[MK3 MATCH II]LEKKO POMODZONY AFN - prawie jak 20 Jahre :)

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » czw mar 22, 2007 07:42

a te blendy dymane pokazesz?


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Damien
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: pt lip 22, 2005 11:14
Lokalizacja: Kłodzko<->Legnica
Kontakt:

Post autor: Damien » czw mar 22, 2007 10:58

extra ten IC :food:
gdzie mozna taki nabyc? duzo roboty z wymiana na taki, wiekszy? :hmm:


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images33.fotosik.pl/9/1a3ee473dfbc296a.jpg[/img][/url]


[size=150][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124166]Moja Audiana A4 avant[/url] [/size]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt mar 23, 2007 00:05

Goofi pisze:On jest wiekszy od seryjnego :?:
Troche nisko, wyzej od michy?, nie bedzie wystawal?
nie będzie za nisko - będzie się kończył na wysokości ori chłodnicy :)

seryjny IC ma wymiary [cm]:
wys 18
szer 14
gł 10
czyli:
powierzchnia 252 cm2
objętość 2510 cm3
pracuje na doładowaniu 0,95 Bara (AFN)

FMIC od Sharana [cm]:
wys 9
szer 57
gł 9
czyli:
powierzchnia 513 cm2
objętość 4617 cm3
pracuje na doładowaniu do 1,3 Bara (AUY)

prawie 2 razy większy + mega bonus ze względu na montaz z przodu

zaraz moze wrzuce jakąś fotkę

orurowanie sie robi - znalazłem super spawacza, spawa wszystko, alu kwasy uprawnienia na maxa spawa nawet kwasy do spozywki

jutro spawam customowe wloty do IC i rury z kwasówki - jednak (nie bedzie tak jak focie) 2 najdłuższe rury będą w całości z kwasa, kolanka miałem z kwasówki, u gościa zkupie krótkie odcinki kwasówki, którą następnie spoleruje...

ogólnie poczyściłem fele troszke, pomalowałem zaciski na połysk - czerwień mocna ale burgund - dokładnie tak jak paski z 20 Jahre - tak samo jak nowe paski, które czekają na naklejenie

80% orurowania juz jest, jutro wszystkieodcinki zostaną podocinane i na kolankach i koncach rur naspawane zgrubienia - pomimo że te opaski bardzo mocno trzymają to nie wiadomo jakie będzie cisnienie niedługo :bigok:

generalnie prawie nic nie będzie wycinane - taki jest plan :)

docelowo orurowanie jest przygotowane pod IC z BPX-a - wloty z jednej strony :)

[ Dodano: Czw Mar 22, 2007 23:09 ]
Obrazek



Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » pt mar 23, 2007 00:10

cowboy: szacuneczek, brzmi imponujaco, ile taka zabawa w sumie kosztuje :?: :hmm:




Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » pt mar 23, 2007 00:16

Nie powiem - ładnie się to wszystko prezentuje :)


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt mar 23, 2007 00:17

niesmiały plan jest taki żeby wycisnąc co się da na pełni seryjnym silniku - jedyna zmiana to wydajniejszy IC

reszta seria, wtryski, pompa, turbina itd



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » pt mar 23, 2007 09:50

cowboy pisze:plan jest taki żeby wycisnąc co się da na pełni seryjnym silniku
No właśnie - a jaka tu jest bezpieczna granica :?:
Do ilu chciałbyś dojść :?:


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt mar 23, 2007 10:19

cowboy, moze pomysl jednak o turbo awx? nie sa one bardzo drogie, latwa przerobka a jak ogladalem wykresy soft+turbo to byly bardzo ladne przebiegi :) zazwyczaj 120koni od 2,5tys obrotow okolo 140 powyzej 3tys to juz bardzo przyjemnie sie musi jezdzic... bo wiadomo, ze wartosciami maksymalnymi nie jedziesz


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pt mar 23, 2007 10:41

Zaprzal Ty swojego wykres podaj :D
cowboy to jestem bardzo ciekaw wyników i trzymam kciuki!!!



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt mar 23, 2007 10:46

Rapix, nie mam wykresu, ale nic ciekawego, pewnie kolo 100koni :/ trzeba szukac tdi :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz mar 25, 2007 10:00

FMIC uzyskał nowe alu boczki:

Obrazek

no i zostało zamontowane orurowanie... ufff nigdy wiecej

mimo że już było duzo przygotowanie, cały dzień rzeźby, docinania, poprawek,

potem jazdy próbne i bum zwaliło węża... no to napawaliśmy zgrubienia na końcach rur i jazda próbna - OK, nagle psyyyt i znowu czarna chmura :(

no to jeszcze raz na kanał, wsztyskie kolanka dostały już zgrubienia, jeszcze raz poskręcałem jak nalezy i wreszcie działa :)

koledzy mieli rację - jak ostro się dowali to nie ma wuja zwali każdy wąż, jeśli rura nie będzie miała zgrubienia na końcu !


Obrazek

Obrazek

tak to wygląda po naciągnieciu zderzaka...

Obrazek

wrażenia bezcenne - po wywaleniu kata i po zamontowaniu FMIC-a dupohamownia mówi mi że auto znacznie szybciej jeździ... szacuje że minmum 5 konióf przybyło... dzisiaj pomierze temp w dolocie przy butowaniu...



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » ndz mar 25, 2007 10:04

ale zes przegapił okazje błyśnięcia widzą o tdi...

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=135


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz mar 25, 2007 10:06

chyba jestem pierwszy którem cokolwiek udało się wpakować coś do MK3 z klimą :P

teraz już zrobiłbym to 5xszybciej i 3xlepiej :)



Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości