MODEL: mk2 GL 5D
SILNIK: 1,8 RP / 1,8 PF / 2,8 AAA / 3,2 BMJ
MOC: 90ps / 107ps / 174ps- / 250ps+
MODY POD MASKA: obudowa filtra od Golfa mk5 R32, immo off, program na 286ps i 380nm
ZAWIESZENIE: - Gwint MTS Technik, tylne tuleje wahaczy od audi TT
UKLAD HAMULCOWY: zestaw G60 na przedzie, tył-tarcze na zacisku z Golfa IV
UKŁAD WYDECHOWY: od silnika do końcowego tłumika home mode- 70mm + 2 tłumiki
KOLA: BBS RS 001 8,5J Dunlop sp9000 195/40/16, 9,5J Yokohama S.Drive 215/35/16
NADWOZIE: szeroki zderzak, szyberdach, gril na dwa reflektory Wesem z krzyzem, tylne lampy zmienione na czerwono-czarne, szeroka dokladka zderzaka, pakiet GTI
WNETRZE: od Edition One, skorzana ori kierownica,
AUDIO: Pioneer DEH-P88RS, Glosniki przod- Focal, wzmacniacz- Helix, skrzynia basowa- Helix
Z jakis tam niby wypasow to:
zielone szyby, niebieska miekka deska rozdzielcza, orginal central zamek, wspomaganie kierownicy, elektryczne unoszenie szyb z przodu, regulacja wyskokości pasow, oswietlenie schowka i bagaznika, elekrtyczne i podgrzewane lusterka, filtr przeciwpyłowy.
Zmiany przeprowadzone:
ogolnie to- gleba, wymiana silnika 5x, nowy lakier, i kosmetyka opisnana wyzej i potwierdzona nizej fotkami..
Plany:
rozporki ktore leza i czekaja na montaż, maska i zderzaki do prawek lakierniczych,
pierwszy dzień po kupnie..





zmiana lamp tył..




jakies tam fotki poźniej..



remont zawieszenia+uziemienie..







juz po zmianie zawieszenia..







diagnostyka..





marzec 2008r szpanerplac



poźniej padla uszczelka pod glowica.. z takiej racji ze sam z tym wojowalem postanowilem pobawic sie w polerowanie zaworow, i szliwowaniem kanalow dolotowych i wylorowych taka jedna fotka tylko niestety..

stalo sie tak ze przy skladaniu silnka dwoch takich co zakladali odwortnie mostek od trzymana wałkow


dodam poźniej..
nowa koncowka wydechu zamist starej przerdzewiałej..

jakos po myciu..








poźniej zaliczylem malego dzwona.. zbierane kasy a troche to trwalo.. tydzien urlopu i wyciagnieta podluznica, wyklepane wgnitki na reszcie auta, zaspawana antena i znaczek golf z tylego pasa, zaklepane ranty z tyłu, rozebrany doszczetnie i przygotowany dla lakiernikow..



malo mam fotek w czasie lakierowania.. mat..

po lakierowaniu i podczas skladania..

dodam poźniej..
..noi po calym zamieszaniu jeździlem jakis czas z zielonym zderzaczkiem z przodu..



mercedesy na kolach..

tu juz z polakierowanym zderzakim, starym alu, i docelowym frontem..


kwiecien 2009.. foty- http://www.abst.com.pl" onclick="window.open(this.href);return false;


miedzyczasie razem z golfim odwiedzilismy Nowy Staw 19.04.09,
z racji tego ze nie mialem aparatu.. pozwole sobie dodac fotki golfa znalezione w necie

autorow Pozdrawiam!







takie tam..


maj 2009 GTI front..

W czerwcu wrocilem do starego frontu
foty z lipca 2009



by ABST.
Swap na 2,8 VR6 (11.2009)
Z racji tego ze padl mi czujnik halla w moim silniku 1,8 PF pomyślalem że to znak z niebios ze trzeba cos wkoncu zaczac robic..


zacząłem od wyciagniecia silnika..

potem dokokonczone zostaly prace blacharskie, czyli wyczyszczone i zakonserwowane fartuchy i blotniki + konserwacja profili zamknietych.. (kolejny raz)




odswiezenie komory silnika sama bazą (glupi pomysl) :<


golf i dawca zaholowany do miejsca swapu, ktore jednak okazało sie gdzies indziej niz w planach.. dzieki Jendrula !
noi wyciagniecie silnika z dawcy..

ponowne rozebranie blotnikow maski i sciany czolowej w golfie noi wymiana wozka zawieszenia i drazka kierowniczego..

miedzy czasie wymiana skrzyni biegów bo stara wygladała tak




wymieniono tez sprzeglo z dociskiem i zestaw przegobow..
czas zabrać sie za osadzenia serducha



noi siedzi

poźniej okazała sie mała awaria i trzeba było jeszcze raz wyciagnac silnik i poprawic
mlotem bo mial malo miejsca grubasss

zabralem sie za zbiornik paliwa.. noi od razu przy wymianie zakonserowane wszytko co bylo odkryte



tutaj golf na swiezym powietrzu czekał na kolejny dzien zmagań..

nastepnie z bolem wymodzona chlodnica + wentylatory.. Dj Szlifera Jendrula dał rade



zamontowanie linek i lewaka zmiany biegow, wyciagniecie deski, wymiana pedalow, zamontowanie wysprzeglika hydralicznego zmiany biegow.. niezla jazda z tym była pfu




tutaj chlodnica juz na czarno..

Wczesniej zapomnialem wtracic ze wpadł TheBiSHoP, zawstydzil wszyskich i odpalil Vr-a w 15 minut piwko
noooo... i czas na wydech




nowe serce odpalone, zagrzane- to trza było oblać conieco na goraco ale jednak zmozona woda ognistą



ogolnie sam swap silnika trwał tydzień.
tutaj juz zlozony i gotowy do testu




[youtube]JF27_ZpewEo[/youtube]
Pierwszy MK2 VR6 na pomorzu z działającymi ori zegarami z mk2
zawdzieczam to panu TheBiSHop dzieki !
[youtube]Qv5djK8fBpw[/youtube]
[youtube]eoi076NEuu4[/youtube]
Gwint MTS, Hamulce G60 (12.2009)


Pozniej wziolem sie za poprawianie polerki w Prosiakach
nie bylo łatwo, wiele prob na wszelkie sposoby ale w koncu sie udało..


Remont skrzyni
kolejna skrzynia zajechana przez ten silnik.. kupiona uzywka i od razu wzmocnilem mechanizm roznicowy sroby zamiast nitow oraz nowy trzpien od satelit..


Wycinanie mat oraz wklejanie(aso) + załozenie wrescie po dlugim czasie boczkow Edition


Ogarniecie podnosnikow szyb
czyszczenie + smarowanie.. tyle syfu z tego leciało ze nie dziwie sie ze nie chciały pracowac..

Przymiarka felg
na pozyczonych adapterach w celu wymierzenia szerokosci dystansu, w efekcie i tak nie jestem zadowolony bo mogl przod byc troszke bardziej wypchniety..



Montaz kolektora 6-2-1
nie mam fotek samego kolektora za to znalazlem laczenie z reszta wydechu..

Wypranie + zlozenie calego srodka
foty pogladowe (nic spelcjalnego):


w przyszlosci planuje zmienic deske na czarna bo slabo to pasuje..
Tarcze tył + zaciski z mkIV
i jak widac adaptery do prosiakow tez juz zamontowane

Wyciecie blotnikow
przed załozeniem pakietu GTI, bolało mnie to jak cholera.. :smutny:

Montaz pakietu GTI

Po wszystkim, czyszczenie i takie pierdoły i wyjazd na vwmanie010
VWmania 2010








na vwmanie wjechalem na lince, czemu? zapalila mi sie kontrolka oleju silnik zglsł i tyle.. w rezultacie okazało sie ze wgnieciona miska, pekniety smok.. po wymianie tych elementow okazało sie ze wałek pośredni sie ukrecił i wyszedł przez dziore w bloku.. :ała: kupiłem sam slupek od kumpla za naprawde male pieniadze i postanowilem bez dotykania go nawet wsadzic do golfa.. chodzi rowno hmm ale nie jedzie.. po pomiarze na hamowni wyszlo 130km i 190nm czemu? prawdopodobnie przestawiony rozrzad.. ale musze to sprawdzic.. Ale mam innym plan co bedzie pod maska..


Wiosna 2011




SETUP 2012

By fonik_vw at 2012-06-23





















CDN...


