bez pospiechu i tak jest teraz kozakPiterGOLF pisze:od razu pisze że szybko to się nie stanie pooki co trzeba się nacieszyć troche tym co mam i doinwestować wnetrze i komore. Tak ze troche czasu minie zanim wezme się za motor.
[mk2] Golf mk2 USA WESTMORELAND GTI VR6 by Przybor
Moderator: G0 Karcio
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
mój błądidgray pisze:dobrze że Piter ma 3d
arturkw pisze:hmm no nie wiem czy 200 konie nie jechało by rewelacyjnie w golfkie mk4 to juz fajnie lata a co dopiero w mk2.
zazdrość powiadasz ? zechciej łaskawie spojrzeć w mój podpis w wolnej chwili, i pogadamy potem o zazdrości. jedynie czego moge w tej chwili zazdrościć to właśnie tych dwóch drzwi, które mam więcej. a waga pokazał mi 1170 kg, więc chyba trójka nie jest dużo lżejszaarturkw pisze:hehe to jest 3d i golf 2 napewno jest lżejszy od mk3 widze jakas tu mała zazdrość jest
Ostatnio zmieniony śr lip 07, 2010 13:23 przez Cinek, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
dokładnie o zazdości nie ma co gadać... Cinek długo siedzi w temacie i wie co mówi. Mnie się kojarzy ze z AFNem miałem coś koło 1050kg może trochę wiecej, teraz się nie ważyłem a z tego co wiem to PD nieco cięższe jest... Ogólnie projekt nie jest nastawiony głównie na osiągi tylko na lansowóz co mało pali i co nie co objedzie... Inaczej by wnetrza w ogole nie było =] klatka by mi stykła... tylko po co wtedy diesel pod maską... PozdrooCinek pisze:mój błądidgray pisze:dobrze że Piter ma 3darturkw pisze:hmm no nie wiem czy 200 konie nie jechało by rewelacyjnie w golfkie mk4 to juz fajnie lata a co dopiero w mk2.zazdrość powiadasz ? zechciej łaskawie spojrzeć w mój podpis w wolnej chwili, i pogadamy potem o zazdrości. jedynie czego moge w tej chwili zazdrościć to właśnie tych dwóch drzwi, które mam więcej. a waga pokazał mi 1170 kg, więc chyba trójka nie jest dużo lżejszaarturkw pisze:hehe to jest 3d i golf 2 napewno jest lżejszy od mk3 widze jakas tu mała zazdrość jest
Ostatnio zmieniony śr lip 07, 2010 13:37 przez PiterGOLF, łącznie zmieniany 1 raz.
Kupie, kompletne brązowe wnętrze do Golfa II CL 3d lub przedni fotel kierowcy i tylny lewy parapet (platikowy bez obszycia).
Golf Mk2 VR6 -------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=85276
Golf Mk2 CL 87' -----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=543320
https://www.facebook.com/przyborgarage
Golf Mk2 VR6 -------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=85276
Golf Mk2 CL 87' -----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=543320
https://www.facebook.com/przyborgarage
rozumiem przesłanie ale wiesz gdybym miał wybierać spośród tych 2 golfów nie bede odpowiadał ARL rulez and gold wheels :green_fuck:Cinek pisze:arturkw napisał/a:
hehe to jest 3d i golf 2 napewno jest lżejszy od mk3 widze jakas tu mała zazdrość jest
zazdrość powiadasz ? zechciej łaskawie spojrzeć w mój podpis w wolnej chwili, i pogadamy potem o zazdrości.
