Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » ndz paź 04, 2009 01:00

Michaś_1977 pisze:Wyszło jakieś 6,45s. (+/- 0,10s.)
ale według licznika?? :P bo jeśli według niego to... nie startuje on od 0km/h tylko od 20km/h :P , co nie zmienia faktu, że ładnie idzie :)
Michaś_1977 pisze:wcześniej wlałem do baku 53l paliwa,
to ile Ty miałeś tego ON'a w baku?? :P ze 2 litry?? :)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

arwam

Post autor: arwam » ndz paź 04, 2009 08:25

marcinas1983,

wchodzi z odpowietrzaniem do 60l bo ja juz tyle kiedyś do swojego wlałem



arwam

Post autor: arwam » ndz paź 04, 2009 08:34

Michaś_1977 pisze:Już więcej nie będę modził :chytry: ...tylko beturbo jeszcze i tyle :satan:
Taaaaaaaaaaa :jezor: i mówi że on już więcej nie modzi :rotfl: tylko jak zacznie składać to zobaczy jaka to malutka rzeźba.
łatwiej juz duże VNT wysterować i ono też wtedy wstaje z przy niskich obrotach i ciągnie do końca skali. tylko jeśli będziesz chciał zachować ciąg w górnych obrotach to odpuść sobie miniaturki typu GT1749V. przynajmniej coś takiego jak teraz mam ja; część zimna jest wydajniejsza niż w GT2052V a część wydechowa nieznacznie mniejszą ma tylko przepustowość .
można też założyć GT2052V lub wiekszą bo 1.6 kręci się wyżej niż 1.9 zwłaszcza jeśli to jest TDI
dlatego ja teraz poszłem w stronę ciut mniejszej części wydechowej dlatego żeby lag był jak najlepszy bo przy tak małych obrotach użytecznych nie mogę sobie na niego pozwolić, i stawiam dlatego na duży moment obrotowy który będzie mi szczególnie potrzebny zwłaszcza wtedy kiedy już DRW usiądzie w aucie
Ostatnio zmieniony ndz paź 04, 2009 08:35 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 04, 2009 09:52

marcinas1983 pisze:Michaś_1977 napisał/a:
Wyszło jakieś 6,45s. (+/- 0,10s.)
ale według licznika?? :P bo jeśli według niego to... nie startuje on od 0km/h tylko od 20km/h :P
Nigdy nie robię pomiaru czasu według licznika,tylko od momentu zwolnienia pedału sprzęgła :wink: .Wiem,że licznik zaczyna pracę od 20tu.
marcinas1983 pisze:co nie zmienia faktu, że ładnie idzie
Nom,na razie mam banana od ucha do ucha i mam nadzieję,że nic się nie spamuli :D
Dzisiaj jadę w trasę.Zobaczymy jak tam się mają BMki :rotfl:
arwam pisze:łatwiej juz duże VNT wysterować i ono też wtedy wstaje z przy niskich obrotach i ciągnie do końca skali
Pożyjemy-zobaczymy :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » ndz paź 04, 2009 10:07

Ten pomiar robiles na skrzyni 4S?


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 04, 2009 11:31

Nie,4Ska to już przeszłość.
Teraz śmigam na 4T.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » ndz paź 04, 2009 11:47

Michaś_1977 pisze:Nie,4Ska to już przeszłość.
Teraz śmigam na 4T.
lepiej z przyspieszeniem na 4T?
Ostatnio zmieniony ndz paź 04, 2009 11:49 przez Dziku VR6, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » ndz paź 04, 2009 11:51

Zapiertalala to :okej:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 04, 2009 12:07

Dzikuvip pisze:lepiej z przyspieszeniem na 4T?
Przy sprincie nie jest lepsza,ale za to można dłużej pociągnąć na poszczególnych biegach :wink:
Dzikuvip pisze:Zapiertalala to :okej:
Tak,ale ile nerwów mnie to kosztowało,ile paczek cygarów przy tych wszystkich modach spaliłem,to bańka mała :panna:
Tak,czy srak biorąc pod uwagę całokształt i efekt całokształtu,to opłacało się :D
Ostatnio zmieniony ndz paź 04, 2009 12:14 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » ndz paź 04, 2009 12:19

Tez bym tak chcial zeby u mnie tak sie wkrecal, Dla Ciebie Michaś :prayer: :prayer: :prayer: za to co robisz z silnikiem 1.6TD :okej:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 04, 2009 12:26

Dzikuvip, :pub: :partyman: :wink:
Jak masz chęci,to też możesz to uzyskać :bigok:
Ostatnio zmieniony ndz paź 04, 2009 12:27 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » ndz paź 04, 2009 12:27

Dzikuvip, przestań płakać i weź się do roboty :P a będzie się tak samo wkręcał jak Michaś_1977, :helm: . Za jakiś czas ja też będę celował w większą pompę wtryskową, ale teraz klima musi wlecieć, reszta później :P . Na 4S to pewnie już byś mógł z dwójki ruszać przy strzale ze sprzęgła?? :)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 04, 2009 12:36

marcinas1983 pisze:będzie się tak samo wkręcał jak Michaś_1977,
:goof: yyyyyy,eee,tego,no...ja się nie wkręcam :helm:
marcinas1983 pisze:Na 4S to pewnie już byś mógł z dwójki ruszać przy strzale ze sprzęgła??
Hmm,pewnikiem tak...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » ndz paź 04, 2009 12:48

Michaś_1977 pisze:marcinas1983 napisał/a:
będzie się tak samo wkręcał jak Michaś_1977,

:goof: yyyyyy,eee,tego,no...ja się nie wkręcam :helm:
:lol: :rotfl:
Michaś powiedz jeszcze na jakim smigasz aktualnie sprzegle? bo ja mam 200mm i jest uslizg , rozbieralem i ogladalem tarcze ogladziny sa dobre, mam w domu cale kompletne od benzyny 190mm w stanie idealnem i nie wiem czy nie zalozyć :chytry:
Ostatnio zmieniony ndz paź 04, 2009 12:58 przez Dziku VR6, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości