Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Michał_1977,Miejsca będziesz miał i to sporo u mnie siedzi TD04 11 narazie na ori kolektorze ssącym (nic nie ruszane z poduszkami silnika),zrobiłem dystanse laserowo dwie sztuki po 25mm i turbo elegancko odeszło od kolektora ssącego a miejsca do grodzi jest tyle że można włożyć drugie turbo(żarcik) Zakupiłem wentylatory od seata cordoby 1.8 16V troszkę zmodziłem i wygląda to tak Sorki panowie że brak esteyki w wykonaniu ale silnik będzie wyciągany do kapitalnego remontu także się to ogarnie bo narazie to jak pół d... za krzaka Jak coś mogę podesłać jutro foto tej flanszy;)
Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
i tu zrobiłeś gafę...Domismchw pisze:zrobiłem dystanse laserowo dwie sztuki po 25mm
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Co do układu chłodzenia to polecam chłodnicę wraz z dwoma wiatrakami z Toledo AFN, "wyjścia" po lewej stronie.
Wszystko wchodzi bez najmniejszego problemu - u mnie mam jeszcze chłodnicę cofniętą, tak, żeby się FMIC zmieścił za grillem.
Wszystko wchodzi bez najmniejszego problemu - u mnie mam jeszcze chłodnicę cofniętą, tak, żeby się FMIC zmieścił za grillem.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
chłodnica fajna, tylko jest jeden problem... znaleźć taką w dobrym stanie trudno, zaś nowa to cena kosmiczna . Ja mam chłodnicę z seata inca 1.9D gdyby nie to, że na górze ma trochę inaczej pomyślane mocowanie to chłodnica byłaby strzałem w dziesiątkę. Ma wyjścia po lewej stronie .euglen pisze:polecam chłodnicę wraz z dwoma wiatrakami z Toledo AFN
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Myślałem właśnie nad zmianą chłodnicy,ale nie mam czasu żeby spędzić pół dnia na szrocie z metrówką w łapie i mierzyć wszystkich chłodnic...
euglen pisze:Toledo AFN, "wyjścia" po lewej stronie.
No dobra,tylko powiedzcie mi,co one mają w sobie takiego,co czyni je lepsze od ori 1,6TD? Grubsze radiatory?marcinas1983 pisze: z seata inca 1.9D. Ma wyjścia po lewej stronie
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
marcinas1983, dlaczego gafa?;]
Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Domismchw, bo im dalej turbo od kolektora wydechowego tym będzie później wstawać.
to mają lepsze, że węże mają po lewej stronie i czasem znacząco to ułatwia wszelkie tuningi. U mnie gdyby klimy nie było to ori z 1.6TD by pasiła, ale jak już jest klima i kompresor to jedynie chłodnica z wyjściami po lewej stronie rozwiązuje problem. Rdzenie nie są wcale grubsze tylko standardowe.Michał_1977 pisze:No dobra,tylko powiedzcie mi,co one mają w sobie takiego,co czyni je lepsze od ori 1,6TD? Grubsze radiatory?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
marcinas1983 pisze: węże mają po lewej stronie i czasem znacząco to ułatwia wszelkie tuningi
Czyli nic co by mnie przekonało,bo chłodzenia lewe króćce mi nie poprawią...marcinas1983 pisze: Rdzenie nie są wcale grubsze tylko standardowe.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Zaczęło się
Godzina 4.30 pobudka,kawa i pączek w gębę,a 6.40 Gruba Berta już wyjęta
Teraz coś lepszego wrzucić na ruszt i trzeba się zająć gimnastyką,tzn. montażem suszarki do kolektora,czyli flansze i te sprawy,dodatkowo zasilanie + spływ i wydech
Następnie strojenie
Godzina 4.30 pobudka,kawa i pączek w gębę,a 6.40 Gruba Berta już wyjęta
Teraz coś lepszego wrzucić na ruszt i trzeba się zająć gimnastyką,tzn. montażem suszarki do kolektora,czyli flansze i te sprawy,dodatkowo zasilanie + spływ i wydech
Następnie strojenie
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Michał_1977, w końcu ten relikt prehistorii wyjechał... że też Ciebie pokusiło coś takiego wkładać pod maskę
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Posłuchałem inżyniera arwam'amarcinas1983 pisze: relikt prehistorii wyjechał... że też Ciebie pokusiło coś takiego wkładać pod maskę
Powiem tak-tamta miała coś,czego tej "nowej" brakuje. Otóż tamta jak już wstała,to szła dokąd tylko pompa paliwo podawała i na 4 biegu było 200km/h. Ta po wstępnych strojeniach nie ma tego,ale za to ma coś innego- jak mu z dołu dam w spód,to nie ma dymu i to chyba w ogóle,przynajmniej w lusterku nie widziałem.
Na chwilę obecną jest jako tako wystrojony- dawka poszła o pół obrotu w górę,założyłem agresywniejszego boost pina i pobawiłem się MBC. Auto zapierdziela aż buda trzeszczy,ale żeby cokolwiek jeszcze dłubać,muszę najpierw zmienić wspomniane MBC,bo to co mam,to za psami tym rzucać
Nie ma płynnej regulacji tylko klik-klik i taki jeden klik,to jest w **uj Dlatego też odpuściłem sobie dalsze dłubanie,dopóki nie skombinuje czegoś lepszego.
Poniżej jakaś marna fotorelacja z prac,które trwały do 0.20 już dzisiejszego dnia
Na razie wszędzie prowizorka.Wiele rzeczy trzeba inaczej ułożyć,poprawić etc. Na pewno do przeróbki pójdzie wstępna część wydechu ze zdjęcia,bo tam to już więcej materiału z drutu migomatu niż rury
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Michał_1977, jak ogarniesz auto to podjedz na hamownie zobaczymy co się zmieniło względem poprzedniego turbo.
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Michał_1977, jezeli chcesz to mam na zbyciu MBC ? :bajer:mialem takie jak ty ale od razu wywalilem i kupilem takie aluminiowe z alledrogo,zdjecie podesle Ci na pw;)
Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Podjadę,ale żeby się tylko nie okazało,że będzie gorzej...marcinas1983 pisze: jak ogarniesz auto to podjedz na hamownie zobaczymy co się zmieniło względem poprzedniego turbo.
Musze jeszcze spróbować moje uzupełnić w trójnik,którego nie zamontowałem,bo stwierdziłem,że nie ma takiej potrzeby a teraz jak patrzę na ten schemat,wydaje mi się że jestDomismchw pisze: mam na zbyciu MBC
Przez to że nie założyłem tego cholerstwa,może być efekt taki,że po wciśnięciu gazu wskazówka dobija do (powiedzmy) 2 barów na 1 sekundę i spada do 1,5 bara i tak już się utrzymuje
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości