Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 04, 2009 13:43

Dzikuvip pisze:Michaś_1977, Jak teraz u Ciebie ze spalaniem, wzroslo?
Jeszcze nie robiłem pomiaru,ale muszę to zrobić,dla zabicia własnej ciekawości.
Pewnikiem cusik wzrosło...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » ndz paź 04, 2009 13:56

Michaś_1977 pisze:
Dzikuvip pisze:Michaś_1977, Jak teraz u Ciebie ze spalaniem, wzroslo?
Jeszcze nie robiłem pomiaru,ale muszę to zrobić,dla zabicia własnej ciekawości.
Pewnikiem cusik wzrosło...
jak jeździsz spokojnie i z takimi samymi przyspieszaniami jak wcześniej to jest takie samo lub nawet mniejsze ale jak deptasz to na pewno wzrosło



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 04, 2009 21:29

Zrobiłem jeszcze 2 filmy jak odpala gdy jest zimny.
Takie cusik puszcza mój klekocik gdy jest zimny po nocy.
[YOUTUBE][/YOUTUBE]

A takie cusik wskazuje obrotek po odpaleniu również zimnego silnika.
[YOUTUBE][/YOUTUBE]
natomiast,gdy się zagrzeje,to wskazówka obrotka utrzymuje się stale na 1000rpm.
Co go boli?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » ndz paź 04, 2009 23:55

Michaś_1977 pisze:natomiast,gdy się zagrzeje,to wskazówka obrotka utrzymuje się stale na 1000rpm.
Co go boli?
to chyba jest spowodowane charakterystyką regulatora obrotów.
a co do dymku na zimnym to można najwyżej delikatnie przyspieszyć kąt wtrysku i nie ma co szukać miodu w odbycie.
jeśli nie popuszczają uszczelniacze zaworowe o tylko olej jest zdmuchiwany ze ścianek układu dolotowego bo jak byłem u Ciebie ostatnio to go troszkę za dużo było ale nie jest źle.
można z tym jeździć



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pn paź 05, 2009 22:53

Ustaw mu obroty na ciepłym silniku gdzieś tak połowa miedzy 1000 a to tak 850 mi pompiarz zawsze tyle ustawia


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt paź 06, 2009 07:28

grandi, jak mu ustawię tak jak piszesz,to po odpaleniu zimnego-roztelepie się.
Chodzi mi o to,że ma za duży skok obrotów względem temperatury.
Muszę koniecznie dokupić górę pompy przystosowaną do przyspieszacza ze zwiększaniem obrotów i będzie gitara.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » pt paź 09, 2009 16:33

Michaś_1977,

no i co tam zmodziłeś?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob paź 10, 2009 23:11

Aaaaa...uturbiłem VW T4,ale przy swoim nic.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » sob paź 10, 2009 23:15

Michaś_1977 pisze:ale przy swoim nic.
no to marnie :(

u mnie powoli ale cały czas do przodu :lol:

trzeba się zmobilizować :cool:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob paź 10, 2009 23:21

arwam pisze:no to marnie :(

u mnie powoli ale cały czas do przodu :lol:

trzeba się zmobilizować :cool:
Nom,klientów auta będą stać,a ja poczekam aż mi manna z nieba poleci :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » sob paź 10, 2009 23:25

Michaś_1977 pisze:a ja poczekam aż mi manna z nieba poleci
w bardzo dawnych czasach leciała jak w Biblii jest napisane
Ostatnio zmieniony sob paź 10, 2009 23:25 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 18, 2009 13:44

Po dłuższej nieobecności,zjawiam się z nowymi modami :food: .
Otóż znalazłem wolną chwilę i postanowiłem zrobić mody wydechu.
Na pierwszy ogień poszła pipa,ponieważ od dłuższego czasu drażnił mnie dym pod maską po dodaniu gazu.Poza tym i tak miałem ją zlikwidować,bo zwężka w niej znacznie zamulała turbinę.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek ObrazekObrazek Obrazek
Na drugi ogień poszedł tłumik końcowy,tzn.wypaliłem w nim przegrody (fotek zapomniałem zrobić,bo się spieszyłem).
Efekt końcowy jest taki,że auto faktycznie jest żwawsze i turbina wcześniej wstaje.
Reasumując-jestem zadowolony :D
___________________________________
Niestety długo się nie nacieszyłem dodatkowym przypływem mocy,bo w nocy spadło to coś :dol: i trzeba było jeździć delikatnie :grrr:
Obrazek
_____________
Trzeba było wytargać z piwnicy zestaw zimowy i zrobić podmiankę.
Obrazek
_____________
Alu z letnimi pójdą na zasłużony odpoczynek,bo nie powiem,trochę po :ass: dostały ostatnimi czasy :satan:
Obrazek


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » ndz paź 18, 2009 14:18

Michaś_1977 pisze:Efekt końcowy jest taki,że auto faktycznie jest żwawsze i turbina wcześniej wstaje.
Reasumując-jestem zadowolony :D
a jak Ci mówiłem to mi nie wierzyłeś.
i jak teraz oceniasz głośność? :D



arwam

Post autor: arwam » ndz paź 18, 2009 14:18

i małe pytanko czemu na tych kołach zimowych widzę Łoplowskie kołpaki? :goof:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości