Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4414
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: majekMK2 » sob gru 31, 2011 14:40

no dawno tutaj nie zagladałem dobra robota nie ma nawet sladu po zderzeniu :bigok:


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: marcinas1983 » sob gru 31, 2011 15:53

Michał_1977, muszę zrobić filmik jak teraz zbiera się moje auto na ASD i sobie zobaczysz czy może nie lepiej pakować ASD... ja mam czasem wrażenie, że ASD jest za krótkie. ASD ma skopaną jedną rzecz... między 3 a 4 jest za duża różnica w obrotach... a najgorsze jest to, że ta różnica przypada na około 60-70km/h w przedziale obrotowym 2- 3 tys. Więc albo jazda z "wyjącym" obrotami, albo jazda poniżej 2 tys obr/min... :panna: . Powinno być tak między 4 a 5 biegiem, a znów między 4 a 5 jest mała różnica... :crazy:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: piori » sob gru 31, 2011 16:27

Michał_1977, ja w passacie B4 TDI 1Z miałem fabrycznie CHU i zmieniałem na ASD (czyli w drugą stronę niż Ty planujesz), bo ta pierwsza się rozsypała, a poza tym chciałem coś dłuższego bo dużo jeżdżę w trasie. Różnica między nimi nie była jakaś kolosalna, coś jak między 4S i 4T z mk2, przy chyba 3 tys na obrotomierzu prędkość wzrosła mi z ok 130 do ok 140 km/h, z tym że passat ma większe koła niż mk2. Ale na ciągu trochę straciłem. Fabryczny 1Z na ASD miałby ciężko, ja miałem parę drobnych modów i jechał na niej tak jak fabryczny 1Z na CHU.
Więc raczej CHU na miasto, ASD na trasę.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: Michał_1977 » sob gru 31, 2011 17:26

marcinas1983,ale na starcie tracisz chyba dość sporo w porównaniu z 4T,prawda?
Skrzynia jest do wzięcia za 150zeta,więc chyba warto :bigok: ,tym bardziej,że w mojej AFF dwójka wchodzi ze zgrzytem gdy szybko chcę ją wrzucić... :banghead:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

Re: Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: KamilP » sob gru 31, 2011 17:38

Michał_1977 pisze: Skrzynia jest do wzięcia za 150zeta,więc chyba warto :bigok: ,tym bardziej,że w mojej AFF dwójka wchodzi ze zgrzytem gdy szybko chcę ją wrzucić... :banghead:
Skąd ja to znam.. A sam synchronizator II biegu wymienić ciekawe jakie koszta. Wiem że to chyba praktycznie całą skrzynię trzeba rozbierać ale co to dla Ciebie.. :pub:



Mumin90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
Kontakt:

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: Mumin90 » sob gru 31, 2011 17:49

w tej cenie to na pewno warto jeżeli jest dobra.
ja jeżdżę na ASD, na starcie na pewno coś się traci w porównaniu do 4T
w moim przypadku po przełożeniu skrzyni na ASD z seryjnym kołem od TDI które waży coś około 9kg dokładnie nie pamiętam to samochód złapał dużego muła, jeździłem na turbinie k24
ale po przetoczeniu koła i zmianie turbiny na k14 jeździ sie bardzo przyjemnie turbo dobrze pompuje od dołu i nie ma potrzeby redukowania przy wyprzedzaniu. natomiast na dużym turbo k24 już tak przyjemnie sie nie jeździło.
wg mnie jak masz dużą suszarkę a w przyszłości masz zamiar włożyć większą to skrzynia troszkę krótsza od ASD może być i lepsza.



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: marcinas1983 » sob gru 31, 2011 18:08

Michał_1977 pisze:na starcie tracisz chyba dość sporo w porównaniu z 4T,prawda?
nie wiem nie miałem 4T, miałem 4S i po przejściu na ASD nie czuję jakiegoś drastycznego spadku mocy... po pierwsze w 4S pierwszy bieg był chyba po to, żeby na nim pole orać :rotfl: na starcie pożytku z niego nie było żadnego na ASD mam tak jakbym ruszał z drugiego biegu...


U mnie turbo k24 na po wrzuceniu 3 biegu i naciśnięciu na gaz zaczyna pompować poniżej 2 tys obr/min... więc jakoś muła na niej nie czuję... ogólnie fajnie się na niej jeździ gdyby nie taka duża różnica między 3 a 4 biegiem.
Michał_1977 pisze:tym bardziej,że w mojej AFF dwójka wchodzi ze zgrzytem gdy szybko chcę ją wrzucić... :banghead:
ja mam inny problem zaś... jak ustawię żeby 1 bieg wchodził to znów 5 bieg mi się haczy... jak ustawię, żeby 5 wchodziła dobrze, to 1 bieg mam w miejscu wstecznego :helm: , podobno to kwestia mocno wyrobionego wybieraka... będę musiał zajrzeć tam niebawem :hmm: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: Michał_1977 » sob gru 31, 2011 21:30

marcinas1983 pisze: jak ustawię żeby 1 bieg wchodził to znów 5 bieg mi się haczy... jak ustawię, żeby 5 wchodziła dobrze, to 1 bieg mam w miejscu wstecznego
slawko333 miał tak samo w MK3 z AAZ-em.Winę ponosiła kaseta wybierająca z linkami od Ibizy.Podobno owa kaseta powinna pochodzić z tego samego auta,co skrzynia :bajer:
_______________________________________________
Dzisiaj wziąłem się za zmianę pompy hamulcowej :food:
Tani zamiennik poszedł do kosza...
Obrazek
Jej miejsce zajął oryginał VW 22mm :bigok:
Obrazek
Jest to pierwszy krok w kierunku swap'u na heble 280mm :satan:
Obrazek

Dodatkowo,razem ze slawko333 zrobiliśmy dziś mały szaber na szrocie i darliśmy z Paska B3 co popadnie...
Ja wydarłem tylko heble,ale Sławek to pół bagażnika chyba zapchał fantami :grin:
Moja zdobycz :bigok:
Obrazek Obrazek
Wystarczy wypiaskować,psiknąć lakierem i będą cacy :-)


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
DzigiGTI
Special Edition
Special Edition
Posty: 3325
Rejestracja: wt gru 07, 2010 09:54
Lokalizacja: KRA Ków
Kontakt:

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: DzigiGTI » sob gru 31, 2011 21:59

Michał a to jakiś Special Passek był?czy zwykły?
Skoro tyle natargaliście :bigok:


Powered by GTI
Mój Golfik
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: marcinas1983 » sob gru 31, 2011 22:07

Michał_1977 pisze:slawko333 miał tak samo w MK3 z AAZ-em.Winę ponosiła kaseta wybierająca z linkami od Ibizy.Podobno owa kaseta powinna pochodzić z tego samego auta,co skrzynia :bajer:
Ja mam komplet z jednego auta... :hmm:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: Michał_1977 » sob sty 07, 2012 22:23

Wczoraj wybrałem się w pierwszą dalszą podróż Golfem.Na początku ciężko mu było po tak długim postoju,ale tak po 100km czułem,że już mu lepiej i nabiera wigoru :-)
Wczorajsze fanty :bigok:
Obrazek Obrazek
Cena 150 zeta :bajer:

Dzisiejsze fanty-ATS CUP :-)
Obrazek Obrazek Obrazek
Cena 450 zeta :D
Dzięki kondisqadrio :pub:

Borbet'y idą do żyda.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: arwam » sob sty 07, 2012 22:39

jak Ci kiedyś mówiłem o ATS'ach za połowę tej kwoty to marudziłeś :ass:



Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: kret077744 » ndz sty 08, 2012 00:33

Cena 450 zeta
jak Ci kiedyś mówiłem o ATS'ach za połowę tej kwoty to marudziłeś
za taki stan jak na foto to dobra cena, czesto na allegro są tanio ale z głębokimi wżerami.


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: arwam » ndz sty 08, 2012 01:03

tamte miały tylko odchdzący lakier ale nie było wżerów



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości