![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
- ksiadzt
- Gadatliwa bestia
- Posty: 861
- Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
- Lokalizacja: pleszew
- Kontakt:
Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS
no panie to poszalałeś
miód malina ![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]
replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885
replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885
Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS
miskę wzmocnij jeszcze boki bo tak to sie przyssa do smoka przy uderzeniu i wzmocnij porządnie też te poszerzenie z lewej strony na zdjęciu. Mam pytanie jakie lakiery poszły na kadłub, i na miske i jak czyściłeś głowicę bo wygląda bosko !
- Michał_1977
- _
- Posty: 14139
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS
Dziękówa chłopaki
Jakieś tam postępy
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/1689/41739f1eff9bdca5m.jpg)
Do odświeżenia pozostało mi jeszcze kilka drobiazgów.
Nowe części.
![Obrazek](http://images47.fotosik.pl/1484/2d6f2bea183e78c0m.jpg)
Blok wisi i czeka na uzbrojenie.
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/1735/ecbe5cb894b9d57cm.jpg)
Demontaż wału z zetora.
![Obrazek](http://images44.fotosik.pl/342/86162ee2e4258024m.jpg)
Wał założony.
![Obrazek](http://images37.fotosik.pl/1707/6ac64c6599d29473m.jpg)
Głowica zabielona.
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/1735/e7f9d965aab2f26em.jpg)
Dzisiejsze fotki będą wieczorem![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
Jakieś tam postępy
![food :food:](./images/smilies/food.gif)
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/1701/601440a67065cf28m.jpg)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/1689/41739f1eff9bdca5m.jpg)
Do odświeżenia pozostało mi jeszcze kilka drobiazgów.
Nowe części.
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/1737/ed2247bca59b7bacm.jpg)
![Obrazek](http://images47.fotosik.pl/1484/2d6f2bea183e78c0m.jpg)
Blok wisi i czeka na uzbrojenie.
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/1735/ecbe5cb894b9d57cm.jpg)
Demontaż wału z zetora.
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/1701/1f71a7791e6c1ef5m.jpg)
![Obrazek](http://images44.fotosik.pl/342/86162ee2e4258024m.jpg)
Wał założony.
![Obrazek](http://images37.fotosik.pl/1707/6ac64c6599d29473m.jpg)
Głowica zabielona.
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/1735/e7f9d965aab2f26em.jpg)
Dzisiejsze fotki będą wieczorem
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
- -=-DawiD-=-
- Mały gagatek
- Posty: 114
- Rejestracja: ndz maja 29, 2011 08:19
Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS
pięknie
już sie nie moge doczekać końca swapu
czekam na kolejne fotki
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
![food :food:](./images/smilies/food.gif)
już sie nie moge doczekać końca swapu
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=437734 -był
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=462711 -jest
![Obrazek](http://img521.imageshack.us/img521/4585/podpisb.jpg)
Kupie mechanizm szyby lewej do mk2 3d elektryczny,kontakt pw
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=462711 -jest
![Obrazek](http://img521.imageshack.us/img521/4585/podpisb.jpg)
Kupie mechanizm szyby lewej do mk2 3d elektryczny,kontakt pw
- KamilP
- DieseL PoweR
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
- Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin
Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]
Niee no.. Mistrz!
Super, podoba mi się
A jeszcze, wał z zetora czyli o jaki silniczek chodzi?![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
A jeszcze, wał z zetora czyli o jaki silniczek chodzi?
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]
Michał_1977, o planowaniu głowicy znasz moje zdanie, jak już musisz planować to choć obrób komory wirowe, pozwoli Ci zniwelować to co popsuło planowanie głowicy.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14139
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]
1ZKamilP pisze: wał z zetora czyli o jaki silniczek chodzi?
Nie tylko Twoje znam...arwam pisze: o planowaniu głowicy znasz moje zdanie
Po przyłożeniu liniału,stwierdziłem,że bez planowania nie obejdzie się
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Do tego silnika trafią też korby z zetora.Są dużo solidniejsze niż w AAZecie
![food :food:](./images/smilies/food.gif)
Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]
Michał_1977 pisze:Do tego silnika trafią też korby z zetora.Są dużo solidniejsze niż w AAZecie
ale i cięższe przez co straty rosną w górnych obrotach... za to mocniejsze i można sobie założyć VNT o dobrze z niego dmuchać...
przy dużym VNT jak u mnie nie trzeba monco dmuchać a piękna moc wychodzi, u mnie na 213KM było tylko 1,3bara, teraz na już tylko trzydzieści parę koni więcej okupujemy już dużym ciśnieniem doładowania, problemami z temperaturą, i nieustającym dymieniem, jedynie z czego jestem dumny udało mi się to ugrać bez znaczącego wzrostu maksymalnego momentu obrotowego, tylko 378Nm
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]
Michał_1977, łoj, nie bedzie wacików dla baby, nie bedzie ![los2 :los2:](./images/smilies/los2.gif)
![los2 :los2:](./images/smilies/los2.gif)
- Michał_1977
- _
- Posty: 14139
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]
A niech się wypcha...nie wiem,może nawet sianembongo pisze:Michał_1977, łoj, nie bedzie wacików dla baby, nie bedzie
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Ciężki zamach i niutki zrobią robotę.Poza tym,gdy 2 korby wędrują do góry,to 2 opadają,więc jest równoważnia.Damy radę,damy radę...arwam pisze: Michał_1977 napisał(a):Do tego silnika trafią też korby z zetora.Są dużo solidniejsze niż w AAZecie
ale i cięższe przez co straty rosną w górnych obrotach...
![food :food:](./images/smilies/food.gif)
Golf drugi Michała 1,6GTD/130PS [wkrótce swapujemy!]
Różnica w masie korbowodów pomiędzy AAZ a 1Z daje taki sam efekt jak zwiększenie masy koła zamachowego.
Czyli jeśli masz tubo na WG, to zwiększy się zadymienie spalin i zwiększy się lag, natomiast samochód będzie łagodnie reagował na wciśnięcie pedału przyspieszenia, będzie silniejszy z dołu, łatwiej pokonuje wzniesienia.
Co do VNT to nie mam doświadczenia, ale teoretycznie powinieneś osiągnąć większy moment na niższych obrotach niż z lekką masą wirującą, zależnie od sterowania.
Czyli jeśli masz tubo na WG, to zwiększy się zadymienie spalin i zwiększy się lag, natomiast samochód będzie łagodnie reagował na wciśnięcie pedału przyspieszenia, będzie silniejszy z dołu, łatwiej pokonuje wzniesienia.
Co do VNT to nie mam doświadczenia, ale teoretycznie powinieneś osiągnąć większy moment na niższych obrotach niż z lekką masą wirującą, zależnie od sterowania.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości