Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » sob gru 26, 2009 12:39

abrams pisze:Obecnie Brak mocowania kompresora :)
jednej z najważniejszych rzeczy brakuje :P .

Michaś_1977, a co klimy się zachciało?? :P


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob gru 26, 2009 13:23

marcinas1983 pisze:Michaś_1977, a co klimy się zachciało?? :P
Noooom...
Fajnie jest mieć lodówkę w lecie,zwłaszcza,że jeżdżę dużo po mieście,stoję w korkach i nie ma przedmuchu :P


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt gru 29, 2009 01:04

Dzisiaj definitywnie powiedziałem NIE! turbinie K-14 :grrr:
Wyleciała franca z wielkim hukiem z pod maski mego dupowozu :finga:
Przeprosiłem starą dobrą K-24 i przystąpiłem do pseudo-kapitalki :food:
Rozebrałem prawie w mak i wypiaskowałem z grubszych pokładów rdzy i sadzy
Obrazek Obrazek Obrazek

Następnie odtłuszczanie i lakierek :bigok:
Obrazek Obrazek Obrazek

Tak wygląda po złożeniu :D
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

A tak w aucie :D
Obrazek Obrazek Obrazek
____________________________
K-14 nie prędko zagości pod tą maską,albo nawet w ogóle :grrr:
Podejrzewam,że to właśnie dzięki niej,szybciej załatwiłem nowe sprzęgło Sachs-a :?
Poza tym K-24 lepiej ciągnie w górze i tego muszę się trzymać,a kto wie,czy nie zacznę szukać T-3.
Mała suszarka pójdzie do takiego samego odświeżenia i na handel.Już jej nie lubię :grin: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt gru 29, 2009 01:19

Michaś_1977 pisze:a kto wie,czy nie zacznę szukać T-3
Eeetam to stary złom, mi np się już znudziła, sprzęgło też niezbyt ją lubi, narazie skręciłem doładowanie na 1.5 bara a i tak czasami się uśliźnie przy wyprzedzaniu z piątki, trzeba pamiętać o redukowaniu biegów.

Następną jaką bym widział u siebie to GT22 (bez VNT), albo jeśli nie starczy mi pieniędzy to T3 z Mercedesa, ale T3 z JR to raczej nie polecam, raz że ciężko jest trafić zdrową w dobrych pieniądzach, a dwa to że w stosunku do swoich możliwości ma za dużego laga, właściwie to maks z tego turba to około 1.7-1.8 bara bo inaczej zamula (a potrafi nadmuchać nieco ponad 2 bary :satan: )
Ostatnio zmieniony wt gru 29, 2009 01:22 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt gru 29, 2009 01:21

No może nie tak całkiem znudziła - uwielbiam ten świst przy rozpędzaniu :food:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt gru 29, 2009 01:25

t0mal, a ja słyszałem i czytałem,że ma właśnie mniejszego laga od K-24.Hmm,sam już nie wiem co o tym myśleć :-k ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt gru 29, 2009 02:21

Może i ma, ale w praktyce to zależy jaka się trafi ja niemam porównania, bo nie jeździłem na K24.

Ta co teraz mam ma faktycznie niedużego laga - przy w miarę normalnej jeździe na codzień ciśnienie blyskawicznie wskakuje do 0.5-0.8 bara i to wystarcza do poruszania się po mieście, ale zanim się rozbuja tak żeby ładowała 1.5 to trzeba poczekać około 2 sekundy, czyli np dwójkę trzeba dokręcić minimum do około 60km/h z butem w podłodze.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt gru 29, 2009 02:22

Wydech mam jeszcze seria bez katalizatora.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt gru 29, 2009 08:07

t0mal pisze:Może i ma, ale w praktyce to zależy jaka się trafi ja niemam porównania, bo nie jeździłem na K24.
Ja z kolei nie śmigałem na T3,a szkoda... :crazy:
W K-24 nie ma czegoś takiego,jak przestój w pompowaniu...gdy zacznie cisnąć,to już do końca i nie ma zmiłuj :P
t0mal pisze:Wydech mam jeszcze seria bez katalizatora.
Może to jest przyczyną :bigok:
Ja gdy wypaliłem wydech w przelot i pozbyłem się pipy,to powiem Ci,że suszarnia wcześniej rwie się do roboty :food:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » wt gru 29, 2009 09:09

Michaś_1977 pisze:Dzisiaj definitywnie powiedziałem NIE! turbinie K-14 :grrr:
Wyleciała franca z wielkim hukiem z pod maski mego dupowozu :finga:
hehe co się stało ?? :D

a blachy mocowania muszli gorącej zostawił zardzewiałe :P ejjj ten michał...
Ostatnio zmieniony wt gru 29, 2009 09:34 przez abrams, łącznie zmieniany 1 raz.


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt gru 29, 2009 11:08

abrams pisze:hehe co się stało ?? :D
Jak to co...szarpie w dole,muli w górze,sprzęgło niszczy...jeszcze wymieniać? :bajer:
abrams pisze:a blachy mocowania muszli gorącej zostawił zardzewiałe :P ejjj ten michał...
yyy...eeee...dla zachowania kontrastu :grin: ...
Poza tym,nie są one zardzewiałe,tylko mają taką żółtawą powłokę.
Ostatnio zmieniony wt gru 29, 2009 11:12 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » wt gru 29, 2009 11:09

tyś cały jak kontrast ...

Myśl o tej klimie... :)


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

arwam

Post autor: arwam » wt gru 29, 2009 11:26

t0mal pisze:eetam to stary złom, mi np się już znudziła, sprzęgło też niezbyt ją lubi,

jest dobra ja sam bym do niej z chęcią wrócił



arwam

Post autor: arwam » wt gru 29, 2009 11:49

t0mal pisze:właściwie to maks z tego turba to około 1.7-1.8 bara bo inaczej zamula
jeśli pamiętasz o tym żeby odpowiednio dograć dynamiczny kąt wtrysku do takiego cisnienia to niew będzie zamulać bo czym wyższe ciśnienie doładowania tym późniejszy kąt wtrysku powinien być.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 162 gości