Michaś_1977 pisze:Już więcej nie będę modził
...tylko beturbo jeszcze i tyle
Taaaaaaaaaaa
i mówi że on już więcej nie modzi
tylko jak zacznie składać to zobaczy jaka to malutka rzeźba.
łatwiej juz duże VNT wysterować i ono też wtedy wstaje z przy niskich obrotach i ciągnie do końca skali. tylko jeśli będziesz chciał zachować ciąg w górnych obrotach to odpuść sobie miniaturki typu GT1749V. przynajmniej coś takiego jak teraz mam ja; część zimna jest wydajniejsza niż w GT2052V a część wydechowa nieznacznie mniejszą ma tylko przepustowość .
można też założyć GT2052V lub wiekszą bo 1.6 kręci się wyżej niż 1.9 zwłaszcza jeśli to jest
TDI
dlatego ja teraz poszłem w stronę ciut mniejszej części wydechowej dlatego żeby lag był jak najlepszy bo przy tak małych obrotach użytecznych nie mogę sobie na niego pozwolić, i stawiam dlatego na duży moment obrotowy który będzie mi szczególnie potrzebny zwłaszcza wtedy kiedy już DRW usiądzie w aucie