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
no i właśnie ja mam taki pomysł, bo osobiście nie lansuje sie gdziekolwiek, wyznaje zasade że ma być sprawnie technicznie i szybko a dieselek ? mina gościa wyłaniającego sie z kłębów dymu za starym golfem niezapomnianaPiterGOLF pisze:klatka by mi stykła... tylko po co wtedy diesel pod maską... Pozdroo
na szczęscie nie musisz wybierać :green_fuck: poza tym ARL przez chwile był takim bożyszczem, jak kiedyś AFN. a w tej chwili ? po modach te silniki palą dużo ( ja nie oszczędzam i po mieście mniej jak 9-10 ciężko zrobić ), ale oczywiście nie tyle co stare benzyniaki podobnych mocy. są głośne, wymagają, dobrej ropy, oleju itdarturkw pisze:rozumiem przesłanie ale wiesz gdybym miał wybierać spośród tych 2 golfów nie bede odpowiadał ARL rulez and gold wheels :green_fuck:
jeszcze troche i bedzie zmierzch 1,9, za chwile dwulitrówek. wejdą na stałe jakieś małe zgrabne silniczki i bedzie zabawa od nowa. napęd panowie będzie za chwile najważniejszy, i jego przeniesienie na asfalt
sory że taki OT sie zrobił
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Cinek pisze:no i właśnie ja mam taki pomysł, bo osobiście nie lansuje sie gdziekolwiek, wyznaje zasade że ma być sprawnie technicznie i szybko a dieselek ? mina gościa wyłaniającego sie z kłębów dymu za starym golfem niezapomnianaPiterGOLF pisze:klatka by mi stykła... tylko po co wtedy diesel pod maską... Pozdroona szczęscie nie musisz wybierać :green_fuck: poza tym ARL przez chwile był takim bożyszczem, jak kiedyś AFN. a w tej chwili ? po modach te silniki palą dużo ( ja nie oszczędzam i po mieście mniej jak 9-10 ciężko zrobić ), ale oczywiście nie tyle co stare benzyniaki podobnych mocy. są głośne, wymagają, dobrej ropy, oleju itdarturkw pisze:rozumiem przesłanie ale wiesz gdybym miał wybierać spośród tych 2 golfów nie bede odpowiadał ARL rulez and gold wheels :green_fuck:
jeszcze troche i bedzie zmierzch 1,9, za chwile dwulitrówek. wejdą na stałe jakieś małe zgrabne silniczki i bedzie zabawa od nowa. napęd panowie będzie za chwile najważniejszy, i jego przeniesienie na asfalt
sory że taki OT sie zrobił
Każdy ma swoje upodobania i robi jak uważa. Ja tam lubie rózne samochody bo jak by wszystkie były takie same to by było nudno i też wydaję mi się, ze trochę trzeba być indywidualistą co widać po moim samochodzie.
No fakt lata świetlności ARL ma już raczej za sobą. Nie ma się co oszukiwać silniki ASZ/ARL to sa już przeważnie silniki po niezłych przebiegach, dlatego jak PD to chyba BLT teraz jest najlepszym rozwiązaniem... 10 czy 9 litrów w mieście to i tak chyba nienajgorzej, też u siebie zaobserwowałem wieksze spalanie przy szybkiej jezdzie. Przy spokojnej na 25 litrach zrobilem 500km tak że spoko...
Kupie, kompletne brązowe wnętrze do Golfa II CL 3d lub przedni fotel kierowcy i tylny lewy parapet (platikowy bez obszycia).
Golf Mk2 VR6 -------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=85276
Golf Mk2 CL 87' -----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=543320
https://www.facebook.com/przyborgarage
Golf Mk2 VR6 -------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=85276
Golf Mk2 CL 87' -----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=543320
https://www.facebook.com/przyborgarage
-
- Forum Master
- Posty: 1147
- Rejestracja: pn cze 05, 2006 20:38
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
PiterGOLF,
170KM i 400NM całkiem fajnie się zbiera już w Borze (ASZ tylko po chipie, co prawda dobrze doważona wersja na 18" ale daje radę), jakbyś szukał sparing partnera da radę nagrać.
Jest jeszcze mk.IV Tomka z Gardna, 200KM i 400NM ale to już chyba po większych modach na bank większy IC za to też dobrze doważony i jakaś mała rolka, chyba 16-17". Jestem na etapie kołowania numeru (można by zrobić jakiś sprint bo Tomek czasem nad morze lata ).
Ciekawe jakby się miała moc/masa/przeniesienie napędu/kierownik
170KM i 400NM całkiem fajnie się zbiera już w Borze (ASZ tylko po chipie, co prawda dobrze doważona wersja na 18" ale daje radę), jakbyś szukał sparing partnera da radę nagrać.
Jest jeszcze mk.IV Tomka z Gardna, 200KM i 400NM ale to już chyba po większych modach na bank większy IC za to też dobrze doważony i jakaś mała rolka, chyba 16-17". Jestem na etapie kołowania numeru (można by zrobić jakiś sprint bo Tomek czasem nad morze lata ).
Ciekawe jakby się miała moc/masa/przeniesienie napędu/kierownik
https://www.facebook.com/GolfPirelli/
optymistyczny wynikK I L L E R pisze:170KM i 400NM
mówisz o mk4 z takim duzy IC? Sorki za komentarz ale ten golf nie ma 200 koni jak miałem u siebie rezystor to dopiero od 140 zaczął mi odchodzic:) wiec nie ma mowy o tylu koniach poza tym on okrutnie kopci moze jakby to zestroić porządnie to by jechałoK I L L E R pisze:Jest jeszcze mk.IV Tomka z Gardna, 200KM i 400NM ale to już chyba po większych modach na bank większy IC za to też dobrze doważony i jakaś mała rolka, chyba 16-17". Jestem na etapie kołowania numeru (można by zrobić jakiś sprint bo Tomek czasem nad morze lata ).
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
przy tej mocy realny wynik niutona to 360-380 chyba ze sa wyjątkiidgray pisze:170 KM ma 300 coś NM nie 400 chyba ?
Ostatnio zmieniony czw lip 08, 2010 14:37 przez arturkw, łącznie zmieniany 1 raz.
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
PiterGOLF, a wlasnie jaka moc jest u ciebie? byles nim na hamowni? bo cos przeczytałem ze ponad te 150 koników
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
-
- Forum Master
- Posty: 1147
- Rejestracja: pn cze 05, 2006 20:38
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Do sprawdzenia, po uprzednim dogadaniu terminów zapraszam do Szczecina kolega raczej ogarnia już tą moc Jak trafisz na kogoś kto zczyta mapy i ogólnie parametry z konkretnego samochodu i na tej podstawie napisze program do tego konkretnego auta to wynik całkiem realny.arturkw pisze:idgray napisał/a:
170 KM ma 300 coś NM nie 400 chyba ?
przy tej mocy realny wynik niutona to 360-380 chyba ze sa wyjątki
Ps. Ten co to pisze ma ciut więcej z ARLa w Audi AS3 (tak to nazywa)
Ps.2 Piter kiedy Golfem na Szczecin wpadasz??
Ostatnio zmieniony czw lip 08, 2010 15:49 przez K I L L E R, łącznie zmieniany 1 raz.
https://www.facebook.com/GolfPirelli/
a macie tam jakiś kawałek prostej równej drogi ? nie zapominaj że ja na gewinde latam i golf 2 to nie audi a3 ;] Na ustawki zawsze gotów ale lepiej jak byście do Wolina przyjechali ?K I L L E R pisze:Do sprawdzenia, po uprzednim dogadaniu terminów zapraszam do Szczecina kolega raczej ogarnia już tą moc Jak trafisz na kogoś kto zczyta mapy i ogólnie parametry z konkretnego samochodu i na tej podstawie napisze program do tego konkretnego auta to wynik całkiem realny.arturkw pisze:idgray napisał/a:
170 KM ma 300 coś NM nie 400 chyba ?
przy tej mocy realny wynik niutona to 360-380 chyba ze sa wyjątki
Ps. Ten co to pisze ma ciut więcej z ARLa w Audi AS3 (tak to nazywa)
Ps.2 Piter kiedy Golfem na Szczecin wpadasz??
Kupie, kompletne brązowe wnętrze do Golfa II CL 3d lub przedni fotel kierowcy i tylny lewy parapet (platikowy bez obszycia).
Golf Mk2 VR6 -------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=85276
Golf Mk2 CL 87' -----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=543320
https://www.facebook.com/przyborgarage
Golf Mk2 VR6 -------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=85276
Golf Mk2 CL 87' -----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=543320
https://www.facebook.com/przyborgarage
wykres wklejał olozwirski jakiś czas temu i jest on w temacie, tak że poszukajcie sobie Pany teraz jeszcze go nie hamowałem... Wydaje mnie się ze jedzie spokojnie to co jest na wykresie...
Kupie, kompletne brązowe wnętrze do Golfa II CL 3d lub przedni fotel kierowcy i tylny lewy parapet (platikowy bez obszycia).
Golf Mk2 VR6 -------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=85276
Golf Mk2 CL 87' -----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=543320
https://www.facebook.com/przyborgarage
Golf Mk2 VR6 -------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=85276
Golf Mk2 CL 87' -----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=543320
https://www.facebook.com/przyborgarage
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości