Historia mojego VW Golfa II 16v (nowa 1 strona :) )

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz lis 08, 2009 00:40

tirsone pisze:1 cylinder 11,9 bar
2 --------- 12,5 bar
3 --------- 12 bar
4 --------- 11,8 bar
średnio, ja bym się nie cieszył



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz lis 08, 2009 00:41

tirsone pisze:czy ja czegoś nie wiem? :chytry:
tak nie wiesz, że te siłowniki co kupiłeś czasem powodują złamanie maski, a tak to są OK :green_fuck:
Ostatnio zmieniony ndz lis 08, 2009 14:55 przez toffic, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » ndz lis 08, 2009 01:44

toffic pisze:średnio, ja bym się nie cieszył

Dlatego napisałem, że nie znalazłem danych ile powinno być : )

Byś rzucił jakimiś, albo napisał więcej informacji w temacie heh :)
Ostry! pisze:Stan normalny: 11-13barów
Czytałem właśnie gdzieś o takich wartościach, w sumie to jestem ciekawy jakie dokładnie przełożenie na moc ma wszelka odchyłka od tych 13 bar...
mariachi pisze:no i ważne że jest po równo ,
no to fakt, że względnie równo


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » ndz lis 08, 2009 02:00

tirsone pisze:Czytałem właśnie gdzieś o takich wartościach, w sumie to jestem ciekawy jakie dokładnie przełożenie na moc ma wszelka odchyłka od tych 13 bar...
Odchyłka na poziomie 0,5bar od podanego sprężania jako nominalne nie jest jakoś odczuwalne względem mocy. Ja po zrobieniu dołu miałem sprężanie ok 19barów, teraz po ułożeniu ok 18 - w moim przypadku odczuwalne to jest bo przed remontem miałem kiepsko z ciśnieniem.
Ja bym na Twoim miejscu narazie nic nie robił, chyba że bierze Ci olej. A jaki kolor miały świece?
toffic pisze:siłowniki co kupiłem czasem powodują złamanie maski
Wygodni :P Kolega też ma załamaną w mk2, bo mk2 nie ma wzmocnionej maski po bokach niestety..


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » ndz lis 08, 2009 02:07

Ostry! pisze:Ja bym na Twoim miejscu narazie nic nie robił, chyba że bierze Ci olej
Nie bierze mi oleju w ogóle. Nic nie ubywa.
Ostry! pisze:A jaki kolor miały świece?
Były suche i właściwie delikatnie białe. Zero czarnego znaczy się.
Ostry! pisze:bo mk2 nie ma wzmocnionej maski po bokach niestety..
Jeśli sam obsługuję swoje mk2 to nie ma opcji takiego napitalania maską żeby pękła :goof:


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » ndz lis 08, 2009 02:35

W takim razie ja bym nic nie ruszał bo szkoda $, czasu i pracy, a na pewno znajdzie się coś innego w co można zainwestować ;)
tirsone pisze:Jeśli sam obsługuję swoje mk2 to nie ma opcji takiego napitalania maską żeby pękła :goof:
Wiadomo, że tak - kolega mówił, że stało mu się tak dlatego, że nie przytrzymywał jej przy otwieraniu ale nie wiem ile w tym prawdy :P
Ostatnio zmieniony ndz lis 08, 2009 02:36 przez Ostry!, łącznie zmieniany 1 raz.


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Awatar użytkownika
DaroS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: sob gru 04, 2004 10:42
Lokalizacja: Wodzislaw
Kontakt:

Post autor: DaroS » ndz lis 08, 2009 10:37

Co to byl za sprzet do mierzenia kompresji?
jak jakis tani to pomiar jest malo miarodajny.
Ostatnio zmieniony ndz lis 08, 2009 10:43 przez DaroS, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » ndz lis 08, 2009 11:17

Co to byl za sprzet do mierzenia kompresji?

Manometr firmy Yato. Nie uważam, że jest to G..... bo jest tańsze od innych. Poza tym żadnej większej filozofii przy tym akurat pomiarze nie ma.. ot wkręcasz i wsio.


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » ndz lis 08, 2009 12:42

maska lamie sie od zamykania na tych amortyzatorkach bo trzeba uzyc wiecej sily by przelamac opor silownikow a nie odo otwierania sprawdzone na wlasnym przykladzie


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
Adrian1989
Łysy z Brazzers
Łysy z Brazzers
Posty: 7798
Rejestracja: wt mar 25, 2008 16:22
Lokalizacja: Słupsko/Wieluń EWI
Kontakt:

Post autor: Adrian1989 » ndz lis 08, 2009 13:37

poczytalem temat i jestem pod wrazeniem ogromu pracy i zaangazowania :) powodzenia dalej :pub:


"Lubię dobre towarzystwo- dlatego tyle piję sam " ;)
:weedman: "Sadzic,palic,zalegalizowac" "mam taki luz ze bieg wypada w furze,Mordo.."

Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » ndz lis 08, 2009 14:49

maska lamie sie od zamykania na tych amortyzatorkach bo trzeba uzyc wiecej sily by przelamac opor silownikow a nie odo otwierania sprawdzone na wlasnym przykladzie
Wszystko w zależności w którym miejscu są siłowniki (bliżej zawiasów czy połowy maski) i jakiej są długości - opanuje się technikę otwierania/zamykania i na pewno maska się nie złamie :bigok:
tirsone pisze:Poza tym żadnej większej filozofii przy tym akurat pomiarze nie ma.. ot wkręcasz i wsio.
Dokładnie. Yato może nie jest liderem w produkcji akcesoriów motoryzacyjnych ale nie jest to jakiś tani sprzęt z lidla itp. Zmierz kompresję za jakiś czas i porównaj pomiary ;)


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz lis 08, 2009 14:59

Ostry! pisze:Wiadomo, że tak - kolega mówił, że stało mu się tak dlatego, że nie przytrzymywał jej przy otwieraniu ale nie wiem ile w tym prawdy :P
kolego czytaj ze zrozumieniem: napisałem ze siłowniki które kupił tirsonełamią maske bo
Ostry! pisze:bo mk2 nie ma wzmocnionej maski po bokach niestety..
Ja zrobiłem inaczej niż większość, coś na wzór Audi 80 i działa dobrze od ponad 4 lat :bajer:
tirsone pisze:Dlatego napisałem, że nie znalazłem danych ile powinno być : )

Byś rzucił jakimiś, albo napisał więcej informacji w temacie heh :)
dla mnie ponizej 13 w 16V to powód do zastanowienia, tak jak kolega Ostry! napisał po remoncie nawet 17, dobry stan to ok 15



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz lis 08, 2009 15:01

Ostry! pisze:Stan normalny: 11-13barów a minimum to 7,5bara więc jest dobrze
chciałbym zobaczyć pracującą 16V przy sprężaniu 7.5 bara :goof: :green_fuck:



Awatar użytkownika
DaroS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: sob gru 04, 2004 10:42
Lokalizacja: Wodzislaw
Kontakt:

Post autor: DaroS » ndz lis 08, 2009 16:06

tirsone pisze: Manometr firmy Yato. Nie uważam, że jest to G..... bo jest tańsze od innych. Poza tym żadnej większej filozofii przy tym akurat pomiarze nie ma.. ot wkręcasz i wsio.
O wlasnie mialem nadzieje ze nie kupiles takiego co sie przyklada do gniazda :panna: Generalnie potwierdzam ze yato nie jest zle.


Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości