Caddy MK1 85r 1.6D ->1.9 TDI by AndreVV (1. str)
Moderator: G0 Karcio
- andrew-ziom
- Użytkownik
- Posty: 380
- Rejestracja: pn kwie 02, 2007 22:34
- Lokalizacja: VWa
- Kontakt:
Caddy MK1 85r 1.6D ->1.9 TDI by AndreVV (1. str)
CHCIAŁBYM PRZEDSTAWIĆ swój samochód
MAŁE FOTOSTORY Aktualizacja co jakis czas wszystko na 1. str.
- Model: Caddy 14d (mk1)
- Rok produkcji: 1985r
- Kolor: blizej nieokreślony - niebieski
- Pojemność: 1.6
- Moc:71ps
- Silnik: JR bez IC
- Wyposażenie:kierownica 2. fotele dadyjko ...
MODYFIKACJE: etap 1 z 3 ! styczeń 2009
- Felgi:ATS cup
- Opony:Dunlop 9000
- Zawieszenie: seria
- LIKWIDACJA MEGA rur cross cantry
- Wnętrze: fotele golf2 gti , deska ori mk1
MODYFIKACJE: etap 2 z 3 ! OD 30 Cze 2009 od str.2.
- Felgi:15 7j et 39 (marka bliżej nie określona)
- Opony:Dunlop 9000
- Zawieszenie: przód TA-Technics -60, tył belka nad resor
- Modyfikacje SWAP 1.9 TDI 1z + (by Adamm)
MODYFIKACJE etap 3 z 3 ! od 11 maja 2010 od str. 10.
PLANY : sezon 2011
- Felgi:16 7j audi a8
- Opony:165/45/16
- Zawieszenie: AirRide (130mm) przód tył
- Modyfikacje 1.9 TDI 1z -> +++
turbo BRD
mokre ic
wtryski 230
komputer 16bit
hamulce przód/ tył ,g60 280mm -226gti
- względne czystki pod maską ukrycie wiązki
- Blacharka : Reanimacja wszystkiego
- Lakier : Deep Blue
- tapicer : Brązowa skóra
- Car Audio: Jednostka sterująca ORI VW navi 7" golf-pasat mk5-b6 / głośniki Hertz / subufer Hertz ES250/ wzmacniacz hertz , głosniki pod deską audio prawie niewidoczne
Marką VW zainteresowałem się przez znajomego (pozdro Dominik) był to początek 2007r wtedy zarejestrowałem sie na forum .... po dłuższym czasie obserwacji tematów stwierdziłem ze chyba zakupie mk3 , nagle impuls dostałem linka z caddym mk1 i to było TO strzała w serce
DOSTAWCZAK czemu nie idealne rozwiązanie do worzenia rowerów na zawody :] i tak stałem sie posiadaczem
modyfikacje etap 1
ETAP 2 wybebeszenie przymiarka 1.9
kompletowanie 1z docelowa motorownia
[youtube][/youtube]
Autkiem sie pocieszyłem i zaobserwowałem ze budzi wielkie zainteresowanie .... postanowiłem iść tą droga i go odpicować kompleksowo
ETAP 3 wysyłka auta na piaskowanie
BLACHARKA
ZABEZPIECZANIE PODWOZIA brunox -> mastyka kauczukowa na pędzel (szara) -> masa bitumiczna do podwozia (czarna)
Z BRAKU "zewnętrznej" pomocy rozpocząłem sam prace nad przygotowaniem pod lakier
PRACE NAD ZAWIESZENIEM stan na 30.1.11
18.02.2011 od strony 20
I paczka dotarła :]
HAHA Dobre pakowanie to podstawa
po rozpakowaniu , jak u małego dziecka banan ta twarzy
stylowe świeczniki ??
jeszcze trochę czasu upłynie do montażu zabaweczek do caddylaka
18.06.11
6.07.11
zaciski z jarzmami POD TARCZE 280
turbawka BRD by Fahoo
8.7.11
15.7.11
22.07.11
a to juz praca brygady ratowniczej
od strony 22 prace lakiernicze
...............
niestety lipa jeden resor od drugiego jest niszy o dobre kilka centymetrów
...............
