MK2 16VT (by Apsik) 2.1l 16v Turbo AWD MK2 Golf

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: MK2 16VT (by Apsik) 2.1l 16v Turbo AWD MK2 Golf

Post autor: Cinek » pn sty 03, 2011 12:24

troche nie w temacie jestem, przerabiasz bude swoją na syncro, tak? czy to nowa buda wyglądająca jak stara ?


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

MK2 16VT (by Apsik) 2.1l 16v Turbo AWD MK2 Golf

Post autor: malutki » pn sty 03, 2011 14:19

Cinek, buda z fwd przerobiona na 4x4,napisane chyba w pierwszym poście


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

Awatar użytkownika
Much77
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: śr sie 30, 2006 18:23
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

MK2 16VT (by Apsik) 2.1l 16v Turbo AWD MK2 Golf

Post autor: Much77 » pn sty 03, 2011 15:58

Apsik dzialaj dzialaj bo z tego co czytam na roznych forach powstaje kilka ciekawych projektow awd
wszystkie mocno zaawansowane.....


Co to za golf tak wsciekle szoł?????

mkII edition one ABF significant addiction
viewtopic.php?f=160&t=181274" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
mazi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1318
Rejestracja: pn cze 14, 2010 18:27
Lokalizacja: człuchów/Jęczniki Wlk
Kontakt:

MK2 16VT (by Apsik) 2.1l 16v Turbo AWD MK2 Golf

Post autor: mazi » pn sty 03, 2011 21:43

zapowiada się miażdżąco, a co z MK2 R36? tamten temat ucichł, chyba to ta sama buda nawet.
będę śledził i oby złoty rósł w siłę:)



Awatar użytkownika
Wojtas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: śr paź 03, 2007 19:38
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

MK2 16VT (by Apsik) 2.1l 16v Turbo AWD MK2 Golf

Post autor: Wojtas » pn sty 03, 2011 22:03

M_ziPL, nie, to nie ta sama buda. to jest legendarne exG60 Apsika, 234ps o ile dobrze pamiętam swego czasu. ;)


You've got a Honda? Don't worry about it. Nobody is perfect.

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

MK2 16VT (by Apsik) 2.1l 16v Turbo AWD MK2 Golf

Post autor: Apsik » pt sty 14, 2011 00:56

~48l
malutki pisze:starczy na 400 km? :bajer:
Niestety NIE, zbiornik jest przewidziany na 300km

Obrazek
Obrazek
Zbiornik juz zamontowany "na stałe" :hmm:
2 szyny i 4ry punkty mocujące do karoserii.
Jak widać na powyższym zdjęciu, zbiornik przeszedł małą modyfikację - dodałem zbiornik, który zadba o to by pompa zawsze miała paliwo, niezależnie od tego czy auto gwałtownie przyspiesza czy hamuje.
Pompa paliwa będzie w kole zapasowym jak na zdjęciu, filtr paliwa pod autem - w miejscu gdzie był fabrycznie.
M_ziPL pisze:zapowiada się miażdżąco, a co z MK2 R36? tamten temat ucichł, chyba to ta sama buda nawet.
będę śledził i oby złoty rósł w siłę:)
R36 ma się dobrze. Własciciel zbiera naprawdę extra fanty i budżet na malowanie. Mozecie mi wieżyć że jak na wiosnę ruszy to będzie grubo.
Cinek pisze:troche nie w temacie jestem, przerabiasz bude swoją na syncro, tak? czy to nowa buda wyglądająca jak stara ?
Już wiesz bo dzwoniłeś :) Przedabiam 2wd na 4wd

Z dzisiaj:
Półosie z przegubami VW Motorsport - jezeli ktoś reflektuje na takie przeguby to pisać na PW.
Obrazek

Adapter i chłodnica oleju już na miejscu.
Obrazek

W tym tygodniu czas na układ paliwowy, tylne półosie, wymianę oleju w haldex'ie. Do 3tyg tył musi być poskładany na 100%


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Re: MK2 16VT (by Apsik) 2.1l 16v Turbo AWD MK2 Golf

Post autor: golfiarz1 » pn sty 31, 2011 22:17

prawie mija ten 3 tydzien a tu nic niepiszesz na ukonczeniu juz wszystko :bajer:


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Re: MK2 16VT (by Apsik) 2.1l 16v Turbo AWD MK2 Golf

Post autor: Apsik » wt lut 15, 2011 00:13

Obrazek
Obrazek
Tył już poskładany, nawet zdążył się zakurzyć, a gwint pordzewieć :banghead:
Jest poliuretan, węże w stalowym oplocie, nowe przeguby itp.
Trochę zmodyfikowałem tylne mocowanie mostu. Jest teraz bez poduszki, ale za to z regulacją. Jeżeli drgania będą za bardzo siały po karoserii to trzeba będzie to trochę zmodyfikować :)
golfiarz1 pisze:prawie mija ten 3 tydzien a tu nic niepiszesz na ukonczeniu juz wszystko :bajer:


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

MK2 16VT (by Apsik) 2.1l 16v Turbo AWD MK2 Golf

Post autor: Gwiazdor » wt lut 15, 2011 22:27

Jest bajera bez dwóch zdań :)


Obrazek

Awatar użytkownika
Maku007
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 21:43
Lokalizacja: Łęzce
Kontakt:

MK2 16VT (by Apsik) 2.1l 16v Turbo AWD MK2 Golf

Post autor: Maku007 » wt lut 22, 2011 21:06

Golfik poprostu miazga niewiem normalnie co powiedzieć :D povwodzenia w dalszych modyfikacjach mistrzu :okej:


Moje 20 jahre Gti Usa http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=570626

Awatar użytkownika
siwak15
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt maja 11, 2010 10:48
Lokalizacja: Radymno/Lublin

MK2 16VT (by Apsik) 2.1l 16v Turbo AWD MK2 Golf

Post autor: siwak15 » śr lut 23, 2011 13:27

Witam mam do ciebie pytanie wiem ze to nie temat na tego typu pytania ale chce uzyskać profi info. Chodzi mi o to czy lepiej kupić golfa II syncro z gotowym tunelem pod wał czy przerobić zwykłego golfa jak wiadomo golfy syncro są drogie i czy nie wyjdzie na to samo ?? Zakup mk2 + przerobienie pod haldex



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

MK2 16VT (by Apsik) 2.1l 16v Turbo AWD MK2 Golf

Post autor: Apsik » śr lut 23, 2011 23:11

siwak15 pisze:Chodzi mi o to czy lepiej kupić golfa II syncro z gotowym tunelem pod wał czy przerobić zwykłego golfa jak wiadomo golfy syncro są drogie i czy nie wyjdzie na to samo ?? Zakup mk2 + przerobienie pod haldex
Jezeli robisz auto od zera to kupuj SYNCRO, kombinacji ze zwykłą budą jest tyle, że ja bym się nie zastanawiał.

...wczoraj okazało się, że jednak muszę "trochę" podciąć tunel. Część za lewarkiem zmiany biegów, do podłogi pod kanapą musi być 3cm wyżej :banghead:
Gdzie jest wiosna........ :rozpacz:


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Re: MK2 16VT (by Apsik) 2.1l 16v Turbo AWD MK2 Golf

Post autor: golfiarz1 » śr lut 23, 2011 23:18

Apsik pisze:
siwak15 pisze:Chodzi mi o to czy lepiej kupić golfa II syncro z gotowym tunelem pod wał czy przerobić zwykłego golfa jak wiadomo golfy syncro są drogie i czy nie wyjdzie na to samo ?? Zakup mk2 + przerobienie pod haldex
Jezeli robisz auto od zera to kupuj SYNCRO, kombinacji ze zwykłą budą jest tyle, że ja bym się nie zastanawiał.

...wczoraj okazało się, że jednak muszę "trochę" podciąć tunel. Część za lewarkiem zmiany biegów, do podłogi pod kanapą musi być 3cm wyżej :banghead:
Gdzie jest wiosna........ :rozpacz:

wlaasnie gdzie wiosna bo sruby przymarzaja do rak
to widze ze u ciebie tak jak u mnie co chwile mala zezba musi byc bo inaczej sie nieda


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

MK2 16VT (by Apsik) 2.1l 16v Turbo AWD MK2 Golf

Post autor: rysiektr » czw lut 24, 2011 00:12

golfiarz1 pisze: to widze ze u ciebie tak jak u mnie co chwile mala zezba musi byc bo inaczej sie nieda
ale dobra rzeźba nie jest zła :pub: a tu tylko dobra :los2:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości