[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Moderator: G0 Karcio
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Czasami by sie przydał ten biały wosk, ale jakoś odruchowo dokupiłem puszkę zółtego, bo zostały mi drzwi i klapa do zapsikania.
Ramiona poszły do szkiełkowania i wpółmat czarny.
Ramiona poszły do szkiełkowania i wpółmat czarny.
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
No ładnie ci to idzie . Zazdroszczę precyzji i dokładności bo u mnie z tym gorzej
Tak apropo czym tniesz maty głuszące ?
Tak apropo czym tniesz maty głuszące ?
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Maty te czarne z filcem praktycznie docinałem tylko 2 paski pod nogami pasażera, robiłem to nożykiem tapetowym.
Zielone proso docinałem nożyczkami, po kawałeczku niestety nożykiem to się zaczęło wywlekać aniżeli przecinać. proso może ma 20mm, pod kanapę chyba dam 2 warstwy.
Muszę dociąć jeszcze na bagażnik, ale nie mam pomysłu jak wyrównać dziure po kole.
Chciałbym dokupić lewarek w styropiane ale ceny...
Zielone proso docinałem nożyczkami, po kawałeczku niestety nożykiem to się zaczęło wywlekać aniżeli przecinać. proso może ma 20mm, pod kanapę chyba dam 2 warstwy.
Muszę dociąć jeszcze na bagażnik, ale nie mam pomysłu jak wyrównać dziure po kole.
Chciałbym dokupić lewarek w styropiane ale ceny...
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
post ćwiczebny.
Ostatnio zmieniony ndz sty 29, 2017 11:22 przez kret077744, łącznie zmieniany 1 raz.
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Taka luzna mysl z malego doswiadczenia. Moze te maty filcowe czy jak tam sie zwa dac do jakiegos worka foliowego zeby wilgoci nie potrafily chlonąć ? W kazdym aucie z ktorego takie wyciagalem albo byly wilgotne albo bylo widac jakis bialy grzybowy zaciek. Plus moze jakis srodek impregnujacy, antygrzyb czy cos takiego.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Do seryjnego auta można byc dać jakąś warstwę separacyjną, a ten egzemplarz pływać we wodzie juz nie bedzie
Szyber wleciał na dach
Ale... tył zapadziocha
Tył reguluje się śrubą na płaski śrubokręt, trzeba poluzować i korbką wymusić małe przemieszczenie prowadnicy, dokręcić i patrzeć jak sie stawia...
Z tyłu jest wyprofilowana nakrętka z ząbkami blokująca położenie po dokręceniu
Mi po złożeniu szybra i próby regulowania jakoś umknęła mi mała tulejka, która jest pod śrubką i siedzi w tym płaskowniku L. Ale odnalazłem w pojemniczku i za pomocą magnesu i nietrzęsących sie rąk udało mi sie ją zaaplikować bez ściagania szyberdachu.
Regulację mozna dokonać po wypięciu tapicerki z zatrzasków i odsunieciu max do tyłu
Szyber uważam za skończony...
Wyregulowany w każdym rogu
Klapa została uzbrojona.
Trzpień został ocynkowany, jako otulina posłużyła mi izolacja termokurczliwa, 2 warstwy. Jakiś czas wytrzyma.
Zamek przesmarowany, zamyka sie jak w nowym aucie, dźwięk zamykania a nie pierdo lnię*cia
Dorwałem na szrocie taki zbiorniczek na tylny sprysk - 1,6l
Doprowadziłem do niego plus z ori wtyczki - kostka C gniazdo 7 - jak wiadomo na pompce jest zamienne biegunowanie, wiec jak przedni bedzie sikać pompa dostanie mase. ale to niczym nie zaszkodzi. Masa pompki z tyłu jest dokręcona do karoserii.
W sumie ugrałem tylko tyle że mam wiekszą pojemność na płyn, z przodu chce podłączyć spryskiwacze pod lampy. mogłem zrobić to trójnikiem, ale pamietam jak to było, spryskiwacze lamp już sikały sporo płynu zanim doleciał na tył, teraz sądze że będzie to niemal jednocześnie psikać.
Wleciały również przednie wycieraczki. Niestety nie ocynkowałem na nowo
Przekładnie tylko przesmarowałem.
Są już czujniki ABS. abe po 40zł bo inni producenci po 130zł se wołają. odpuściłem.
Szyber wleciał na dach
Ale... tył zapadziocha
Tył reguluje się śrubą na płaski śrubokręt, trzeba poluzować i korbką wymusić małe przemieszczenie prowadnicy, dokręcić i patrzeć jak sie stawia...
Z tyłu jest wyprofilowana nakrętka z ząbkami blokująca położenie po dokręceniu
Mi po złożeniu szybra i próby regulowania jakoś umknęła mi mała tulejka, która jest pod śrubką i siedzi w tym płaskowniku L. Ale odnalazłem w pojemniczku i za pomocą magnesu i nietrzęsących sie rąk udało mi sie ją zaaplikować bez ściagania szyberdachu.
Regulację mozna dokonać po wypięciu tapicerki z zatrzasków i odsunieciu max do tyłu
Szyber uważam za skończony...
Wyregulowany w każdym rogu
Klapa została uzbrojona.
Trzpień został ocynkowany, jako otulina posłużyła mi izolacja termokurczliwa, 2 warstwy. Jakiś czas wytrzyma.
Zamek przesmarowany, zamyka sie jak w nowym aucie, dźwięk zamykania a nie pierdo lnię*cia
Dorwałem na szrocie taki zbiorniczek na tylny sprysk - 1,6l
Doprowadziłem do niego plus z ori wtyczki - kostka C gniazdo 7 - jak wiadomo na pompce jest zamienne biegunowanie, wiec jak przedni bedzie sikać pompa dostanie mase. ale to niczym nie zaszkodzi. Masa pompki z tyłu jest dokręcona do karoserii.
W sumie ugrałem tylko tyle że mam wiekszą pojemność na płyn, z przodu chce podłączyć spryskiwacze pod lampy. mogłem zrobić to trójnikiem, ale pamietam jak to było, spryskiwacze lamp już sikały sporo płynu zanim doleciał na tył, teraz sądze że będzie to niemal jednocześnie psikać.
Wleciały również przednie wycieraczki. Niestety nie ocynkowałem na nowo
Przekładnie tylko przesmarowałem.
Są już czujniki ABS. abe po 40zł bo inni producenci po 130zł se wołają. odpuściłem.
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Tez se dalem maly zbiorniczek + pompka przod/tyl ale plyn szybko wciaga. Miejsce w komorze robilem
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Developers
- Gadatliwa bestia
- Posty: 594
- Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
- Lokalizacja: Garageee
- Auto: GULF MK II AUDI S3 8L
[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
OOoo Panie podsufitka zajebista no stelaż heh też przez to przechodziłem jak wydzierałem ją tylko przełamała mi się przy lusterku a jak stelaż położyłem w takim miejscu myślałem ze odpowiednie z dala od osobników to i też wleźli i połamali... Jedynie udało mi się uratować klejem takim elastycznym jak do spoinowania i z drugiej strony żywica potem materiał i klej wałeczek malarski i po kawałeczku i wyszła malina Ale wcześniej stary klej wiadomo trzeba usunąć.. A za materiał zapłaciłem coś w granicach 60 zł A na stelażu zostaw sobie nadmiar na uszczelkę od szyber i wogólę na zakładkę co w nie których miejscach lepiej dociąć
Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Paczka od JOANNY
i to nie żadne kosmetyki.
W paczke tyle styropaniu żeby jedną ściane garażu docieplił.
Sprzedawca pewnie rozpozna swoje dzieło, choć było to dawno...
Do listew dachowych użyłem klina drewnianego. Spinki nowe, stare nie zdawały się do ponownego użycia.
Byłbym wdzięczny gdybyś ktoś zmierzył mi szerokość (czerwony wymiar) i głębokośc (niebieski wym) bocznej uszczelki. Wymiarowo jest sporo uszczelek, nie wiem co kupić.
Musze takowe zakupić i dokleić.
NA szrocie dorwałem podsufitke. Już remontowana, klejona, materiał przyklejony był wręcz skurczony od kleju i dookoła brakowało go po 5mm.
ALe jak nic nie ma to lepsze i to. Żywica w łape i klejenie, bo te miejsca poklejone taśmą alu i tak są popękane.
Materiał dorwałem w hurtowni tapicerskiej, o dziwo typowo samochodowa. Bardzo fajny materiał. Koszt 20zł za metr bieżacy, szer. koło 1,3m.
Materiał na podsufitce odłaził, nawet chciałem lekko podkleić niektóre miesca i na nią nakleić nowy materiał. ALe zacząłem drzeć, i to był błąd. Ktoś wcześniej klejąc użył kleju który rozpuszczał ori styropian, powstało wiele dziur, nierówności. Nerwica i tyle. Wziałem wypełniacz elastyczny i pozaklejałem większośc ale do równości to tej podsufitce daleeeeeeko.
NArazie bedzie jak bedzie, jak sie trafi ori podsufitca z odpadającym materiałem to wtedy zrobię drugą.
Zależy mi tylko żeby nie było podklejana przez kleje które robią dziury w steropianie.
Na zdjęcia widać nierówności, ale patrząc w aucie w góre chyba nikt tego nie zauważy zbytnio jak po stadzie głodnych mysz.
Przymiarka daszku, materiały nawet fajnie do siebie pasują.
Także jak na takie nierówności które były w podsufitce i tak nie jest źle. moja ocena 3+
Przez noc miałem gościa w garażu, który dosadnie wyraził gdzie ma remont golfa.
i to nie żadne kosmetyki.
W paczke tyle styropaniu żeby jedną ściane garażu docieplił.
Sprzedawca pewnie rozpozna swoje dzieło, choć było to dawno...
Do listew dachowych użyłem klina drewnianego. Spinki nowe, stare nie zdawały się do ponownego użycia.
Byłbym wdzięczny gdybyś ktoś zmierzył mi szerokość (czerwony wymiar) i głębokośc (niebieski wym) bocznej uszczelki. Wymiarowo jest sporo uszczelek, nie wiem co kupić.
Musze takowe zakupić i dokleić.
NA szrocie dorwałem podsufitke. Już remontowana, klejona, materiał przyklejony był wręcz skurczony od kleju i dookoła brakowało go po 5mm.
ALe jak nic nie ma to lepsze i to. Żywica w łape i klejenie, bo te miejsca poklejone taśmą alu i tak są popękane.
Materiał dorwałem w hurtowni tapicerskiej, o dziwo typowo samochodowa. Bardzo fajny materiał. Koszt 20zł za metr bieżacy, szer. koło 1,3m.
Materiał na podsufitce odłaził, nawet chciałem lekko podkleić niektóre miesca i na nią nakleić nowy materiał. ALe zacząłem drzeć, i to był błąd. Ktoś wcześniej klejąc użył kleju który rozpuszczał ori styropian, powstało wiele dziur, nierówności. Nerwica i tyle. Wziałem wypełniacz elastyczny i pozaklejałem większośc ale do równości to tej podsufitce daleeeeeeko.
NArazie bedzie jak bedzie, jak sie trafi ori podsufitca z odpadającym materiałem to wtedy zrobię drugą.
Zależy mi tylko żeby nie było podklejana przez kleje które robią dziury w steropianie.
Na zdjęcia widać nierówności, ale patrząc w aucie w góre chyba nikt tego nie zauważy zbytnio jak po stadzie głodnych mysz.
Przymiarka daszku, materiały nawet fajnie do siebie pasują.
Także jak na takie nierówności które były w podsufitce i tak nie jest źle. moja ocena 3+
Przez noc miałem gościa w garażu, który dosadnie wyraził gdzie ma remont golfa.
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
- mskostek
- Użytkownik
- Posty: 295
- Rejestracja: czw mar 23, 2006 19:17
- Lokalizacja: Marki
- Auto: Golf II
- Silnik: 1.9
[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Co do uszczelki to jeśli szukasz uszczelki drzwiowej to podobno pasuje z sharana
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
drzwiowe mam od galaxy. Chodzi mi tylko o uszczelke dociskającą rant drzwi przy listwie dachowej..
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Podsufitka średnio wyszła, gdyby materiał miał gąbkę czyli typowo do podsufitek to by tego nie było tak widać. Od strony kierowcy niepotrzebnie wyciąłeś dziurki na rączkę ona w tym miejscu tylko przeszkadza. Jaki klej stosowałeś? Oryginalnie ta uszczelka powinna mieć strukture zamszu, nie wiem czy gdzieś taką dokupisz, a jak już znajdziesz to ciężko ci ja będzie dokleić i to jeszcze na samochodzie. Ja próbowałem podklejać swoją starą uszczelkę i wychodziło to strasznie lipnie, jako tako się trzymało na poczatku ale jak przyszły mrozy to uszczelka został przy drzwiach. Objechałem pare szrotów i znalazłem niemalże idealne, tylko przy demontażu dałem ciała i się powyginały delikatnie te metalowe listwy wewnątrz uszczelki.
[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
A mi pasuja uszczelki z puga607
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Materiał ma gąbke i to jest typowy materiał na podsufitke po prostu szkielet podsufitki miał pelno wżerów, nic sie z tym nie zrobi. mogłem nie odrywać klejonego materiału, ale też nie był pięknie przyklejony. Lepiej kupić nie tykaną, nawet połamaną podsufitke aniżeli poklejoną jakimiś żrącymi steropian klejem, bo efekty są później takie że jest tylko pełno kraterów nie do ogarniecia. Chyba że ze 2kg szpachli
Uszczelke na listwę spokojnie przykleje, tylko nie chce dać za małej ani za dużej, dobry klej i bedzie lepiej jak ori. Chodzi mi o to żeby fajnie dolegało do drzwi to zmniejszy szum powietrza.
RasPL, czemuś sie jeszcze jakąs poradą nie pochwalił na ten temat
Uszczelke na listwę spokojnie przykleje, tylko nie chce dać za małej ani za dużej, dobry klej i bedzie lepiej jak ori. Chodzi mi o to żeby fajnie dolegało do drzwi to zmniejszy szum powietrza.
RasPL, czemuś sie jeszcze jakąs poradą nie pochwalił na ten temat
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości