Historia mojego VW Golfa II 16v (nowa 1 strona :) )

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » ndz sie 26, 2007 17:46

Panowie i wszystko jasne...

Po morderczej walce wczoraj i dziś już wiem co mam pod maską..... a mam

Chyba padakę...................... ;/



Ale po kolei...

1. Udało mi się zlokalizować i mam nadzieję na stałe naprawić problem wskaźnika temperatury płynu chłodzącego... było zwarcie w instalacji..ale nowy czujnik jest i działa...

2. Niestety sprawdziłem manometrem ciśnienie oleju...i jutro muszę sprawdzić jeszcze raz bo po odpaleniu na biegu jałowym miałem 4 bary a przy 100 stopniach temp oleju miałem niecały 1 bar.... ale musze dokładnie zapisać ile mam barów przy 2 tyś obrotów na rozgrzanym silniku... bo chyba jednak będzie za niskie...... jutro napiszę co i jak...

ps. Jak ktoś ma prawidłowe wartości ciśnienia oleju przy określonej temp i obrotach to niech mnie oswieci bo nie wiem jakie są wzorcowe wartości..

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz sie 26, 2007 17:47 przez tirsone, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
SiM
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 16:43
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

Post autor: SiM » ndz sie 26, 2007 20:19

mi w moim gtd wskaźnik przy normalnej jeździe pokazuje 100 -110 stopni a raz na autostradzie przygrzałem go do 140 (czerwone pole)



Awatar użytkownika
Bruno77
vag-podkarpacie.pl
vag-podkarpacie.pl
Posty: 1679
Rejestracja: pt lis 10, 2006 13:27
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Bruno77 » ndz sie 26, 2007 20:41

piekne są te alu gratulacje :bigok:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=338716&p=4409474#p4409474

Awatar użytkownika
AdAśKo88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: pn sie 06, 2007 22:57
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Kontakt:

Post autor: AdAśKo88 » ndz sie 26, 2007 20:53

sporo pracy czasu i pieniędzy włożyłeś w to auto .Popracujesz nad wizerunkiem i bendzie gites.:) Zapraszam do skrytykowania mojego golfa:)


moje byłe mk2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=119957

Awatar użytkownika
GRZANA
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5822
Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
Lokalizacja: Wawa/EOP
Kontakt:

Post autor: GRZANA » ndz sie 26, 2007 21:59

no tirsone :/ teraz jak sie okaze ze silnik liptonowaty to juz w ogole lipa :/


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23

SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » wt sie 28, 2007 12:38

Szukam jakiś książkowych danych na temat ciśnienia oleju w silnikach 1.8l 16v z golfów II.... wczoraj mierzyłem manometrem ciśnienie w swoim aucie ponieważ przy bardzo rozgrzanym oleju (>104 stopni) załącza mi się brzęczyk... pisałem już o tym na forum ale może z waszą pomocą uda mi się dojść do celu...

W miejsce białego czujnika ciśnienia oleju wkręciłem manometr i spisywałem poszczególne wartości..a wyglądało to tak:

SILNIK ZIMNY:
bieg jałowy - 4 bary
obroty 2200 - 4,5 bara
obroty >2200 - stopniowo coraz więcej (5 bar itd)

SILNIK ROZGRZANY (temp. oleju około 105 stopni):
bieg jałowy - 0,8 -0,9 bara
obroty 2200 - około 1,8 bara
obroty 2500 - 2,2 bara


Nie wiem co myśleć o tych wartościach. Olej mam nowy mineralny 15W40 Qaker, pompa oleju nówka sztuka, czujnik biały wymieniony na nowy....a brzęczy...

Najgorsze jest to że tak do 2200 obrotów przy dodawaniu gazu manometr bardzo faluje, tzn. nie pokazuje stałej wartości tylko waha się tak w zakresie 0,5 bara w górę i w dół. Dopiero po przekroczeniu 2200 obrotów ciśnienie stabilizuje się a wahanie oscylują wokoło wartości 0,2 bara.... Wiem że czujnik ciśnienia zaczyna działać od 2000 tysięcy obrotów... a ja przy takich obrotach mam nierówne ciśnienie które spada czasem poniżej 1,6 bara.... a mam czujnik którego dolna granica właśnie tyle wynosi.
Dodam że nie słyszę żadnego stukania w silniku, ale nie wiem co myśleć o takim ciśnieniu...

;/


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » wt sie 28, 2007 16:24

ja jestem nie tylko pod wrażeniem włożonej pracy ale także prowadzenia skrupulatnych
rachunków co gdzie i za ile serio

ja przestałem juz liczyc :crazy: bo bym w wariatkowie wylądował albo poszedł do salonu po autko :grin:


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Awatar użytkownika
SiM
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 16:43
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

Post autor: SiM » wt sie 28, 2007 16:30

znalazłem coś takiego. może jak to przeczytasz to coś się wyjaśni. ja nic z tego nie rozumiem... Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony wt sie 28, 2007 16:35 przez SiM, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » wt sie 28, 2007 19:34

tirsone, a przypadkiem u siebie nie masz chlodnicy oleju? wydaje mi się ,że 16v posiadają......moze tu coś nie tak....może cos nie działa albo ten kwadrat co nad filtrem jest ,co wężyki od niego odchodzą ....może cos zapchane,wysoka temperatura była by gotowa.......co temp płynu.....również może coś z wężami ,albo termostat zablokowany lub opóżniony zapłon też podobno może tak wpływac


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » wt sie 28, 2007 21:23

SiM, dzięki za pomoc...poczytam

Leon_Wechtel, Chłodniczkę oleju mam...tę kwadratową nad filtrem...ale jeszcze tydzień i będę wstawiał chłodnicę z mk 1....zobaczymy czy coś się zmieni...
Jeśli chodzi o temp płynu to ona na wskaźniku wychyla się nieznacznie za pion... więc powinno być ok.... kupiłem grubszą uszczelkę pod korek ... jak nic nie da to kupię termowłacznik o niższym zakresie działania... trzeba kombinować :)

Pozdrawiam wszystkich


Mój golf

Miłość ożyła....

Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » wt sie 28, 2007 23:06

Może jakieś kanaliki od oleju zapchane... jak silnik wczesniej leżał nieruszany. Drugie co mi sie nasuwa to gdzies wyciek z układu smarowania.. masz natrysk oleju na denka tłoków w nim?



Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

Post autor: covacsxxx » śr sie 29, 2007 09:02

super golfik. kolejny fajny bialasek na forum


[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]

Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: moment » śr sie 29, 2007 14:02

całkiem nieźle kupe roboty cie to kosztowało ale i jeszce troche przed toba, pozwodzenia w dalszych pracach i pokaż go jak wygląda na tych alu . pozdro


adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » śr sie 29, 2007 14:09

Cosar 33GT,
Cosar 33GT pisze:Może jakieś kanaliki od oleju zapchane...
nawet jeśli tak jest .... to bez rozebrania auta się tego nie dowiem ..a średnio mam na to czas i możliwości ;/
Cosar 33GT pisze:Drugie co mi sie nasuwa to gdzies wyciek z układu smarowania.. masz natrysk oleju na denka tłoków w nim?
Olej nigdzie nie cieknie..nie ma go w płynie... a natrysk mam teoretycznie bo taki system miały te silniki.

covacsxxx, moment, Będą foty na pewno ale teraz zarobiony jestem ;) i nie mam sprzętu do zdjęć :)


Mój golf

Miłość ożyła....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości