Post
autor: GTO » wt sie 11, 2009 09:25
R32 piękny silnik a i buda mk2 bardzo mi sie podoba , z dołu odpycha się zacnie ale to sprawa dużego wykorbienia wału , podwójnej fazy wałków i zmiennego dolotu , pokombinuj z softem z dołu miedzy 1500 a 3000rpm uzyskasz 50-70nm wiecej jak dobrze pomyślisz jak poustawiać elektronikę , taki silnik to jedynie do quattro lub syncro bo w lekkiej ośce to guma na trójce idzie (dobrze ze masz 4buty) - akurat poprawiałem elektronike w 2 takich silnikach w lekkiej budzie z napędem na przód wiec wiem co pisze
ktoś tam pisał ze ma iść do 7000 , 7000tyś to tak naprawde max dla tego silnika, w serii ma limiter na 6600 - wykorbienie 95.7 - większe jak w dieslu wiec zapomnij o 7000rpm, 6900 jest optymalną wartością, pozatym napełnianie spada powyżej 6300 - 215g/sek z moich pomiarów i później leci w dół.
kolejna informacja dla swapowiczów to katalizatory obrazu w kosmos proponuje wyrzucić.
Ostatnio zmieniony wt sie 11, 2009 09:27 przez
GTO, łącznie zmieniany 1 raz.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761