.......
niestety byłem zmuszony przyhamować ze względu na $
Ale udało się w tygodniu zamontować zaciski
Ful regeneracja tłoczki, gumki ,malowanie
zostało do zrobienia przewody hamulcowe / ręczny ale too chyba na ori linkach z caddy...
.....
Wymiana poduszek w zawieszeniu silnika
Oczyścić i pomalować skrzynie
Podciąć podłożnice / miejsce na pół osie / zostało jeszcze tylko ładne zeszlifowanie krawędzi spawu (ale to jutro)
Założyć nowe sprzęgło VR6
oczyścić alternator
... zakupić
klime
Wydech od RM Motors :Twin Loop XL +środkowy
pompę vakum
plasticzek osłona górna na silnik (do przerobienia mkIV)
do tego wstępnie udało się wypoziomować silnik i można robić 2 nowe łapy (ale to jutro)
*Chłodnica klimy dorobiona skrócona-obniżona 7,5cm + nowe króćce
*wzmocnienie czołowe powoli powstaje
*chłodnica wody hmm albo zostanie odwrócona albo do przeróbki (dolny króciec wystaje prosto w rurki od kompresora )
na pierwszy ogień poszły blachy macujące nowe wzmocnienie czołowe ;
pasuje hmm jako tako git
Pierwsze spasowanie i jest git
Jeśli klima pasi to wkładam wodę i ic.
wstępne palowanie
nowa pompka podciśnienia
...........
mamy skończone finalnie hamowanie
amorki tył + butla
i tu z czego jestem zadowolony 1/2 elektryki siedzi
i mój rodzynek !!
... a tak to działa (sory za jakość ,ciemno było)
[youtube][/youtube]
.............. str 31
pogoda nie za ciekawa wiec odpalam muzę i do garage na pierwszy ogień montaż kolektora wydechowego spływu i zaślepki egr'u
+ osłonka termiczna
i zabawa z kanalizacją tak to mniej więcej będzie wyglądało
na koniec ustawienie pompki sprzęgła poprzednio był za wysoko i coś tam mega tarło
...........
25.05.12
troszkę się dzieje , a raczej działo ... to było mega dziwne ,ale na szczęście wyłapane ( chyba w porę)
mianowiceie ,przy 1. odpalaniu okazało się że pompa (łapa) ma straszne drgania ... idąć za ciosem okazało się ze 3. główne śróby co przykręcają łapę do bloku silnika ... jakoś ich nie widać ,zonk
po rozkręceniu okazało się ze ich najzwyczajniej niema łapa trzymała się na 1 śrubie od łapy altka ... dokładniej (te 3 gł)2. śruby się wykręciły ,1. brak łepka /zerwana
szybka reanimacja i można było wykręcić tą szpileczkę
idąc za ciosem okazało się ze coś jest z rozrządem wałek zblokowany a znacznika na skrzyni bbrak ... rozkręcając rozrząd, okazało się ze hehe praktycznie nowy napinacz ma zerwane ucha /łapkę (klin od strony bloku) usterka wynikająca chyba od drgań łapy pompy ...
...
wszystko ustawione skręcone DZIAŁA !! pali od pierwszego !! jupii dzięki Adamie !
,dzisiaj udało się już założyć nowe przewody prądowe (+/masa)
brakuje mi do szczęścia wentylatorów chłodnicy, wydechu , jednego łącznika fi 41 od turbo ... podpięcie ręcznego odpowietrzenie hebli ... szyby fotele ale to już pikuś .. ps. i małe strojenie :]
CDN...
MAJ 2013 ...
i tak oto po 2. latach trudów upadków i triumfów jest i oto on !
pierwszy wyjazd pare dni temu
CZERWIEC,Lipiec
czemu tyle ...str35
Wymiana wyprzęgnika
3.warstwowe wyciszenie
sufit 2x
i tak oto mamy zakończenie zesonu 2013 dzięki za ogladanie dzięki za podpowiedzi to JESZCZE NIE KONIEC TERAZ WNETRZE
...
