Historia mojego VW Golfa II 16v (nowa 1 strona :) )

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Misza1122
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt lut 02, 2010 12:49
Lokalizacja: Terespol
Kontakt:

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: Misza1122 » wt sie 27, 2013 01:15

A TPS ?? Wymieniłeś ???



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: tirsone » wt sie 27, 2013 13:43

Misza1122 pisze:A TPS ?? Wymieniłeś ???

A po co miałem to wymienić? Wartości jakie pokazuje ten "stary" są OK o ile się nie mylę.
Wczoraj wymieniłem regulator ciśnienia paliwa, co ciekawe choć numer części jest ten sam to jednak jest mała różnica między tym co miałem a tym podmienionym. A mianowicie środkowy otwór (ten w środku dziubka) ma dwukrotnie mniejszą średnicę... nie wiem czy to nie będzie miało wpływy na ilość przepływającego przez niego paliwa ale to się okaże po przejażdżce na którą wczoraj nie miałem czasu.


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
Custom2Garage
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw maja 02, 2013 10:13
Lokalizacja: Kotlina

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: Custom2Garage » wt sie 27, 2013 17:02

tirsone pisze:nie wiem czy to nie będzie miało wpływy na ilość przepływającego przez niego paliwa
Jasne że ma wpływ, im większy otwór tym więcej jest w stanie podać paliwa... ot tzw. przepustowość


Moje TD Quattro: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=599437" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: tirsone » wt sie 27, 2013 19:11

Custom2Garage pisze:Jasne że ma wpływ, im większy otwór tym więcej jest w stanie podać paliwa... ot tzw. przepustowość

Coś właśnie raczej nie bardzo, bo regulator (co jest logiczne) nie podaje paliwa na wtryski... tylko raczej jest za wtryskami i utrzymuje ciśnienie z jednej strony (wtryskiwacze) a z drugiej wypuszcza paliwo z powrotem do baku.. Także na mój gust to raczej nie powinno mieć w wpływu na obniżenie ciśnienia na wtryskiwaczach.

Dziś próbowałem odpalić auto po nocy (stało w garażu) i niestety po 7 próbach w końcu dodałem gazu i dopiero odpalił.. Także problem należy uznać za nierozwiązany. Ale to już widocznie tak ma zostać.


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
konrad141
Forum Master
Forum Master
Posty: 1082
Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
Auto: Bora Sedes 4motion
Silnik: AJM
Kontakt:

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: konrad141 » wt sie 27, 2013 23:36

Daj spokój tyle czasu już o tym czytam , że porażka :panna:


Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
:los:

Awatar użytkownika
Custom2Garage
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw maja 02, 2013 10:13
Lokalizacja: Kotlina

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: Custom2Garage » śr sie 28, 2013 10:55

tirsone pisze:Coś właśnie raczej nie bardzo, bo regulator (co jest logiczne) nie podaje paliwa na wtryski... tylko raczej jest za wtryskami i utrzymuje ciśnienie z jednej strony (wtryskiwacze) a z drugiej wypuszcza paliwo z powrotem do baku.. Także na mój gust to raczej nie powinno mieć w wpływu na obniżenie ciśnienia na wtryskiwaczach.
Ciśnienie a przepustowość to inna bajka.
Na przykładzie jeden otwór na 0.5mm drugi zaś 1mm przez jeden i drugi możesz przepuścić (ciecz) tj. paliwo o ciśnieniu załóżmy 3.5 atmosfery tyle, że przez ten drugi o średnicy 1mm będzie możliwość przepłynięcia większej ilości paliwa na minute.

Podobnie jest z przepustnicą w silnikach benzynowych, jak myślisz po co chłopaki je rozwiercają :chytry:


Moje TD Quattro: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=599437" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: tirsone » śr sie 28, 2013 16:34

konrad141 pisze:Daj spokój tyle czasu już o tym czytam , że porażka :panna:

Ale że co? że u mnie w temacie? :) Dla mnie to ważna kwestia, która po prostu nie daje mi spokoju nawet nie z uwagi na upierdliwość tylko w tym momencie zagadkowość :bajer:
Ale obiecuję już więcej nic nie pisać w tym temacie o ile się coś nie zmieni/nie trafię w końcu na źródło problemu.

Na dniach wrzucę foto nowych lampek przednich :) Tylko aparat odzyskam ^^


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: tirsone » śr sie 28, 2013 16:59

Custom2Garage pisze:Ciśnienie a przepustowość to inna bajka.
Na przykładzie jeden otwór na 0.5mm drugi zaś 1mm przez jeden i drugi możesz przepuścić (ciecz) tj. paliwo o ciśnieniu załóżmy 3.5 atmosfery tyle, że przez ten drugi o średnicy 1mm będzie możliwość przepłynięcia większej ilości paliwa na minute.

Podobnie jest z przepustnicą w silnikach benzynowych, jak myślisz po co chłopaki je rozwiercają :chytry:


Ja się zgadzam z tym co piszesz o przepływie ale w dalszym ciągu nie widzę powodu dla którego akurat w tym przypadku miałoby to jakiś wpływ na pracę silnika :) No nieważne.


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
konrad141
Forum Master
Forum Master
Posty: 1082
Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
Auto: Bora Sedes 4motion
Silnik: AJM
Kontakt:

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: konrad141 » śr sie 28, 2013 18:22

Nie no chodzi o to ,że niby wszyscy znają wszystko na wylot a jeszcze nie dało się ogarnąć , wiesz problem auta temat o aucie to ja nic do tego nie mam , może dziwnie to zabrzmiało na początku :)


Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
:los:

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: tirsone » pt wrz 06, 2013 22:47

Hejho...


To taki maluteńki update.

Smoked jetta front made by IN.PRO. Miałem odesłać bo był problem z mocowaniami ale mała rzeźba i wszystko dało się umocować.


Obrazek

Obrazek


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
DzigiGTI
Special Edition
Special Edition
Posty: 3325
Rejestracja: wt gru 07, 2010 09:54
Lokalizacja: KRA Ków
Kontakt:

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: DzigiGTI » sob wrz 07, 2013 17:29

Smokked zajebisty nie mam pytań..... :kac:


Powered by GTI
Mój Golfik
Obrazek

Awatar użytkownika
Misza1122
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt lut 02, 2010 12:49
Lokalizacja: Terespol
Kontakt:

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: Misza1122 » ndz wrz 08, 2013 09:23

biały +smoked i jest miazga :bigok:



Awatar użytkownika
maxgt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 590
Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Auto: mk4 2.8 4m, lupo
Silnik: BDE
Kontakt:

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: maxgt » ndz wrz 08, 2013 09:49

nie myślałeś nad grilem ze znaczkiem?



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Re: Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: tirsone » ndz wrz 08, 2013 10:49

maxgt pisze:nie myślałeś nad grilem ze znaczkiem?

Ogólnie rzecz biorąc to myślę nad różnymi opcjami ... niby zawsze ciągnęło mnie w stronę cleanlooka, ale sumie taki znaczek (na czarno) to chyba nie byłaby taka głupia myśl. Aczkolwiek są gusta i guściki.
Zastanawiam się czy nie powinienem polakierować brewki na biało, ewentualnie ją całkiem wywalić...
Ale jakoś nie bardzo widzę tę brewkę w białym kolorze..


Mój golf

Miłość ożyła....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości