Obiecane fotki z kolejnego etapu montażu tempomatu, tym razem ogarnięty został środek, a mianowicie to co przy pedałach:
Potrzebne nam będzie:
1. Czujnik hamulca + nasadka w którą wkręca się czujnik:

2. Pompka (jeśli to tak można nazwać), utrzymuje wciśnięty pedał przy zadanej prędkości + blaszka montażowa:


(numery blaszki)
3. Pedał gazu, myślałem że w każdym mkIII jest taki sam jednak w funkcji tempomatu musi mieć wypukłą kulkę aby zamontować Pompkę (patrz wyżej)

Pierwszym etapem jaki zrobiłem to:
1. wymiana pedału gazu, polega na wyjęciu blaszki zabezpieczaj wyjęciu trzpienia, włożeniu nowego pedału włożeniu trzpienia i włożenie zabezpieczającej blaszki (fotek brak ale jak ktoś nie będzie wiedział zrobię na pedałach które mam osobno poza samochodem)
2. Montaż "pompki" z punktu 2

w ten sposób zamontowana jest przy pedale (zdjęcie poza samochodem)




(zdjęcia w samochodzie) przy zamontowaniu regulujemy odpowiednią długość pompki rozkręcając ją lub zakręcając
3. Kolejnym etapem jest montaż czujnika w pedale hamulca:

(zdjęcie poza samochodem, wkładamy w otwór wyżej, niżej znajduje się czujnik tylnych świateł stopu)


a tak wygląda już zamontowany przy pedale (ja mam automata więc mam jeden czujnik, z manualną skrzynią jest tylko tyle różnicy że dodaje się taki sam czujnik dla pedału sprzęgła )
W środku z pedałami to by było na tyle, pozostaje podłączyć elektrykę i sprawdzić czy będzie działać

elektryki zostało raptem do podłączenia 4 kabelki bo reszta kabli ze sobą jest podłączona
Dziś też wygrzebałem licznik z seata z MFA:

a tu stary licznik i w tle na dole z seata:
Jako że dzień w pracy się niemiłosiernie ciągnął zmieniłem boczki w przednich drzwiach:
przed:

po:
