Golf mk3 by aw69 - Najmocniejsza Vp37 w Polsce

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Golf mk3 by aw69 - Najmocniejsza Vp37 w Polsce

Post autor: aw69 » wt kwie 17, 2007 16:15

MODEL: VW Golf 3, rok produkcji 1994

Modyfikacje


Silnik: pierwotnie silnika 1Z 90KM, obecnie ALH tez 90 KM, duze turbo GT22.
Układ dolotowy: FMIC customowy caly z alu dolot z kwasa fi 50mm
Układ wydechowy: Downpip 3 cale, reszta 2,5 cala przelot zakonczony przelotowym tłumikiem by Eltec

Układ wtryskowy: Pompa wtryskowa 11mm, wtryski hybrydy 230cc

Elektronika: pierowotnie ECU 8 bitowe, obecnie 16 bitowy ECU z silnika AFN

Układ napędowy: przednia oś, skrzynia biegów seryjna z silnika 1Z, sprzegło SACHS z modelu VR6 średnica 228mm

zawieszenie: Amortyzatory GT Cupline sprezyny JAMEX - 40mm

Pozatym seria pakiet GT, tył lampy IN pro. przod In pro xenon, Koła 17 calowe porsche look polerowane, wnetrze zegary z MFA, fotele Recaro kierownica Audi S4, nakldki na pedaly audi TT, elektryczne szyby, szyberdach.

PODZIĘKOWANIA: dla kolegi Rogalloti, Dirmy Daigtronik mojej dziewczyny, znajomym i wszystkim którzy przyczynili sie do stworzenia auta.



2 lata temu padla deycyzja o zakupie auta mial to byc golf 3 generacji, koniecznie chcialem benzyne z silnikiem AAA 2,8 badz ABF 2,0 16V, jednak wszystko potoczylo sie innaczej i niebawem stalem sie szczesliwym posiadaczem golfa z silnikiem diesla 1,9 TDI i mocy 90 KM :) po zakupie oprzytomnialem i mowie co ja najlepszego zrobilem kupilem diesla, nie powiem auto prezentowalo sie okazale swieze na niemieckich tablicach jeszcze model GT TDI 3d, kola 16 calowe obnizony cale zawieszenie FK, prowadzil sie bajecznie ale pod pedalem troche malo, jedyny fakt jaki mnie pocieszal to niskie spalanie.
mniej wiecej tak wygladal po zakupie, oprocz przednich reflektorów:


Obrazek

Po sledzeniu tematow na roznych forach podjelem decyzje ze cos trzeba z autem zrobic zeby troche szybciej zaczelo jeździc padla decyzja na zmiene wryskiwaczy od 110 konnej jednostki, oraz program, ale najpierw auto zostalo shamowane jako 11 letnia seria pokazalo 86,9 KM i 196,2 Nm :) (szatan jakich malo :) ) po zamontowaniu wtryskiwaczy i wycieciu katalizaora bylo juz lepiej 100 KM, pierwszy soft zdecydowalem sie zrobic u kolegi Uysego i tu wielkie rozczarowanie auto dymi i tylko nędzne 110 KM :( i ani konia wiecej, zrezygnowany kompletnie moj tuner tez juz nic nie mogl poradzic mialem juz sprzedawac auto jednak zdecydowalem sie na wizyte w diagtroniku gdzie zostalem potraktowany bardzo milo i pookierownany wlasciwa droga w pogoni za mocą, dzięki nim auto ma dzis tyle mocy ile ma :) Potem poszedlem juz ostro turbo od 130 KM ecu 16 bitowe, za wczasu zmienilem rowniez sprzeglo na nowe SACHSA z VR6, pierwsze strojenie 130 KM ponad 300 Nm bylem juz zadowolony auto śmigalo pieknie zero dymu, ale jak to wiadomo w miare jedzenia rósł apetyt chcialem ciagle wiecej. Po kontakcie z kolega Rogalotti padla decyzja na zmiane wtryskiwaczy na nowych hybrydowych 230cc, i przerobka mojej starej pompy na 11, kolejne strojenia w diagtronku nastawialem sie juz na jakies 170 KM, no ale niestety tylko nędzne 150 KM i nic wiecej nastal wielki kryzys nie mialem pojeci dlaczego nie dalo sie przeskoczyc tej mocy dluzszy czas jeździlem na takim setupie 150 KM 364 Nm, w miedzyczasie wymiana fmic na jeszcze wiekszy customowy i caly dolot z kwasa kolektor ssący z PD. potem nieszczęsne wałki od kolegi Evolutiona które okazaly sie kompletna porażka :) ale po wymianie popychaczy na nowe autu nagle ni stad ni zowąd przybylo 15 KM i podskoczyl ładnie moment obrotowy (tu podziekowania dla kolegi Roba555 :) ) Po jakims czasie obstawilem ze moje pompa wtryskowa jednak nie jest tak wydajna jak byc powinna, zakupilem pompe ori 11 z new beatla ALH, troszke rzeźby kilka cennych informacji i porad od Piotrka z Lublina (podziękowania dla niego równiez) i w moim 1Z siedziala juz piekna pompa 11mm, auto dostala takiego kopa ze szok, potem strojenie pod ta pompa i hamowanie u kolegi Rogalloti auto jak nigdy dysponowalo moca 180 KM i moment 400 Nm bylem juz zadowolony, lecz auto dymilo - zdecydowania brakowalo powietrza, nastal okres zimowy zaczelo sie od zmiany turbo na gt22 a skoczylo sie na zmianie silnika na duzo swiezszy ALH z tej racji ze moj 1Z mial juz ponad 300 tys przebiegu, praktycznie cala zime auto nie jeździlo 3 trefne turbiny w koncu 4 okazala sie dobra, potem wydmuchana uszczelka pod glowica przez moja glupote, tak doczekalem wiosne ciagle dlubanina w garazu, potem strojenie nowy silnik GT22, wskaznik EGT, pomyslalem ze jak bedzie okolo 190 KM to juz bede zadowolony ale to co zmajstrowal kolega Rogalloti przeszlo moje najsmielsze oczekiwania, a oto wykres, dodam ze to jeszcze nie koniec zostalo troche zapasu wiec mysle ze niebawem bedzie jeszcze troszke wiecej:
Obrazek


A oto kilka fotek z roznych setupow i modow:

http://vwzone.pl/image.php?id=26618
http://vwzone.pl/image.php?id=36851
http://vwzone.pl/image.php?id=36855

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony wt lis 18, 2008 11:18 przez aw69, łącznie zmieniany 3 razy.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
$vwiciu
ProVWokator
ProVWokator
Posty: 74
Rejestracja: czw lip 27, 2006 16:02
Lokalizacja: Myslovitz
Kontakt:

Post autor: $vwiciu » wt kwie 17, 2007 16:18

Boooskooo ! <3


[img]http://images14.fotosik.pl/67/d428ff7f07c88a3f.jpg[/img]
vwslask.pl GRUPA ŚLĄSK


Awatar użytkownika
blowup
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: wt sie 29, 2006 21:52
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: blowup » wt kwie 17, 2007 16:21

Gratulacje dla właściciela


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111750/]Golf 3 ver.Bon Jovi[/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/172/dde645e171242e75.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt kwie 17, 2007 16:22

ale historia... fajnie sie to czyta...

ja jestem jakieś 2 lata za Tobą :) ale skromne 160KM to dla mnie bedzie sukces....

najszybsze znane mi mk3 TDI na pompie.... bo jest jeszcze przeszczep Staszka 2.0TDI 16V ale tez chyba wolniejszy ...

jeszcze raz GRATKI !!

ps. może kiedys staniemy na kresce :) :bigok:

[ Dodano: Wto Kwi 17, 2007 16:23 ]
wrzuć jakieś aktualne foty autka i poka zdjecie motorowni :)



Awatar użytkownika
pajdziu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: sob cze 11, 2005 19:08
Lokalizacja: Krakow/Przemysl
Kontakt:

Post autor: pajdziu » wt kwie 17, 2007 16:32

Pieknie:)Szatan jakich malo!!!i to jeszce w dieselu


Moj CZARNUCH:)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=98656

Awatar użytkownika
Woski
Forum Master
Forum Master
Posty: 1482
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 12:13
Lokalizacja: bad homburg

Post autor: Woski » wt kwie 17, 2007 16:35

Kolejny dowod na potencjal drzemiacy w TDI :)



Awatar użytkownika
niooniek
Dave's Garage
Dave's Garage
Posty: 1141
Rejestracja: wt maja 23, 2006 12:21
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: niooniek » wt kwie 17, 2007 16:47

konkretne auto :wink:


Pozdrawiam :pub:

d56
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob lis 25, 2006 15:10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: d56 » wt kwie 17, 2007 16:57

Uuu!!! To się nazywa mk3 pełną gębą!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gratulacje!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D>



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » wt kwie 17, 2007 17:10

Daje rade jakoś tam jezdzi :bigok:



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » wt kwie 17, 2007 17:20

Gratki :bigok:



Awatar użytkownika
ddChavez
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 18:14
Lokalizacja: Radomsko/Wrocław
Kontakt:

Post autor: ddChavez » wt kwie 17, 2007 17:21

Kilka razy patrzyłem na wykresy bo nie wierzyłem. Idealny po prostu! Nie dość, że silnik jak marzenie to jeszcze z zewnątrz ze smakiem zrobiony. Wygląd zostawiłbym już tak jak jest. Kurcze, nawet nie mogę sobie wyobrazić jak taka moc musi w fotel wciskać!
Ale kasy to tam chyba tyle włożyłeś, że na drugiego golfa by spokojnie starczyło? ;)


[url=http://img91.imageshack.us/img91/4503/beztytuu1pk4.jpg][img]http://img91.imageshack.us/img91/4503/beztytuu1pk4.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Bart
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2241
Rejestracja: wt lis 22, 2005 18:49
Lokalizacja: Ostróda
Auto: SS2 TSI
Silnik: CDAA
Kontakt:

Post autor: Bart » wt kwie 17, 2007 17:40

Konkretna robota. Światła przednie super. Gratulacje :bigok:


:okej:

Awatar użytkownika
BLIND
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2306
Rejestracja: wt wrz 26, 2006 11:12
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

Post autor: BLIND » wt kwie 17, 2007 18:22

REWELACJA!! :okej:



Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości