Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: marcinas1983 » ndz lip 03, 2011 20:40

slawko333, czyli teraz będziesz się za mk2 brał?? Zderzak przedni to ma piękny :rotfl: .

Michał_1977, jaki tam silnik jest w tym mk2?? Też 1V??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: slawko333 » ndz lip 03, 2011 20:46

mk3 zostaje, zderzak najchetniej zamienie na ori szeroki, silnik JR



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: Michał_1977 » pn lip 04, 2011 12:33

t0mal pisze:Co Michał na to?
A Michał spróbuje jeszcze lepiej nadmuchać do baniaczków :bigok:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Garret T3 od VW LT 2,4TD :food:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: marcinas1983 » pn lip 04, 2011 13:16

Michał_1977, podejdzie ona pod kolektor wydechowy z 1.6TD?? Nie ma u nas przypadkiem mocowania bardziej w trapezie??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: koVWal » pn lip 04, 2011 13:35

Ojj zapowiada się ciekawie :food: no to teraz będzie miało co dmuchać :bajer:


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: piori » pn lip 04, 2011 13:37

Pewnie sprawę załatwi flansza, tylko dobrze by było jaieś płynne przejście zrobić między kolektorem i turbo.
Michał_1977, a nie przymierzałeś kolektora od 2.4 do 1.6 ? Bo może wystarczyłoby odciąć i zaspawać dwa skrajne kanały? :chytry:
No i ciekawe jak to będzie wstawało, bo jednak 2 cylindry mniej :bajer:
Edit: zakładam, że to z motoru 6-cyl. ?
Ostatnio zmieniony pn lip 04, 2011 13:43 przez piori, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: arwam » pn lip 04, 2011 13:43

suszarka fajna tylko podklep komplersor w niej bo się łopatki wygły



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: marcinas1983 » pn lip 04, 2011 14:22

Pewnie będzie lag jak z Leżajska do kosmosu... :otepienie: I tym sposobem auto staje się coraz mniej przydatne do jeżdżenia po naszych drogach gdzie czasem moc trzeba mieć od razu... a tu będzie wpierw kupa dymu i dopiero auto wystartuje. Już to widzę u siebie po k24 :panna: , ale czekamy na efekt końcowy z T3 na pokładzie :food:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: Michał_1977 » pn lip 04, 2011 15:04

piori pisze:Pewnie sprawę załatwi flansza
Dokładnie tak :bigok:
piori pisze:zakładam, że to z motoru 6-cyl. ?
Raczej 5-cio cylindowy jest motor 2,4 :?
arwam pisze:tylko podklep komplersor w niej bo się łopatki wygły
Po główce się poklep,to może przestaniesz farmazony opowiadać :helm:
marcinas1983 pisze:Pewnie będzie lag jak z Leżajska do kosmosu...
Oj tam,oj tam... :grin:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: koVWal » pn lip 04, 2011 15:07

marcinas1983 pisze:Pewnie będzie lag jak z Leżajska do kosmosu... :otepienie: I tym sposobem auto staje się coraz mniej przydatne do jeżdżenia po naszych drogach gdzie czasem moc trzeba mieć od razu... a tu będzie wpierw kupa dymu i dopiero auto wystartuje. Już to widzę u siebie po k24 :panna: , ale czekamy na efekt końcowy z T3 na pokładzie :food:
Jak będzie ta moc potrzebna to będzie redukcja biegu :bajer: ale z wyprzedzaniem na 5 biegu przy prędkości 100km/h będzie ciężko :satan:


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: marcinas1983 » pn lip 04, 2011 16:21

Michał_1977 pisze:Raczej 5-cio cylindowy jest motor 2,4 :?
w Audi tak, ale w LT'ku starym miał 6 pieców. Tylko, skoro trzeba dorabiać flansze to nie lepiej było poszukać czegoś nowszego tak jak tomal pisał?? Czegoś na łożyskach kulkowych :hmm: ??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: t0mal » pn lip 04, 2011 19:54

Hmm lepiej ją rozbierz, bo kółko kompresora coś niebardzo wygląda na zdjęciach - łopatki są pozaokrąglane, jakby ocierały o muszlę. Albo tak mi się wydaje tylko. W T3 jest dajna sprawa bo można zawodowo zrobić DP - daje się oddzielną rurę od zaworu i łączy z wydechem w okolicy trójkątnego łącznika. Albo można puścić WG w powietrze jak ktoś lubi :)



arwam

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: arwam » pn lip 04, 2011 23:03

Michał_1977 pisze: piori napisał(a):zakładam, że to z motoru 6-cyl. ?


Raczej 5-cio cylindowy jest motor 2,4 :?

koledzy Ci dobrze mówią. te turbiny pochodzą ze starych audi 100 2,4TD 120KM R6 i z VW LT



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: Michał_1977 » śr lip 06, 2011 10:14

Wiecie co Panowie,mam pewną wizję co do tej suszarki z LT-ka.
Otóż tak sobie policzyłem,że jeśli LT ma pojemność 2400cm³ i jeśli to podzielimy przez ilość baniaków,czyli 6,to wychodzi,że jeden baniak ma 400cm³. Golf też ma 400cm³,więc teoretycznie turbina powinna hulać bez żadnych problemów i jeśli LT ma pompę 10mm,to moja maszyna z pompą 11mm powinna lepiej zapinać tzn.mieć mniejszego laga :bigok:
Co Wy na to?
t0mal pisze:kółko kompresora coś niebardzo wygląda na zdjęciach - łopatki są pozaokrąglane
Owszem są jakieś takie wystopniowane.Każda łopatka ma po 2 stopnie,ale próbowałem dociskać łopatki w kierunku muszli i nic nie ociera,ba,nawet nie ma żadnej ryski na muszli :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości