Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
Domismchw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz paź 27, 2013 14:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów

Post autor: Domismchw » ndz lut 22, 2015 20:33

Michał_1977 pisze:Michał_1977
Mam małe pytanko, jak sobie poradziłeś z tym ,że mając kołyskę o mkiii poszerza się oś w porównaniu do mkii dosyć znacznie i mi osobiście nie chce wejść felga 15'' 7,5J bez robienia negatywu? :banghead: :banghead: Co byś mi doradził prócz robienia negatywu? szkoda mi troszkę opon bo kupione nie dawno 4 sztk nowe za 1100zl i szkoda mi szczochrać je :? :?


Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

Re: Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów

Post autor: el Kozako » ndz lut 22, 2015 20:56

Domismchw pisze:
Michał_1977 pisze:Michał_1977
Mam małe pytanko, jak sobie poradziłeś z tym ,że mając kołyskę o mkiii poszerza się oś w porównaniu do mkii dosyć znacznie i mi osobiście nie chce wejść felga 15'' 7,5J bez robienia negatywu? :banghead: :banghead: Co byś mi doradził prócz robienia negatywu? szkoda mi troszkę opon bo kupione nie dawno 4 sztk nowe za 1100zl i szkoda mi szczochrać je :? :?
sanki nic nie zmieniają - różnią się tylko łapą - musiałeś założyć równocześnie z nimi wahacze z mkIII i wtedy jest o ponad 4cm szerzej, było założyć wahacze z mkII i półośki z Toledo MKI tdi i by było gites


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

Awatar użytkownika
Domismchw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz paź 27, 2013 14:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów

Post autor: Domismchw » ndz lut 22, 2015 21:49

el Kozako pisze:el Kozako
wachacze mam gdzieś leżą to założe od mkii, od 110 toledo I spasują półośki? dzięki za info :pub: :pub: :jezor: :jezor:


Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów

Post autor: el Kozako » pn lut 23, 2015 10:16

Poszło PW - nie chcę Michałowi OT w temacie robić :pub: :pub: i poczekaj może, aż On się wypowie, pewnie posiada rozleglejszą wiedzę ode mnie, bo nie jestem do końca pewien tych półosi od tolka - ja miałem z g60, wiem tylko, że tolek to jest p&p golfa 2 - ten sam stabi z przodu, takie same sanki, poduszki, itp


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

Awatar użytkownika
Domismchw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz paź 27, 2013 14:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów

Post autor: Domismchw » wt lut 24, 2015 14:59

oki :grin: to ja uzbrajam się w cierpliwość i czekam na konkretną odpowiedź Mistrza :okej: :okej:


Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14138
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów

Post autor: Michał_1977 » pt lut 27, 2015 20:55

Domismchw, ja nie mam kołyski od mk3. Kołyska jest ori mk2 z ori wahaczami,bo to wahacze z mk3 są szersze jeśli chodzi o ścisłość.
Co do Twoich felg,to szerokość 7,5J jaką podajesz o niczym nie świadczy,bo tutaj największe znaczenie ma ET.
Jakiem masz ET swoich felg? Jeśli mniejsze niż 25,to może być problem :?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
ksiadzt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów

Post autor: ksiadzt » pt lut 27, 2015 21:34

panie a doczekamy sie jakiegoś filmiku pod tytułem czarno tu i tam ? :grin:


[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]

replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885

Awatar użytkownika
Domismchw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz paź 27, 2013 14:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów

Post autor: Domismchw » pt lut 27, 2015 23:10

Michał_1977 pisze:Michał_1977
Sytuacja opanowana :okej: :jezor: Wahacze zamontowałem od mk2,drążki kierownicze od mk2,kołyskę mam od mk3 :jezor: :jezor: a najważniejsze i z czym miałem największy problem,półosie założyłem od mk2 1.6D a przeguby wewnętrzne 100mm od golfa mk3 2.0 benzyny i wszystko ładnie pięknie pasuje :pub: :pub: :pub: i tym o to sposobem szerokość przedniej osi wróciła do rozmiarów mk2 :cool: :cool:


Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14138
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 08, 2015 08:55

Chłodnica oleju Golfa mk1,zamontowana! :food: :bigok:
W ramach ciekawostki,mogę śmiało napisać,że nawet zanim termostat w podstawie filtra oleju otworzy się i puści gorący olej na chłodniczkę,temperatura cieczy już tak drastycznie nie podnosi się. W związku z tym,mogę śmiało stwierdzić,że ta ori pseudo chłodnica oleju,robi więcej złego,niż dobrego. Olej ma to do siebie,że szybciej łapie temperaturę niż ciecz chłodząca i gdy nagrzeje się powiedzmy do 110°C,to siłą rzeczy ogrzewa i to znacznie ogrzewa-ciecz,która prosto z niej trafia do pompy i wędruje do bloku silnika... :panna:
Wczorajsze testy wypadły pomyślnie-temperatura nie przekroczyła połowy między kreskami-pionową,a kolejną w prawo,więc myślę,że to jakieś 100°C.
Dziwna dla mnie jest jeszcze kwestia samego wskaźnika temperatury,otóż gdy wąż dolny przed termostatem był jeszcze zimny jak doopa trupa po trzech dniach,to na blacie było już nieco więcej niż 90°.
Kolejnym modem będzie dorobieni koła pasowego pompy wody o znacznie mniejszej średnicy :food: :satan:

Jakieś 2 marne fotki z Nokii...
Obrazek
Jak widać,niezła jatka była przy silniku,czyli coś wyciachać,żeby coś wstawić :hehe:

Chłodniczka z zakutumi nowymi przewodami,bo stare były zbyt krótkie :bajer:
Obrazek

Teraz trzeba ogarnąć koło WP,żeby wymusić nieco szybszy obieg cieczy,ogarnąć elektrykę wskaźnika temp.oleju i tego na blacie,bo jego wskazania mają się daleko od realnych...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Domismchw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz paź 27, 2013 14:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów

Post autor: Domismchw » ndz mar 08, 2015 11:21

Michał_1977 pisze:Michał_1977
Widzę ,że roboty było sporo z tą chłodniczką oleju ale ważne że już huula :grin: chłodniczka wylądowała przed chłodnica płynu chłodzącego na dole? :hmm: :hmm:
U mnie mam ten sam problem że po konkretnym przebutowaniu łapie ponad 90* trzeba będzie kiedyś coś takiego stworzyć,bo raczej samo kółko od pompy wody nic nie pomorze :helm: Powodzenia w dalszych modach będę śledził temat :okej:


Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ksiadzt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów

Post autor: ksiadzt » ndz mar 08, 2015 11:37

no i wykminiłeś troche czasu :)najwarzniejsze że działa :bajer: u mnie odziwo najpierw temp wody idzie w górę zaś olej więc jeszcze ten problem do mnie nie dotarł :grin: działaj panie bo miło popatrzec na twoją prace i jest od kogo sie uczyć :food:


[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]

replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów

Post autor: slawko333 » ndz mar 08, 2015 14:44

Michał_1977 pisze:W ramach ciekawostki,mogę śmiało napisać,że nawet zanim termostat w podstawie filtra oleju otworzy się i puści gorący olej na chłodniczkę,temperatura cieczy już tak drastycznie nie podnosi się.
troche sie to kupy nie trzyma, skoro sie termostat jeszcze nie otworzyl to skad taka drastyczna roznica?
Michał_1977 pisze:Kolejnym modem będzie dorobieni koła pasowego pompy wody o znacznie mniejszej średnicy
kolka raczej bym nieruszal, bo co niby da? to ze ciecz goraca szybcej opusci chlodnice? nie zdazac sie przy tym schlodzic?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14138
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 08, 2015 15:37

slawko333 pisze:troche sie to kupy nie trzyma, skoro sie termostat jeszcze nie otworzyl to skad taka drastyczna roznica?
A przeczytałeś dokładnie co i jak napisałem? :chytry:
Michał_1977 pisze:Dziwna dla mnie jest jeszcze kwestia samego wskaźnika temperatury,otóż g
:hmm: :hmm: :hmm:
slawko333 pisze:kolka raczej bym nieruszal, bo co niby da? to ze ciecz goraca szybcej opusci chlodnice?
Tak,szybciej opuści chłodnicę i mimo że szybciej ją opuści,to z pewnością będzie chłodniejsza od tej,która w tym samym czasie jest w bloku i głowicy.Ta druga tak samo będzie opuszczać silnik-czyli szybciej.
Sprawa jest bardzo prosta,a dla udowodnienia (a w zasadzie-przekonania,bo na dowody jeszcze czas :grin: ) podam Ci przykład z domowym centralnym ogrzewaniem- gdy ogrzewanie odbywa się na zasadzie grawitacyjnego obiegu,istnieje ryzyko zagotowania wody w piecu i gdy do tego dojdzie,można ratować się włączeniem pompki,a tym samym wymusić szybszy obieg cieczy,by ta oddała temperaturę przez grzejniki :bajer:
Tak samo Panie Sławku jest jest pod maską samochodu,gdzie silnik to piec,a chłodnica to grzejnik :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów

Post autor: slawko333 » ndz mar 08, 2015 18:54

grawitacja grawitacja, ale w aucie masz juz pompe zamontowana, a Ty chcesz tylko przyspieszyc jej krecenie sie, takze moim zdaniem to kiepski pomysl, tym bardziej ze chlodnica ma swoj przeplyw, obliczony przez inzynierow z vw :jezor: takze czy pompa nie bedzie miec wiekszych oporow przez co zmniejszy sie jej zywotnosc?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 58 gości