[youtube][/youtube]
[vimeo]https://vimeo.com/77125421 [/vimeo]
MAŁE FOTOSTORY Aktualizacja co jakis czas wszystko na 1. str.
- Model: Caddy 14d (mk1)
- Rok produkcji: 1985r
- Kolor: blizej nieokreślony - niebieski
- Pojemność: 1.6
- Moc:71ps
- Silnik: JR bez IC
- Wyposażenie:kierownica 2. fotele dadyjko ...
MODYFIKACJE: etap 1 z 3 ! styczeń 2009
- Felgi:ATS cup
- Opony:Dunlop 9000
- Zawieszenie: seria
- LIKWIDACJA MEGA rur cross cantry
- Wnętrze: fotele golf2 gti , deska ori mk1
MODYFIKACJE: etap 2 z 3 ! OD 30 Cze 2009 od str.2.
- Felgi:15 7j et 39 (marka bliżej nie określona)
- Opony:Dunlop 9000
- Zawieszenie: przód TA-Technics -60, tył belka nad resor
- Modyfikacje SWAP 1.9 TDI 1z + (by Adamm)
MODYFIKACJE etap 3 z 3 ! od 11 maja 2010 od str. 10.
PLANY : sezon 2011
- Felgi:16 7j audi a8
- Opony:165/45/16
- Zawieszenie: AirRide (130mm) przód tył
- Modyfikacje 1.9 TDI 1z -> +++
turbo BRD
mokre ic
wtryski 230
komputer 16bit
hamulce przód/ tył ,g60 280mm -226gti
- względne czystki pod maską ukrycie wiązki
- Blacharka : Reanimacja wszystkiego
- Lakier : Deep Blue
- tapicer : Brązowa skóra
- Car Audio: Jednostka sterująca ORI VW navi 7" golf-pasat mk5-b6 / głośniki Hertz / subufer Hertz ES250/ wzmacniacz hertz , głosniki pod deską audio prawie niewidoczne
Marką VW zainteresowałem się przez znajomego (pozdro Dominik) był to początek 2007r wtedy zarejestrowałem sie na forum .... po dłuższym czasie obserwacji tematów stwierdziłem ze chyba zakupie mk3 , nagle impuls dostałem linka z caddym mk1 i to było TO strzała w serce
DOSTAWCZAK czemu nie idealne rozwiązanie do worzenia rowerów na zawody :] i tak stałem sie posiadaczem
modyfikacje etap 1
ETAP 2 wybebeszenie przymiarka 1.9
kompletowanie 1z docelowa motorownia
[youtube][/youtube]
Autkiem sie pocieszyłem i zaobserwowałem ze budzi wielkie zainteresowanie .... postanowiłem iść tą droga i go odpicować kompleksowo
ETAP 3 wysyłka auta na piaskowanie
BLACHARKA
ZABEZPIECZANIE PODWOZIA brunox -> mastyka kauczukowa na pędzel (szara) -> masa bitumiczna do podwozia (czarna)
Z BRAKU "zewnętrznej" pomocy rozpocząłem sam prace nad przygotowaniem pod lakier
PRACE NAD ZAWIESZENIEM stan na 30.1.11
18.02.2011 od strony 20
I paczka dotarła :]
HAHA Dobre pakowanie to podstawa
po rozpakowaniu , jak u małego dziecka banan ta twarzy
stylowe świeczniki ??
jeszcze trochę czasu upłynie do montażu zabaweczek do caddylaka
18.06.11
6.07.11
zaciski z jarzmami POD TARCZE 280
turbawka BRD by Fahoo
8.7.11
15.7.11
22.07.11
a to juz praca brygady ratowniczej
od strony 22 prace lakiernicze
...............
niestety lipa jeden resor od drugiego jest niszy o dobre kilka centymetrów
...............
.......
niestety byłem zmuszony przyhamować ze względu na $
Ale udało się w tygodniu zamontować zaciski
Ful regeneracja tłoczki, gumki ,malowanie
zostało do zrobienia przewody hamulcowe / ręczny ale too chyba na ori linkach z caddy...
.....
Wymiana poduszek w zawieszeniu silnika
Oczyścić i pomalować skrzynie
Podciąć podłożnice / miejsce na pół osie / zostało jeszcze tylko ładne zeszlifowanie krawędzi spawu (ale to jutro)
Założyć nowe sprzęgło VR6
oczyścić alternator
... zakupić
klime
Wydech od RM Motors :Twin Loop XL +środkowy
pompę vakum
plasticzek osłona górna na silnik (do przerobienia mkIV)
do tego wstępnie udało się wypoziomować silnik i można robić 2 nowe łapy (ale to jutro)
*Chłodnica klimy dorobiona skrócona-obniżona 7,5cm + nowe króćce
*wzmocnienie czołowe powoli powstaje
*chłodnica wody hmm albo zostanie odwrócona albo do przeróbki (dolny króciec wystaje prosto w rurki od kompresora )
na pierwszy ogień poszły blachy macujące nowe wzmocnienie czołowe ;
pasuje hmm jako tako git
Pierwsze spasowanie i jest git
Jeśli klima pasi to wkładam wodę i ic.
wstępne palowanie
nowa pompka podciśnienia
...........
mamy skończone finalnie hamowanie
amorki tył + butla
i tu z czego jestem zadowolony 1/2 elektryki siedzi
i mój rodzynek !!
... a tak to działa (sory za jakość ,ciemno było)
[youtube][/youtube]
.............. str 31
pogoda nie za ciekawa wiec odpalam muzę i do garage na pierwszy ogień montaż kolektora wydechowego spływu i zaślepki egr'u
+ osłonka termiczna
i zabawa z kanalizacją tak to mniej więcej będzie wyglądało
na koniec ustawienie pompki sprzęgła poprzednio był za wysoko i coś tam mega tarło
...........
25.05.12
troszkę się dzieje , a raczej działo ... to było mega dziwne ,ale na szczęście wyłapane ( chyba w porę)
mianowiceie ,przy 1. odpalaniu okazało się że pompa (łapa) ma straszne drgania ... idąć za ciosem okazało się ze 3. główne śróby co przykręcają łapę do bloku silnika ... jakoś ich nie widać ,zonk
po rozkręceniu okazało się ze ich najzwyczajniej niema łapa trzymała się na 1 śrubie od łapy altka ... dokładniej (te 3 gł)2. śruby się wykręciły ,1. brak łepka /zerwana
szybka reanimacja i można było wykręcić tą szpileczkę
idąc za ciosem okazało się ze coś jest z rozrządem wałek zblokowany a znacznika na skrzyni bbrak ... rozkręcając rozrząd, okazało się ze hehe praktycznie nowy napinacz ma zerwane ucha /łapkę (klin od strony bloku) usterka wynikająca chyba od drgań łapy pompy ...
...
wszystko ustawione skręcone DZIAŁA !! pali od pierwszego !! jupii dzięki Adamie !
,dzisiaj udało się już założyć nowe przewody prądowe (+/masa)
brakuje mi do szczęścia wentylatorów chłodnicy, wydechu , jednego łącznika fi 41 od turbo ... podpięcie ręcznego odpowietrzenie hebli ... szyby fotele ale to już pikuś .. ps. i małe strojenie :]
CDN...
MAJ 2013 ...
i tak oto po 2. latach trudów upadków i triumfów jest i oto on !
pierwszy wyjazd pare dni temu
CZERWIEC,Lipiec
czemu tyle ...str35
Wymiana wyprzęgnika
3.warstwowe wyciszenie
sufit 2x
i tak oto mamy zakończenie zesonu 2013 dzięki za ogladanie dzięki za podpowiedzi to JESZCZE NIE KONIEC TERAZ WNETRZE
...
[youtube][/youtube]
[vimeo]https://vimeo.com/77125421 [/vimeo]
Ostatnio zmieniony sob lis 23, 2013 14:48 przez andrew-ziom, łącznie zmieniany 37 razy.
- andrew-ziom
- Użytkownik
- Posty: 380
- Rejestracja: pn kwie 02, 2007 22:34
- Lokalizacja: VWa
- Kontakt:
- Fabian LDZ
- _
- Posty: 11385
- Rejestracja: pt cze 03, 2005 09:18
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- andrew-ziom
- Użytkownik
- Posty: 380
- Rejestracja: pn kwie 02, 2007 22:34
- Lokalizacja: VWa
- Kontakt:
"kapcie" od carbonado przypuszczam ze rynek niemiecki bo wszystkie papiery po Niemiecku
A oponki Dunlop SP SPORT 2000 195/50/15
DZISIAJ
zakupiłem nową chodnicę od golfa2 1.8-1.6td
i rozpocząłem prace nad parkietem na pace ,foto wkrótce
PS, czy ktoś może się wypowiedzieć o MEGA pałer 'KITACH' Bi Xenonów , trochę tras autko pokonuje a dobre oświetlenie to podstawa a w przyszłości jak znajdę jakiegoś dawce może soczewki w caddylaku
A oponki Dunlop SP SPORT 2000 195/50/15
DZISIAJ
zakupiłem nową chodnicę od golfa2 1.8-1.6td
i rozpocząłem prace nad parkietem na pace ,foto wkrótce
PS, czy ktoś może się wypowiedzieć o MEGA pałer 'KITACH' Bi Xenonów , trochę tras autko pokonuje a dobre oświetlenie to podstawa a w przyszłości jak znajdę jakiegoś dawce może soczewki w caddylaku
Ostatnio zmieniony sob cze 13, 2009 00:06 przez andrew-ziom, łącznie zmieniany 1 raz.
- Fabian LDZ
- _
- Posty: 11385
- Rejestracja: pt cze 03, 2005 09:18
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
bez soczewek się w to nie pchaj bo i Ty będziesz G*** widział a do tego innych będziesz oślepiałandrew-ziom pisze:PS, czy ktoś może się wypowiedzieć o MEGA pałer 'KITACH' Bi Xenonów , trochę tras autko pokonuje a dobre oświetlenie to podstawa a w przyszłości jak znajdę jakiegoś dawce może soczewki w caddylaku
- andrew-ziom
- Użytkownik
- Posty: 380
- Rejestracja: pn kwie 02, 2007 22:34
- Lokalizacja: VWa
- Kontakt:
dla każdego coś innego
MINI GALERIA na dzień 16 Cze 2009
+
MINI GALERIA na dzień 16 Cze 2009
+
Ostatnio zmieniony sob sty 29, 2011 14:18 przez andrew-ziom, łącznie zmieniany 1 raz.
- andrew-ziom
- Użytkownik
- Posty: 380
- Rejestracja: pn kwie 02, 2007 22:34
- Lokalizacja: VWa
- Kontakt:
dzięki
niestety jak większość jestem uzależniony od mojego chlebodawcy :] czekam na wypłatę
i w planach jezt zakupienie gwintu na przód albo amorków z niższymi sprężynami plan -30 przód
a tył jestem w trakcie "rzeźbienia" przerzucenie belki nad resor tył jakieś - 80mm
(blacha 3mm zagięta w ceownik i zaspawana od góry )
mam nadzieje ze te obniżenia -30 - 80/90 już jakoś będzie wyglądało
(obrazek zapożyczony z vwzone )
niestety jak większość jestem uzależniony od mojego chlebodawcy :] czekam na wypłatę
i w planach jezt zakupienie gwintu na przód albo amorków z niższymi sprężynami plan -30 przód
a tył jestem w trakcie "rzeźbienia" przerzucenie belki nad resor tył jakieś - 80mm
(blacha 3mm zagięta w ceownik i zaspawana od góry )
mam nadzieje ze te obniżenia -30 - 80/90 już jakoś będzie wyglądało
(obrazek zapożyczony z vwzone )
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości