no ładnie... widze że ostro gnieciesz sandałaA tak wyglada sprezarka jak gniote gaz
a jakie jest EGT żeby turbina rozgrzała się do czerwoności ?
ps. fajnie by wyglądała fotka w nocy
Moderator: G0 Karcio
evolution pisze:cewka .... bierz jakakolwiek cewke beru z modulem ktora w katalogu ma ponad 40kV. co do drugiego zdjecia.... mysle ze ta turbo z takim luzem wirnik-obudowa dlugo nie pozyje.... oprą sie lopatki o obudowe.... i bedzie cieplo... tak na marginesie na nowych ori kablach seryjna cewka daje rade do cisnienia 3 bar, wiec chyba nie koniecznie jest potrzebne zmienianie, byle zdrowa byla... i paliwa odpowiednioolozwirski pisze:Witam po przerwie. Przy autku zachodza male zmiany, zostala rozwiercona strona zimna turbiny, teraz spokojnie powinna pociagnac 400 koni. Za rada GTO zanim zaczne wiecej dmuchac chce zmienic cewke na cos mocniejszego- macie jakies pomysly? Seryjna pompa paliwa narazie daje rade ale chyba to juz koniec jej mozliwosci, tak wiec pojdzie cos mocniejszego. Zamierzam tez przebudowac dolot i zmienic przepustnice na wieksza. Jak sie z tym wszystkim uporam zakladam MBC i jazda!
Przy okazji wyjmowania turbo owinalem sobie kolektor, moze bedzie chlodniej pod maska.
[url=http://img263.imageshack.us/img263/273/ssl13423oz6.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://img210.imageshack.us/img210/9040/ssl13451ca9.jpg]Obrazek[/URL]
[ Dodano: Wto Wrz 25, 2007 19:57 ]
WOJTI wirnik to zdaje sie 58 mm srednica "zabierania" czyli po naszemu wlot A/R jak sie nie myle 80, ale moze mnie poprawia
sluchaj moge tego nie mowic ale powiem.... przyspiesz aparat zaplonowy i od razu o tyle kopnij mape zaplonu w opoznienie... zwiekszy ci sie czas zwarcia stykow, czyli po twojemu dwell time i wzrosnie ladunek cewki... jakos seryjna robila 4 lata na lpg na cisnieniu 1,6 bara i przerwie 1,1mm.. zawsze bylo ok... wlasnie po zastosowaniu tego tricku..GTO pisze:evolution pisze:cewka .... bierz jakakolwiek cewke beru z modulem ktora w katalogu ma ponad 40kV. co do drugiego zdjecia.... mysle ze ta turbo z takim luzem wirnik-obudowa dlugo nie pozyje.... oprą sie lopatki o obudowe.... i bedzie cieplo... tak na marginesie na nowych ori kablach seryjna cewka daje rade do cisnienia 3 bar, wiec chyba nie koniecznie jest potrzebne zmienianie, byle zdrowa byla... i paliwa odpowiednioolozwirski pisze:Witam po przerwie. Przy autku zachodza male zmiany, zostala rozwiercona strona zimna turbiny, teraz spokojnie powinna pociagnac 400 koni. Za rada GTO zanim zaczne wiecej dmuchac chce zmienic cewke na cos mocniejszego- macie jakies pomysly? Seryjna pompa paliwa narazie daje rade ale chyba to juz koniec jej mozliwosci, tak wiec pojdzie cos mocniejszego. Zamierzam tez przebudowac dolot i zmienic przepustnice na wieksza. Jak sie z tym wszystkim uporam zakladam MBC i jazda!
Przy okazji wyjmowania turbo owinalem sobie kolektor, moze bedzie chlodniej pod maska.
[url=http://img263.imageshack.us/img263/273/ssl13423oz6.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://img210.imageshack.us/img210/9040/ssl13451ca9.jpg]Obrazek[/URL]
[ Dodano: Wto Wrz 25, 2007 19:57 ]
WOJTI wirnik to zdaje sie 58 mm srednica "zabierania" czyli po naszemu wlot A/R jak sie nie myle 80, ale moze mnie poprawia
Evo tu nie chodzi o napięcie tylko o Ładunek [kJ] i o przeprogramowanie (zwiekszenie) Dwell-Time w ecu.
kat zwarcia stykow - potoczna nazwa - moze byc takze stykow bramki krzemowej w tranzystorze... wiec maszGTO pisze:o jakich ty stykach piszesz bo ja tam żanych nie mam
chyba nie wiesz o co mi chodzievolution pisze:kat zwarcia stykow - potoczna nazwa - moze byc takze stykow bramki krzemowej w tranzystorze... wiec maszGTO pisze:o jakich ty stykach piszesz bo ja tam żanych nie mam
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości