar 30, 2006 13:55
Lokalizacja: Józefów

Post autor: KLASSIK » pn mar 24, 2008 13:14

zwykle zawieszenie tez tak ma
amor sie wyciaga i tak sie dzieje jak auto jest na podnosniku
normalka


www.cultstyle.pl

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości