Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » pn lut 08, 2010 09:25

abrams pisze: kocham tą waszą wymianę zdań
nie nabijam się... Jedynie wczoraj nabiłem się trochę % :)

Nie mogę się doczekać kiedy będę w waszych stronach i uslysze to na real :)
Ostatnio zmieniony pn lut 08, 2010 09:26 przez abrams, łącznie zmieniany 1 raz.


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

arwam

Post autor: arwam » pn lut 08, 2010 11:36

Michaś_1977 pisze:Arek...to jest 1,6 a nie 1,9...ma krótsze korby i szybciej schodzi z obrotów :bajer: ...
chciałeś powiedzieć że lepiej powinien się zachowywać od 1.9 w górnych obrotach.
wszystkie wysoko obrotowe silniki mają krótszy skok tłoka.

Michaś_1977 pisze:Zdawało Ci się.Silniczek klekocze sobie elegancko i przyjemnie,prawie jak TDI :-" ...
być może masz rację.
ale nic nie stoi na przeszkodzie podmienić zaworek i się pobawić troszkę ciśnieniem.
wsześniej zaznaczyć sobie położenie pompy na wsporniku i delikatnie opuźnić a podnieść ciśnienie lub też ewentualnie przyspieszyć statyczny a lekko zmniejszyć ciśnienie wewnątrz pompy.



arwam

Post autor: arwam » pn lut 08, 2010 11:37

abrams pisze: arwam napisał/a:
majekMK2,
jeździ lepiej od mojego :lol:
to jest pewne bo twój nie jeździ tylko się toczy :D ... czyt. tata za kierownicą :D

abrams, nie bądź Ty taki dowcipny :D



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn lut 08, 2010 13:41

arwam pisze:ale nic nie stoi na przeszkodzie podmienić zaworek i się pobawić troszkę ciśnieniem.
Właśnie,że stoi...mianowicie moje niemiłe wspomnienia z podmiankami tych zaworków i przestawianiem pompy :bajer:
Nie masz pojęcia ile nerwów zjadłem zanim doszedłem do ładu z tym ciśnieniem w pompie i katem wtrysku:grrr: ...
Nic już nie chcę ruszać-jest dobrze :wink: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » pn lut 08, 2010 16:01

abrams, jeden mądrzejszy od drugiego :helm:

Ładne Ci popitala :bajer: Mimo tego sprzęgła.
Ciekawe jaką moc i ile niutków tam siedzi... Właśnie. Kiedy wykres?
Żeby mój tak szedł to już byłbym hepi :helm:

Masz tam pompę 10mm tak?
A co do sprzęgła, to nie lepiej wysłać do Radzikowskiego nowego Sachsa? www.sprzegla.com. Podobno wzmacniają dobrze sprzęgła.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn lut 08, 2010 19:45

Toshiba pisze:Masz tam pompę 10mm tak?
Tak.
Toshiba pisze:A co do sprzęgła, to nie lepiej wysłać do Radzikowskiego nowego Sachsa?
Może i lepiej,ale...
Toshiba pisze:wzmacniają dobrze sprzęgła.
...i dobrze każą za to płacić :bajer: ...
Toshiba pisze:Kiedy wykres?
Jak będzie sprzęgło dobre.
arwam pisze:wszystkie wysoko obrotowe silniki mają krótszy skok tłoka.
Owszem,maja krótszy skok i dzięki temu szybciej sie wkręcają na obroty i równie szybko z tych obrotów schodzą...zwłaszcza jak mają odchudzane koła :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » wt lut 09, 2010 11:10

Michaś_1977 pisze:arwam napisał/a:
wszystkie wysoko obrotowe silniki mają krótszy skok tłoka.

Owszem,maja krótszy skok i dzięki temu szybciej sie wkręcają na obroty i równie szybko z tych obrotów schodzą...zwłaszcza jak mają odchudzane koła :wink:
EEEEEEEEEEetam

masz lepsze predyspozycje do sprintu niż ja .
ja mam w tym momencie na zimówkach i dużym braku trakcji na pierwszych trzech biegach czas ponizej s do 100 km/h



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt lut 09, 2010 11:21

Co do filmiku to ładnie się zbiera, ale mój lepiej jedzie :bigok: a przynajmniej jechał, bo narazie stoi :?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt lut 09, 2010 13:48

t0mal pisze:ładnie się zbiera, ale mój lepiej jedzie
:goof: ...heh...odezwał sie cwaniak co ma pompę 11-kę :grin: ...
Zobaczymy co powiesz jak założę też 11-kę...a jest w zasięgu wzroku...u sąsiada :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » wt lut 09, 2010 14:30

Michaś_1977 pisze::goof: ...heh...odezwał sie cwaniak co ma pompę 11-kę :grin: ...
Zobaczymy co powiesz jak założę też 11-kę...a jest w zasięgu wzroku...u sąsiada :bajer: ...
oj panowie chwalicie się który ma większą zabawkę :lol:

pogadamy jak będą nowe wtryski i psiuk-pompa 12mm :bum:
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 14:30 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » wt lut 09, 2010 19:38

cummins i 14mm ROX :D


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » wt lut 09, 2010 20:33

Pompa 10mm + t2 lub k14 to wychodzi około 117KM i 244Nm :P . Każdy tu się chwali a wyników jak wyników nie ma... jedynie ślizgające się sprzęgła :helm:

[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 20:34 przez marcinas1983, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt lut 09, 2010 22:44

abrams pisze:cummins i 14mm
Czy ten silnik nie ma przypadkiem pompy rzędowej?
marcinas1983 pisze:jedynie ślizgające się sprzęgła
Możesz doliczyć ukręconą półoś :bajer:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt lut 09, 2010 22:52

Michaś_1977 pisze:Zobaczymy co powiesz jak założę też 11-kę
Nic nie powiem - znam ten ból.

Na 11 mm trzeba już silnik przygotować - założyć chłodnicę oleju z prawdziwego zdażenia, wypolerować tłoki, wymienić wszystkie przewody paliwowe, albo dać pompę do baku, trzeba też mocniej przytwierdzić głowicę do silnika, dać podkładki pod nowe sprężyny zaworowe, przydałaby się skrzynia 02A, nie wiem też, czy nie byłoby złym pomysłem założyć płytę pod blok.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości