[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"

Post autor: herbiasty » pn gru 26, 2011 23:22

whooo grubooo :D


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
JohnyWWL
Forum Master
Forum Master
Posty: 1020
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 22:51
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"

Post autor: JohnyWWL » wt gru 27, 2011 00:06

lukas.g60 pisze:a twoj felunek spotkal wypadek maly
no slyszalem o tym od Bartkkk'a..... ozety w 16" i w 3czesciach to bedzie masakra na PL :hmm: :bigok:



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Re: [SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"

Post autor: Marszall » wt gru 27, 2011 00:50

Arczix pisze:moze powierzchniowo sa takie same, ale z IV sa cos 2mm grubsze niz z G2 czy tez G3. Z tym slabym hamulcem z zaciskami z IV to jest różnie. Jak na poczatku zlozylem to był słaby i gleboko pedal spadał nawet po 300 km dopiero jak sie tarcze dotarły po ok 1000 km to pedal podniosl sie i zaczely fajnei brac. Reczny jest mocny ale taki jakby miekki, blokuje przy szarpnieciu ale taki urok linek. Jak ktos chce reczny na sztywno to na hydrauliczny przerobic.

A tak do tematu to sie doczekac nowego sezonu nie moge ;p zeby sroke zobaczyc.

sorry za OT ale masz patent jak zrobić hydrauliczny ręczny aby jednocześnie zwykły roboczy działał normalnie? Bo narazie tego nie mogę przejść.

Co do klocków to może i są inne ale co z tego jak różnią sie tylko grubością. A jak Herbi mówisz o lepszym recznym to przyjżyj sie zaciskom z MK III (nie wszystkim). Zaciski od MK II mają 38 w wiekszosci może i są 36 ale ja wszystkie miałem 38. Od MK IV też 38 tylko z variantów 41 czy 42 ale to już za dużo i tak bo 38 potrafi blokować koła wczesniej niż przód.

Pompę mam 23 wiec napewno obsłuży


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"

Post autor: herbiasty » wt gru 27, 2011 10:55

ja mam 41mm :)


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"

Post autor: Marszall » wt gru 27, 2011 15:22

czyli z kombiaka, mysle że to zbyteczny nadmiar w szczególnie tak lekkim aucie


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"

Post autor: herbiasty » wt gru 27, 2011 22:17

z heblami 280mm na przodzie mysle ze bedzie idealnie :)


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"

Post autor: Marszall » wt gru 27, 2011 22:49

ja miałem na przodzie 280 i jak korektor podstawiony na maxa to na 38 było czuć że tył mocno bierze, na mokrym bałbym sie


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"

Post autor: Marszall » wt gru 27, 2011 22:52

ale mozesz sobie zawsze dać korektor np. od MK II do kabiny i przerobić na manualną regulcje lub poprostu customowy kupić, mysle ze to fajny bajer jak chcesz troche śmigac w zakrętach bo przy gwincie - ori regulator i tak nie bedzie miał co robić


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"

Post autor: herbiasty » wt gru 27, 2011 23:26

ja mam regulatory wkrecane na pompe :)


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"

Post autor: Marszall » śr gru 28, 2011 09:08

lepsze są na oś, bo ja nawet na glebie miałem jakiś zakres regulacji i mogłem sobie dopasowac siłe na tył. Było to tylko wsumie tak zapobiegawczo bo mi za korekte siły hamowania na tył odpowiada ABS ale i tak polecam regulowany tył.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"

Post autor: marcinas1983 » śr gru 28, 2011 13:02

Na tyle mam zaciski 36mm do tego wkręcone reduktory siły hamowania... co prawda jeżdżę z prawie pełnym zbiornikiem paliwa, ale też mam wrażenie, że tył potrafi szybciej hamować niż przód gdy mam tak z 1/4 baku... chyba, że to takie odczucie bo jeszcze nie miałem takiej sytuacji żeby sprawdzać jak się moje auto zachowa podczas gwałtownego hamowania :) .
Ostatnio zmieniony śr gru 28, 2011 13:10 przez marcinas1983, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"

Post autor: marcinas1983 » śr gru 28, 2011 13:05

.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"

Post autor: herbiasty » śr gru 28, 2011 14:04

mi blokowalo tyl nawet na suchym ale tylko przy hamowaniu z duzych predkosci, ale hamulce na przodzie 239... wiem ze niktorzy po zalozeniu na przod 280mm, na tyl nawet nie zakladali korektora i bylo O.K.


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"

Post autor: herbiasty » czw gru 29, 2011 10:12

No i dotarlo pare gratow :)
czesc jeszcze jedzie do mnie ale juz oplacona...
- drazki kierownicze 2x
- koncowki drazkow 2x
- poduszki amorow 2x ( na poczatku byla jedna ale 2 stare sa zuzyte)
- swoznie 2x
- zaciski hamulcowe Omega B ATE 286mm 54mm (uzywane) 2x
- klocki hamulcowe 2x
- tarcze 280mm mikoda GT nawiercane, nacinane
- zestaw naprawczy do zaciskow komplet z prowadnicami 2x
- poliuretany komplet na caly przod i caly silnik (poza poduszka tylna)
- opony dunlop sp9000 195/40 2x DOT 5108 (uzywane - 7,8mm :D )
- przewody elastyczne
- pompa hamulcowa T4 23,8mm bo 25,6 jest potwornie droga :/

Do chromu pojechalo troche gratow z pod maski i wokol auta :)

Pozostały jeszcze do kupienia:
- maglownica (uzywana)
- gumy na tylna belke
- przewody miedziane do hamulcow
- 2x fulda carat exelero 195/40 (tylko nowe bo na przod)
- reszta fuck upow co wyjdzie po drodze
- przewody do akumulatora, az do bagaznika
- łancuszek do silnika
- pasek rozrzadu
- uszczelka pokrywy
- bandaz termoizolacyjny
No i to co mnie przeraza, remont skrzyni:
- łozyska
- uszczelniacze
- synchronizatory
- sruby itp...

Fot nie ma, beda jak bede wszystko skladal abo bedzie komplet na miejscu, a chcialem sobie przy okazji liste zrobic :P


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości