SILNIK: VR6 12v turbo
MOC: 520km/650nm
MODY POD MASKA:
VR6 AAA, ktorys juz z kolei, aktualnie ulepiony z kilku ubitych motorow.
Glowica po portingu, zawory wydechowe +1.8mm
Wałki 288 in/ex, sprezyny zaworowe HD, regulowane kola rozrzadu
Plyta odprezajaca do wyboru - 1,5mm i 2 uszczelki materiałowe (setup zeszloroczny) akturalnie plyta 3mm i 2 uszczelki stalowe od silnika AMY
SERYJNY dol silnika
turbo GT3582r
kolektor ssacy twin entry plenum SRTgarage
VEMS standalone
630ccm wtryski byly ale sie skonczyla wydajnosc i wlatuja 1200ccm pod E85 i metanol
2x bosch 044 + swirlpot, bezpieczny bak 20litrow
i miliard innych modow
ZAWIESZENIE:
skrzynia DRP 6 biegow wzmociona i przerobiona przez szymonars
haldex 2gen, sterownik haldexa ECUMASTER
polosie motomax torun
buda przerobiona pod 4motion
AP coilovers do mk3 2.9 syncro SPONSOROWANE PRZEZ VENOM24.PL - dzieki chlopaki
tylne zawieszenie od syncro mk3
UKLAD HAMULCOWY: 280mm
KOLA: 17x8 porsche turbo look
NADWOZIE: fwd na awd
WNETRZE: seria
PLANY: regularne 10.xx na ulicznej oponie
Generalnie to golferini wpadl mi w rece zupelnie przypadkowo, to jest część z mechaniki z dawnego dragowego golfa roberta, ktory pozniej gdzies tam trafil, ktos tam zaczal wymieniac bude i poprawiac i wyszlo jak wyszlo - kupilem nieskonczone auto z multum tematow do opanowania.
Zeby niebylo kolorowo, przed VWmania zepsul sie sterownik od napedu, wiec golf jezdzil na jedno kolo, do tego w srode w trakcie strojenia zamordowalem uszczelke pod glowica.
Szybki remont i gotowe, jedziemy dalej z tematem. Golf jakos slabo podawal,w trakcie strojenia wyszlo sporo problemow - wlacznie z tym ze wracajac z VWmani zaczal dramatycznie kopcic.
![Obrazek](http://s18.postimage.org/nwstfn4gp/550988_4369828485196_1973302132_n.jpg)
Na biegu wlecial nowy dol bo niebylo co zbierac. Opanowalem strojenie - golf zaczal godnie podawac, jadzwin zapodal nowy sterownik haldexa, wszystko pod kontrola.
![Obrazek](http://s11.postimage.org/h7t9d9zub/2012_08_06_025.jpg)
![Obrazek](http://s11.postimage.org/8hw6cficz/399437_4398032350275_505966340_n.jpg)
![Obrazek](http://s4.postimage.org/fiqlim3hp/528842_4360820179994_424089283_n.jpg)
Pierwsze zawody - 1/8 nightpower w lomzy i 1/4 sss elk, oczywiscie na wariata bo niebylo czasu na porzadne testy i strojenie - nightpower 2x2 miejsce, sss - 11.7et i 3 miejsce - okazalo sie ze jak zrobilo sie cieplej to dramatycznie wypadały zapłony i woz niejechal.
Wlecialy nowe swiece i inna cewka i znowu woz ozyl z lekka.
Pozniej bylo troche walki ze strojeniem znowu i zaczely wychodzic jakies ladne kreski - na dziendobry 420km, pozniej 480km i finalnie wyszlo tak
![Obrazek](http://s9.postimage.org/7mwl1vl4v/223152_4570075811254_149471673_n.jpg)
Na tej kalibracji golf dosyc dobrze podawal, sprzeglo + 100kg masy w stosunku do budy dragowej (drag 1050kg, u mnie 1150kg) niepozwalalo na starty z 2 biegu, do tego zawsze jakies male problemy przeskadzaly w zrobieniu rekordu.
W poznaniu na zlocie a3club leciala 11.0xx kilkuktortnie, oczywiscie 2 miejsce bo falstart w finale
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Obrazek](http://s12.postimage.org/xt1uise25/2012_09_08_053.jpg)
" onclick="window.open(this.href);return false; porsche pavla20vt jest mega mocno pomodzone, pod 700km i powinno robic 10.xx, a bylo pod wiatr i niezlamalo 11.
Potem znwou jakies delikatne mody w mechanice
![Obrazek](http://s17.postimage.org/jxrxlk133/293025_422619047774877_1866644951_n.jpg)
Na night power w gdyni jechalismy mega pozno i zeszla rosa, bylo slisko i 11.3 et. *#cenzura#* z grzybnia, do tego awaria wybieraka i 2 razy nieudany przejazd, na 4 mozliwe.
![Obrazek](http://s3.postimage.org/mrp74m6ur/DSC_8861.jpg)
![Obrazek](http://s8.postimage.org/3zum0ottx/404001_4520671616180_1338979564_n.jpg)
Polatalem sobie wokol trzepaka, zamordowalem na osiedlu 4 bieg ktroy jest slaboscia skrzyn 02M,
![Obrazek](http://s11.postimage.org/iiwvrdn03/417159_403113093093932_372908537_n.jpg)
potem ustawiajac flatshifta zamordowalem turbine - oczywiscie dzien przed ostatnim pomiarem czasu w wilczych laskach na ktorych mial pasc rekord.
Pogoda w wilczych byla z dupy, 0 stopni w miare sucho ale slisko na maksa.
![Obrazek](http://s17.postimage.org/4dp58rgcf/DSC_0006_Kopiowanie.jpg)
I znow po zlosci - lecialy 11.0 jedna za druga, pan z GTR r35 ktroy robi tam 10.8 niemogl ani zlamac 11 ani dopasc mnie - 1,2 bieg rowno 3 golf lekko z przodu 4 dlugosc tira hheheheh
" onclick="window.open(this.href);return false;
![Obrazek](http://s4.postimage.org/jye2kzm7h/DSC_0062_Kopiowanie.jpg)
![Obrazek](http://s7.postimage.org/fqzf5dhjf/DSC_0118_Kopiowanie.jpg)
Niedawno fotograf zarzucil mi fotke - okazalo sie ze na starym zawieszeniu na 2 biegu gdzie golf lapie trakcie, bo 1 to dym z 4 kol tylko, tyl przysiada o 12cm !! - stary zawias to amor kw skrecony na maksa, sprezynka pomocnicza zastopina tuleja poliuretanowa i glowna sprezyna 8kg.
![Obrazek](http://s11.postimage.org/7v2bk0rsj/DSC_0060_Kopiowanie.jpg)
Jak tyl tak dramatycznie siada to kola ida w negatyw i to spory, i trace na tym sporo trakcji - temat do poprawy wkrotce - regulowane mocowania tylnych wahaczy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tutaj dobrze widac co sie dzieje przy przepince 1-2 bieg.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Zeby niebylo zbyt kolorowo, po kilku przejazdach w wilczych motor zaczal lapac wysokie temperatury oleju, i byc jakos tak lekko slabszy - 11.4et. Jak go zgasilem to juz stał na dębowo i niekrecil. Ostygl to odpalil i to byla jego ostatnia podroz w 2012 - na lawete.
![Obrazek](http://s9.postimage.org/vovygj64f/DSC_0143_Kopiowanie.jpg)
Za kare golf odstal swoje, dostal tylko pozegnalne zdjecie jak wylatywal motor z komory
![Obrazek](http://s7.postimage.org/4yt4i6497/DSC_0033_Kopiowanie.jpg)
![Obrazek](http://s12.postimage.org/8vl5g12ct/2012_12_01_161.jpg)
Rozbiorka - przekrecona panewka korbowodowa. Spojrzalem w logi z Vemsa z zawodow - w jedym przejezdzie jak odlaczalem naped na 5 biegu (fwd do 4 biegu pali) to podbilo mi auto nie nierownosci, az rzucilo cala buda - okazalo sie ze podbilo tez jedno kolo i motor stracil obciazenie - i zamiast do 7500 dokrecil sie do 9300 - mysle ze to go zamordowalo.
Za kare golf sobie stoi na placu a ja odbudowuje motor na sezon.
Wlecial nowy dol silnika na idealnym nominalnym wale, na korbach nadal seryjnych panewki glyco sputtery bo kolbenshmidt sie rozpadaja szybko
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Skrzynie wyslalem na rewizje do szymonars, dzis dostalem fotki i niejest kolorowo - zamordowana przesuwka 2 biegu, pekniety pierscien oporowy i kilka innych klopotow.
![Obrazek](http://s8.postimage.org/vcmh9ld6t/2013_01_29_18_36_05.jpg)
![Obrazek](http://s12.postimage.org/erjoh671p/2013_02_01_17_17_55.jpg)
Niedlugo motor wraca na swoje miejsce i znowu bedzie okazja cos popsuc.
Tegoroczna premiera golfa 20-21kwiecien SSS warszawa bemowo