MK2GTD (by Apsik) - The Twin Brother

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » ndz paź 21, 2007 00:21

To szkodzi? co sie może stać?

[ Dodano: 21 Paź 2007 00:26 ]
Oki , ale takie coś nie występuje w benzynowcach kiedy zamyka się przepustnica a turbo się jeszcze kręci?? Czy będe mieć takie efekt jeśli od początku łopatki będą ustawione w pozycji do maksymalnego ciśnienia?


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » ndz paź 21, 2007 00:37

Benzyniak też to moze mieć, gdy strona zimna ma bardzo dużą wydajność, a ciśnienie po stronie gorącej spadnie (wtedy wałek się "stresuje")


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz paź 21, 2007 09:46

adam16v pisze:To szkodzi? co sie może stać?

[ Dodano: 21 Paź 2007 00:26 ]
Oki , ale takie coś nie występuje w benzynowcach kiedy zamyka się przepustnica a turbo się jeszcze kręci?? Czy będe mieć takie efekt jeśli od początku łopatki będą ustawione w pozycji do maksymalnego ciśnienia?
to szkodzi... w benzynie masz BOVa ale moze to wystapic jesli masz zle dobrana pompe lub turbo "hybryde" dobrana na oko


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » ndz paź 21, 2007 11:47

czytam tych ostatnich pare postow i nic z tego nie rozumiem :crazy:


ciekawi mnie tylko czy seryjny ARL da rade jak Apsik skonczy projekt? :bajer:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz paź 21, 2007 11:57

Włochaty pisze:czytam tych ostatnich pare postow i nic z tego nie rozumiem :crazy:


ciekawi mnie tylko czy seryjny ARL da rade jak Apsik skonczy projekt? :bajer:
arl w mk4? nie badz smieszny


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » ndz paź 21, 2007 18:55

zaprzal pisze:arl w mk4? nie badz smieszny
jak mam to rozumiec?

ja u siebie zrobilem zmiany ktorych koszt byl w granicach 200 zl i 1z nie daje rady, wiec tak sie zastanawiam co to bedzie, jakiej mocy, nie jestem znawca mechaniki, znam jedynie pojecie teoretyczne o tych silnikach i seryjne moce.



Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » ndz paź 21, 2007 19:01

Moc pewnie będzie porównywalna, jak nie na korzyć Apiskovwozu, a masę możesz sobie sam porównać :)


Obrazek

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz paź 21, 2007 19:02

Włochaty pisze:
zaprzal pisze:arl w mk4? nie badz smieszny
jak mam to rozumiec?

ja u siebie zrobilem zmiany ktorych koszt byl w granicach 200 zl i 1z nie daje rady, wiec tak sie zastanawiam co to bedzie, jakiej mocy, nie jestem znawca mechaniki, znam jedynie pojecie teoretyczne o tych silnikach i seryjne moce.
masz to tak rozumiec, ze mk4 to ciezka krowa w porownaniu do mk2 TD a Apsika silnik ma duzy potencjal... IMHO ARL mk4 moze tylko wachac dymek
Ostatnio zmieniony ndz paź 21, 2007 19:02 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
beny841
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 21, 2005 21:35
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: MK1
Silnik: 1.9

Post autor: beny841 » ndz paź 21, 2007 19:38

zaprzal pisze:masz to tak rozumiec, ze mk4 to ciezka krowa w porownaniu do mk2 TD a Apsika silnik ma duzy potencjal... IMHO ARL mk4 moze tylko wachac dymek
pięknie powiedziane :)
Apsik,
niezły paten ciekawe jak będzie w praktyce
czekam na relacje :bigok:


mój klekot http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=864968#864968

Awatar użytkownika
DaroS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: sob gru 04, 2004 10:42
Lokalizacja: Wodzislaw
Kontakt:

Post autor: DaroS » śr paź 24, 2007 23:14

Silnik juz dziala :chytry:



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » czw paź 25, 2007 10:37

W praktyce jest tak że ARL na chipie (w leonie) zaprzal swoim sb na vag trefen robił :green_fuck: tak jak zreszto i mnie :grrr:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw paź 25, 2007 10:41

Rapix pisze:W praktyce jest tak że ARL na chipie (w leonie) zaprzal swoim sb na vag trefen robił :green_fuck: tak jak zreszto i mnie
ja po wirusie na 136KM szedłem mniej więcej równo z rolki od 100 do 190 z Leonem top sport z silnikiem ARL po wirusie

mój golf waży 1120kg bez paliwa, taki Leon pewnie z 1400



Awatar użytkownika
GRZANA
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5822
Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
Lokalizacja: Wawa/EOP
Kontakt:

Post autor: GRZANA » czw paź 25, 2007 18:22

cowboy pisze:bez paliwa
to na powietrze jezdzi? ::P :rotfl:

Apsik chwal sie co z autem :D


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23

SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pt paź 26, 2007 16:21

beny841 pisze:Apsik,
niezły paten ciekawe jak będzie w praktyce
Wygląda to tak:
Obrazek
Obrazek
Oba powyższe obrazki pokazują mocowanie linki do pompy i "regulacji dawki" :chytry:
Obrazek
Cały mechanizm sterowania VNT :helm: najciekawsze jest to, że wg. wstepnych ustaleń patent działa ;) Jutro pierwsze testy na trasie :D
DaroS pisze:Silnik juz dziala :chytry:
mam nadzieje że jutro pokaże Ci go pod szkołą :D
Apsik chwal sie co z autem :D
A co ma być :chytry:
Obrazek
Maske zaloze tak o 20 jak tato wroci bo w pojedynke to troche niebezpieczne.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości