Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
arwam

Post autor: arwam » ndz wrz 20, 2009 23:47

Michaś_1977,

mam Ci ja załatwić komplet oringów do pompy?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn wrz 21, 2009 07:41

arwam pisze:mam Ci ja załatwić komplet oringów do pompy?
Jeżeli zrobisz to tak,żebym miał to na 12tą godzinę,to tak :grin: .
Załatw,załatw.Będą na czarną godzinę.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » pn wrz 21, 2009 08:56

Załatw,załatw.Będą na czarną godzinę.
oki jak będę przejazdem koło swojego pompiarza to wemę dla Ciebie cały komplet uszczelnien do pompy.
myślę że będziemy się widzieć za tydzień lub dwa tak że z tym nie ma problemów



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn wrz 21, 2009 20:10

Dzisiaj wydarłem pompicę,a z niej to coś co jeszcze w sobotę było o-ringiem,bo dziś tak już tego czegoś nazwać nie mogłem.Wyjąłem dosłownie kawałek czarnej mazi.Rozpuścił się skubaniec.Założyłem nowy,taki czerwony i zobaczymy.Jak jutro nic z pompy nie pocieknie,to będzie hulało (mam nadzieję) :P


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » pn wrz 21, 2009 21:13

Michaś_1977,

jak po tygodniu i przynajmniej 250-300km nie będzie ciekło to wtedy można powiedzieć że będzie się trzymać ale to że sięrozpuścił znaczy że paliwo jest coś nie teges bo gdyby nie był z odpowiedzniej gumy to by spękał i stwardniał.
no chyba że już jakaś szczególna podróba



arwam

Post autor: arwam » pn wrz 21, 2009 21:16

Michaś_1977 pisze:AFN i 1Z mają takie same uszczelk
nie takie same
1Z nie ma wszystkich otworów wykonanych dla kanałów wodnych a AFN ma już wszystkie



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn wrz 21, 2009 22:35

arwam pisze:jak po tygodniu i przynajmniej 250-300km nie będzie ciekło to wtedy można powiedzieć że będzie się trzymać ale to że sięrozpuścił znaczy że paliwo jest coś nie teges bo gdyby nie był z odpowiedzniej gumy to by spękał i stwardniał.
no chyba że już jakaś szczególna podróba
Paliwo?Dopiero go tak chwaliłeś :chytry: ...
Pewnie,że podróba,poza tym kupiona w sklepie z częściami do traktorów,bo w sobotę grubo po południu tylko taki mi pozostał,ale to nie zmienia faktu,że miał być odporny na ON :grrr:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » pn wrz 21, 2009 22:44

Michaś_1977 pisze:Paliwo?Dopiero go tak chwaliłeś :chytry: ...
jak będę u ciebie to muszę wziąć ze sobą cysternę 20l :goof:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn wrz 21, 2009 23:19

arwam pisze:nie takie same
1Z nie ma wszystkich otworów wykonanych dla kanałów wodnych a AFN ma już wszystkie
arwam :chytry: ...ja wiem co piszę.
Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz paź 04, 2009 19:52 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 2 razy.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » wt wrz 22, 2009 00:03

Michaś_1977 pisze:arwam :chytry: ...ja wiem co piszę.
a miałeś kiedyś obydwie w rękach?
ja miałem.
pasować pasują ale od AFN jest lepsza bo chłodzenie jest wtedy wydajniejsze



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt wrz 22, 2009 08:02

arwam pisze:a miałeś kiedyś obydwie w rękach?
ja miałem.
pasować pasują ale od AFN jest lepsza bo chłodzenie jest wtedy wydajniejsze
Arek,musiałeś mieć obie od dwóch innych producentów.
Jak widać na zrzucie,1Z i AFN mają ten sam numer fabryczny,więc nie ma bata,żeby były inne :bajer: .


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw wrz 24, 2009 11:14

Wczoraj wykonałem kolejny krok do przodu.Otóż przyglądnąłem się dokładnie układowi paliwowemu i okazało się,że wężykiem do pompy zasuwają drobniutkie pęcherzyki powietrza.Zlikwidowałem nieszczelność i okazało się po chwili,że ciśnienie w pompie poszło znacznie w górę i motor zaczął się tłuc jak cholera.Wkręciłem zaworek ciśnieniowy ten,który był ori przy tej pompie (od arwam) i jest gitara.Nawet dymienie spadło.Żyć nie umierać :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob wrz 26, 2009 14:49

Siema :)
Miałem podobne problemy jak ty po złożeniu pompy, tj wyciek i to brzęczenie :grrr:
No ale to ogarnęłem, ale mam jeszcze jeden, z którym sobie jeszcze nie poradziłem, a mianowicie muł
Auto łapie muła po przekroczeniu około 5 kilo na obrotku, na dwójce dokręcam go do około 70 -75 i nie chce dalej jechać, nie ciągnie. Przyczyną jest najprawdopodobniej brak paliwa, bo nie dymi powyżej tych obrotów, kręcenie dawką daje małą poprawę w osiągach, dodatkowo, gdy przycisnę mocniej pedał (ponad połowę), silnik zaczyna klekotać, jeśli mu nie duszę to jest w miarę cicho.
Podejżewam że to może być wina wtryskiwaczy, są zbyt mało wydajne i przy większej dawce sikają paliwem na tłoki, i są przewrażliwione na punkcie jakości paliwa :grrr:

Mam pytanie, jak jest u ciebie i czy wymieniałeś wtryski?

Osiągi nie są jakieś wspaniałe, a turbo chętnie przeładowywuje, obecnie mam doładowanie na poziomie 1 bara i około 10 sekund do setki.
Ostatnio zmieniony sob wrz 26, 2009 14:51 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob wrz 26, 2009 16:30

t0mal pisze:Auto łapie muła po przekroczeniu około 5 kilo na obrotku,
t0mal, a robiłeś timing?
t0mal pisze:silnik zaczyna klekotać, jeśli mu nie duszę to jest w miarę cicho.
Nie zmieniałem wtrysków,ale chyba pójdę w tym kierunku,bo też mi tłucze się silnik,ale tylko gdy zaczyna ciągnąć i na wolnych obrotach.W wysokich obr.kręci się nawet cicho.
Cholera,nie wiem jakie zastosować,ale muszę to zrobić,bo jeżeli faktycznie to paliwo sika do baniaków,to silnik długo nie pociągnie :?
t0mal pisze:Osiągi nie są jakieś wspaniałe, a turbo chętnie przeładowywuje, obecnie mam doładowanie na poziomie 1 bara i około 10 sekund do setki.
A na czym budowałeś pompę (jaka głowiczka)?
Ostatnio zmieniony sob wrz 26, 2009 16:30 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości