nic dodać nic ująć:D



Moderator: G0 Karcio
tzn? dlaczego tak sądzisz?Moris pisze:ale wiesz, że wskazania na tym liczniku masz nieprawidłowe.
Kiedyś szukałem informacji na ten temat i z tego co znalazłem wynikało tak( w przypadku prędkości): impulsator podaje określoną wartość impulsów, trafia to do licznika jest przetwarzane i tam już o odpowiednią wartość wychyla się wskazówka. Była tam również informacja, że ilość wysyłanych impulsów zależna jest od rodzaju silnika i przypisanej do niego skrzyni biegów, a nie sądzę, żeby Ibiza, z której jest licznik i Golf, w którym jest teraz licznik miały taki sam silnik i skrzynię biegów. Nie wiem czy nie ma zanaczenia również fakt, że w licznikach zaczynających się od 20 km/h wskazówki były poruszane za pomocą siły elektromagnetycznej a w licznikach od 0 km/h były juz silniczki krokowe.michalqqr pisze:tzn? dlaczego tak sądzisz?Moris pisze:ale wiesz, że wskazania na tym liczniku masz nieprawidłowe.
licznik widocznie pochodzi z podobnego silnika bo nie słyszałem żeby się Grzesiek skarżył na przekłamaniaMoris pisze:Kiedyś szukałem informacji na ten temat i z tego co znalazłem wynikało tak( w przypadku prędkości): impulsator podaje określoną wartość impulsów, trafia to do licznika jest przetwarzane i tam już o odpowiednią wartość wychyla się wskazówka. Była tam również informacja, że ilość wysyłanych impulsów zależna jest od rodzaju silnika i przypisanej do niego skrzyni biegów, a nie sądzę, żeby Ibiza, z której jest licznik i Golf, w którym jest teraz licznik miały taki sam silnik i skrzynię biegów. Nie wiem czy nie ma zanaczenia również fakt, że w licznikach zaczynających się od 20 km/h wskazówki były poruszane za pomocą siły elektromagnetycznej a w licznikach od 0 km/h były juz silniczki krokowe.
Jeśli sie mylę to przepraszam za zamieszanie i mam nadzieję, że ktoś mnie poprawi.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości