Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14244
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: Michał_1977 » pn maja 30, 2011 21:56

bongo pisze:Michał_1977, przeca Ci dowód zabiorą za te dymy
bongo, a myślisz,że po co wożę lagę pod siedzeniem?W życiu im nie oddam :grin:
bongo pisze:Co do hamowni,130 kucy to i tak dobry wynik
Wiem,ale liczyłem na co najmniej 140,bo 130-to konne auta,to ja robię jak chcę.Z resztą niektórzy zaglądający do tematu mogą powiedzieć co Bandzior robił na torze na Majówce :bajer:
marcinas1983, arwam, to nie była hamownia obciążeniowa!!! Dlatego było tyle dymu do samego końca.Zauważcie jak szybko wchodzi na obroty na czwórce,przecież na drodze za chiny ludowe nie wszedłby tak szybko...Na drodze dym mi ginie "prawie" w całości.
arwam pisze:2.3TD
arwam pisze: 2.4TD
Masz takowe? :bajer:
t0mal pisze:Nie ma normalnie działającego VNT w dieslu z komorami wirowymi
Arturku,wiem o tym doskonale i dlatego,ta myśl już dawno poszła się kochać :-)

Tak a propos tej hamowni-olozwirowski pisze,że jemu 50 koni poszło na łąkę...Czyżby zbieg okoliczności?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: bongo » pn maja 30, 2011 22:04

Michał_1977 pisze:Tak a propos tej hamowni-olozwirowski pisze,że jemu 50 koni poszło na łąkę...Czyżby zbieg okoliczności?
No nie,takie hamownie w zależności od dnia,albo dodają albo ujmują.



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: J.B.S. » pn maja 30, 2011 22:10

Rozmawialiśmy Michał na majóvwce że ta hamownia to jakaś przewałka jest .Jedź na normalną i zobaczymy bo tak to mozna kminić czy 15 czy też 16,5 konia wiecej.
Choć powiem ze jestem ciekaw jak to wyjdzie. :helm:



arwam

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: arwam » pn maja 30, 2011 22:14

Michał_1977 pisze: arwam napisał(a):2.3TD


arwam napisał(a): 2.4TD


Masz takowe? :bajer:

pierwszą z wymienionych mam K24 z opla omegi 2.3TD
u mnie przy dużym dolocie się nie zmieści i to jest jedyny powód dla którego jej nie założyłem.
Michał_1977 pisze: t0mal napisał(a):Nie ma normalnie działającego VNT w dieslu z komorami wirowymi


Arturku,wiem o tym doskonale i dlatego,ta myśl już dawno poszła się kochać :-)
nie to takie złe rozwoązanie ale nie dla 1.6 gdzie słabym punktem są podpory wału korbowego



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: t0mal » pn maja 30, 2011 23:22

Jak wybierałbym sprężarkę dla siebie to prawdopodobnie byłoby to coś z Mercedesa "bunkra" 124, najpewniej garrett T3, ze względu na to, że będzie w miarę łatwo podłączyć ją do oleju, pipa przykręcana na obejmę, no i widziałem wykresy po 160 km na niej. W mercedesie ładuje to w serii 0.4 bara.
Zastanawiałem się nad K16 z OM606, ale nie widziałem, żeby ktoś miał to wsadzone do 1.6



arwam

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: arwam » wt maja 31, 2011 11:41

t0mal, jak chcesz to bierz mam większą ja u siebie tylko dlatego nie zakładam że nie chce zrezygnować z dużego dolotu i to jest jedyny powód dla którego jeszcze nie jest założona



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: slawko333 » wt maja 31, 2011 22:04

michal w drodze na hamownie
Obrazek



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: marcinas1983 » wt maja 31, 2011 22:08

slawko333 pisze:michal w drodze na hamownie
jak jeszcze miał dobry humor... czytałem w innym temacie, że jednak ta hamownia nie zaniżała pomiarów... czyli możliwe, że przy 11mm, k24 jest za mała w części wydechowej i to też jest powodem dlaczego na jednym z filmików kolo się zdziwił jak końcówka wykresów była jakaś pofalowana a drugi kolo kazał mu ją obciąć... Michał_1977 zakładaj większe turbo i wtedy jedź sprawdzić ile auto wypluje :helm: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: slawko333 » wt maja 31, 2011 22:30

wiekszosc ludzi byla zdziwiona ze tak zaniza, wiec jednak musi byc cos nietak, dla porownania jezdzilem a4 131km i michala golfem to a4 stoi w miejscu w porownaniu z michala golfem



Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: Bartek_R » wt maja 31, 2011 22:50

slawko333 pisze:dla porownania jezdzilem a4 131km i michala golfem to a4 stoi w miejscu
Tu masa też jednak będzie robić swoje jeśli mamy podobną moc, a audika troszkę waży tyle że z drugiej strony to znów TDI powinno nadrabiać Momentem obr. tak że to trochę ciężko oszacować moc jednego auta na podstawie drugiego.


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14244
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: Michał_1977 » wt maja 31, 2011 23:09

slawko333 pisze:michal w drodze na hamownie
A z tyłu Shmatan z Jadzią :D
marcinas1983 pisze:czytałem w innym temacie, że jednak ta hamownia nie zaniżała pomiarów
Pokaż mi ten temat,bo jak na razie gdzie nie poczytam,to wszyscy klną na nią :chytry:
marcinas1983 pisze:Michał_1977 zakładaj większe turbo i wtedy jedź sprawdzić ile auto wypluje
Właśnie przeszło mi koło nosa T3 od LT...a najgorsze,że wcześniej takie samo zamówiłem i odmówiłem,bo kolega zaproponował mi takowe...teraz będę się tłumaczył i prosił,żeby gość jednak mi go wysłał...masakra :panna:
VireWolf88 pisze:audika troszkę waży
Zgadza się,ale tak jak napisałeś moment i VNT powinny zrobić robotę.Dobra ganiałem się i Izą 130PS i robiłem z nią to co chciałem...nie wiem o co biega... :panna:
Teraz tak-dyskusja jakiś czas trwa i nic sensowniejszego niż większe turbo nie wywnioskowaliśmy,więc szkoda przewracać stronę za stroną...
Jest wykres? Jest,bo obiecałem,że będzie.Jeśli coś się zmieni,to pojawi się następny i też wkleję,choćby był gorszy
:bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: t0mal » wt maja 31, 2011 23:37

Turbo z eLTka to będzie pewnie kupa złomu. Jak ostatno rozpadła mi się sprężarka to właśnie chciałem taką założyć, ale sobie odpuściłem po wymacaniu paru sztuk.
Generalnie zasada jest taka - im silnik na którym siedziała sprężarka będzie mocniejszy tym turbo zapewnia lepszy przepływ.



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: marcinas1983 » wt maja 31, 2011 23:39

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 0#p4935990" onclick="window.open(this.href);return false; a proszę bardzo temat kolegi, który był swoim autem też na tej hamowni.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14244
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: Michał_1977 » wt maja 31, 2011 23:55

marcinas1983 pisze:proszę bardzo temat kolegi, który był swoim autem też na tej hamowni.
Zrozum jedno marcinas1983, na drodze dym niemal w całości mi ginie na pełnych obrotach,natomiast tutaj ni ch...a
Nie wiem jak Herbi,teraz na to patrzy,ale ja widziałem kilka aut,które były po wcześniejszych wykresach i gościom też to się nie podobało.

Jeżeli chcecie coś jeszcze pisać o tej hamowni,to proszę Was bardzo-odpuśćcie,bo mam serdecznie dość...albo załóżcie temat w dziale :bajer: Speed
Co mam do zrobienia,to zrobię,ale na razie chcę o tym zapomnieć :panna:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości