Budowa silnika 2.0 16VT

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn paź 01, 2007 10:59

A tak wyglada sprezarka jak gniote gaz :grin:
no ładnie... widze że ostro gnieciesz sandała :P

a jakie jest EGT żeby turbina rozgrzała się do czerwoności ?

ps. fajnie by wyglądała fotka w nocy :P



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pn paź 01, 2007 17:19

evolution pisze:
olozwirski pisze:Witam po przerwie. Przy autku zachodza male zmiany, zostala rozwiercona strona zimna turbiny, teraz spokojnie powinna pociagnac 400 koni. Za rada GTO zanim zaczne wiecej dmuchac chce zmienic cewke na cos mocniejszego- macie jakies pomysly? Seryjna pompa paliwa narazie daje rade ale chyba to juz koniec jej mozliwosci, tak wiec pojdzie cos mocniejszego. Zamierzam tez przebudowac dolot i zmienic przepustnice na wieksza. Jak sie z tym wszystkim uporam zakladam MBC i jazda!
Przy okazji wyjmowania turbo owinalem sobie kolektor, moze bedzie chlodniej pod maska.
[url=http://img263.imageshack.us/img263/273/ssl13423oz6.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://img210.imageshack.us/img210/9040/ssl13451ca9.jpg]Obrazek[/URL]
cewka .... bierz jakakolwiek cewke beru z modulem ktora w katalogu ma ponad 40kV. co do drugiego zdjecia.... mysle ze ta turbo z takim luzem wirnik-obudowa dlugo nie pozyje.... oprą sie lopatki o obudowe.... i bedzie cieplo... tak na marginesie na nowych ori kablach seryjna cewka daje rade do cisnienia 3 bar, wiec chyba nie koniecznie jest potrzebne zmienianie, byle zdrowa byla... i paliwa odpowiednio

[ Dodano: Wto Wrz 25, 2007 19:57 ]
WOJTI wirnik to zdaje sie 58 mm srednica "zabierania" czyli po naszemu wlot A/R jak sie nie myle 80, ale moze mnie poprawia :)

Evo tu nie chodzi o napięcie tylko o Ładunek [kJ] i o przeprogramowanie (zwiekszenie) Dwell-Time w ecu.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn paź 01, 2007 19:09

GTO pisze:
evolution pisze:
olozwirski pisze:Witam po przerwie. Przy autku zachodza male zmiany, zostala rozwiercona strona zimna turbiny, teraz spokojnie powinna pociagnac 400 koni. Za rada GTO zanim zaczne wiecej dmuchac chce zmienic cewke na cos mocniejszego- macie jakies pomysly? Seryjna pompa paliwa narazie daje rade ale chyba to juz koniec jej mozliwosci, tak wiec pojdzie cos mocniejszego. Zamierzam tez przebudowac dolot i zmienic przepustnice na wieksza. Jak sie z tym wszystkim uporam zakladam MBC i jazda!
Przy okazji wyjmowania turbo owinalem sobie kolektor, moze bedzie chlodniej pod maska.
[url=http://img263.imageshack.us/img263/273/ssl13423oz6.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://img210.imageshack.us/img210/9040/ssl13451ca9.jpg]Obrazek[/URL]
cewka .... bierz jakakolwiek cewke beru z modulem ktora w katalogu ma ponad 40kV. co do drugiego zdjecia.... mysle ze ta turbo z takim luzem wirnik-obudowa dlugo nie pozyje.... oprą sie lopatki o obudowe.... i bedzie cieplo... tak na marginesie na nowych ori kablach seryjna cewka daje rade do cisnienia 3 bar, wiec chyba nie koniecznie jest potrzebne zmienianie, byle zdrowa byla... i paliwa odpowiednio

[ Dodano: Wto Wrz 25, 2007 19:57 ]
WOJTI wirnik to zdaje sie 58 mm srednica "zabierania" czyli po naszemu wlot A/R jak sie nie myle 80, ale moze mnie poprawia :)

Evo tu nie chodzi o napięcie tylko o Ładunek [kJ] i o przeprogramowanie (zwiekszenie) Dwell-Time w ecu.
sluchaj moge tego nie mowic ale powiem.... przyspiesz aparat zaplonowy i od razu o tyle kopnij mape zaplonu w opoznienie... zwiekszy ci sie czas zwarcia stykow, czyli po twojemu dwell time i wzrosnie ladunek cewki... jakos seryjna robila 4 lata na lpg na cisnieniu 1,6 bara i przerwie 1,1mm.. zawsze bylo ok... wlasnie po zastosowaniu tego tricku..

[ Dodano: Pon Paź 01, 2007 19:21 ]
tak na marginesie energia jakby uproscic wzory jest w czystym uzaleznieniu od napiecia i opornosci w czasie, w ukladzie wn w vw masz takie opornosci.... 1k...1.om...1k przerwa 0,3 cm... 5k.... weglik.. nie znam opornosci... 1 k... 2 omy... 5 k.... okolo 30...60 k na swiecach generalnie mozna sie pozbyc z ukladu na starcie jednego 5k.... a jak sie postarasz to i drugie 5k zniknie z nastepnymi 3k.... czyli masz lub nie masz 13 kom na kablach wystarczy popatrzec ile wzrosnie energia iskry...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pn paź 01, 2007 22:27

o jakich ty stykach piszesz bo ja tam żanych nie mam :)


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr paź 03, 2007 17:15

GTO pisze:o jakich ty stykach piszesz bo ja tam żanych nie mam :)
kat zwarcia stykow - potoczna nazwa - moze byc takze stykow bramki krzemowej w tranzystorze... wiec masz :)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr paź 03, 2007 20:09

evolution pisze:
GTO pisze:o jakich ty stykach piszesz bo ja tam żanych nie mam :)
kat zwarcia stykow - potoczna nazwa - moze byc takze stykow bramki krzemowej w tranzystorze... wiec masz :)
chyba nie wiesz o co mi chodzi :)


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw paź 04, 2007 16:32

wiem im dluzszy czas ladowania cewki... po naszemu czas zwarcia stykow, tym wieksza energia po naszemu mocniejsza iskra...
z tym ze czas jest w sekundach a raczej w ich ulamkach a kat zwarcia stykow w rad'ach i jest im wieksze obroty przy stalym kącie zwarcia tym mniejszy czas zwarcia stykow.. wiec by zwiekszyc czas ladowania i zarazem energie iskry, nalezy zwiekszyc kat zwarcia stykow co robisz w sposob opisany wyzej.... aparat do przodu, mapa do tylu... pasi juz wytumaczenie jak w przedszkolu?? :> :bigok:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

fixman
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 14:57
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: fixman » czw paź 04, 2007 21:09

co tu pisać ??????? jestem w szoku i pełen szacunku :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :pub: wspaniała praca


VOLKSWAGEN TEAM ŁÓDŹ

[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7588fe6f4f678049.html][img]http://images21.fotosik.pl/358/7588fe6f4f678049m.jpg[/img][/url]

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153527

Awatar użytkownika
KadareK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 21:16
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: KadareK » sob paź 20, 2007 21:41

przegladnalem caly projekt i powiem tyle- miazga :)


=> co VW to VW <=

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz paź 21, 2007 13:52

co tu wiele pisać ... RESPEKT :) za wykonanie :D :bajer:



Awatar użytkownika
mieciu7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 22:55
Lokalizacja: Jelenia Góra/Southampton
Kontakt:

Post autor: mieciu7 » ndz paź 21, 2007 21:25

za głowę się łapię, szacunek, nie chciałbym takiego spotkać w nocy sam na sam... ale powiedz... jaki był całkowity koszt auta + doprowadzenie go do stanu używalności + te 140koni więcej??+-


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124275][b][size=150]Golf na forum vwgolf[/size][/b][/url]

http://www.golfvr6.bo.pl - strona vr6
http://www.forumrowerowe.org

Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » czw paź 25, 2007 21:48

A ja myślałem że to za granicą potrafią tunnigować, jednak u nas też są kozacy potrafiący zrobić coś wielkiego. Ps po tej lektorze nie moge patrzyc na mojego KR


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

Post autor: malutki » sob lis 03, 2007 22:29

olozwirski, troche tu ucichlo, czyzby nowy motor stal juz w garazu? :chytry:


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » pt lis 09, 2007 22:24

malutki pisze:olozwirski, troche tu ucichlo, czyzby nowy motor stal juz w garazu? :chytry:
A gdzie tam, dopiero sie blok splanowal...
Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości