[MK4] Golf 2.8 VR6 Turbo 4motion ProTurbo
Moderator: G0 Karcio
- RuchaczPuchacz
- Ma gadane
- Posty: 217
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 15:23
- Lokalizacja: BP / WAW
MK4 Golf 2.8 V6 4motion by R-Puchacz
Na pewno mocne jeszcze nie zdecydowałem jakie sprzęgło będzie włożone , ale seria padła przy 315 HP i 440 nmSandorr pisze:To jakie sprzęgło dajesz?
Golfa 1.8T tematu nigdy nie zrobiłem chociaż samochód mam półtora roku. Jak chcesz jakieś informacje to pisz na PW albo dzwoń
MK4 Golf 2.8 V6 4motion by R-Puchacz
I jak tam progres?
Mam właśnie 1.8T i się zastanawiam nad V6 hehe mam nadzieje że twój temat pomoże mi podiąć właściwą decyzje Będę śledził
Mam właśnie 1.8T i się zastanawiam nad V6 hehe mam nadzieje że twój temat pomoże mi podiąć właściwą decyzje Będę śledził
Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
- RuchaczPuchacz
- Ma gadane
- Posty: 217
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 15:23
- Lokalizacja: BP / WAW
MK4 Golf 2.8 V6 4motion by R-Puchacz
Jeździłem długi czas seryjnym 1.8 T i 3 tygodnie seryjnym V6 . Silnik 1.8T ma swoje plusy .Robisz dolot , wydech , program i masz 180-190 HP w 2.8 w ten sposób nie zwiększysz znacznie mocy . Gdybym miał wybierać teraz pomiędzy 1.8T FWD a 2.8 V6 AWD , oczywiście wybrał bym V6 . Moim zdaniem lepiej się prowadzi jest twardszy , silnik jest bardziej elastyczny , dźwięk V6 ( w serii mocno stłumiony) i oczywiście Haldex
MK4 Golf 2.8 V6 Turbo 4motion by R-Puchacz ProTurbo
No właśnie o ten dźwięk mi najbardziej chodzi U Ciebie teraz turbo wpadło dożucisz wydech z R32,pakiet zewnętrzny z R32 tj.zderzaki progi i masz świetne auto...w sumie to już jest kozak
Mam nadzieje że i mnie się kiedyś taki trafi kupić tylko w trzech drzwiach jak coś Wracając do tematu to w ile chcesz ukręcić na tej turbinie?
Mam nadzieje że i mnie się kiedyś taki trafi kupić tylko w trzech drzwiach jak coś Wracając do tematu to w ile chcesz ukręcić na tej turbinie?
Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
MK4 Golf 2.8 V6 Turbo 4motion by R-Puchacz ProTurbo
jak koszty takiej zabawy wychodza ?
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
MK4 Golf 2.8 V6 Turbo 4motion by R-Puchacz ProTurbo
wydech jest z kwasówki.Sandorr pisze: U Ciebie teraz turbo wpadło dożucisz wydech z R32
kilka półosiek pewnie ukręci ale ile to nie wiadomo jeszczeSandorr pisze:Wracając do tematu to w ile chcesz ukręcić na tej turbinie?
Ostatnio zmieniony ndz mar 24, 2013 14:09 przez daniel1d, łącznie zmieniany 1 raz.
www.proturbo.com.pl
- RuchaczPuchacz
- Ma gadane
- Posty: 217
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 15:23
- Lokalizacja: BP / WAW
MK4 Golf 2.8 V6 Turbo 4motion by R-Puchacz ProTurbo
Wydech jest na końcowym tłumiku przelotowym zrobiony na oryginał ,czyli 2 rureczki z lewej strony . Nie chciałem aby samochód wyglądał jak R32 , podoba mi się w serii . Problemem jest tylko zakrycie rur od icka które da się zasłonić tylko zderzakiem z R32 . Turbinka jest do 500 HP .
Spory wydatekszpieg pisze:jak koszty takiej zabawy wychodza ?
- RuchaczPuchacz
- Ma gadane
- Posty: 217
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 15:23
- Lokalizacja: BP / WAW
MK4 Golf 2.8 V6 Turbo 4motion by R-Puchacz ProTurbo
Zderzaki od r32 są ale oryginalny kosztuje ponad 1 k
MK4 Golf 2.8 V6 Turbo 4motion by R-Puchacz ProTurbo
No chyba że mniejszy IC ale to chyba przy takiej mocy nie wchodzi w gre
Widziałem nawet na forum jak chłopaki mniejsze upychali pod standardowy zderzak.
Widziałem nawet na forum jak chłopaki mniejsze upychali pod standardowy zderzak.
Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
- RuchaczPuchacz
- Ma gadane
- Posty: 217
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 15:23
- Lokalizacja: BP / WAW
MK4 Golf 2.8 V6 Turbo 4motion by R-Puchacz ProTurbo
Ten intercooler pewnie nie zmieści sie w zderzak , czas pokaże .
MK4 Golf 2.8 V6 Turbo 4motion by R-Puchacz ProTurbo
Przesuniesz chłodnice do tyłu i sie zmieści. Wystarczy pod kątem go lekko ustawić Bedzie wtedy nawet lepiej łapał powietrze ! Nie wkładaj zderzaka z r32 bo to troche wiochą podchodzi, lepiej upchac pod orginalny i zostawić niepozorny wygląd auta. Pomaluj rury i intercooler w czerń , nie bedzie sie rzucało w oczy
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości