Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » wt wrz 15, 2009 16:41

Michaś_1977 pisze:Hmm,wczoraj zmieniłem skrzynię na dłuższą i nowe sprzęgło i mam obawy co do hamowanka,bo dłuższa skrzynia może trochę popsuć wykres :?
ale Ty pierdoły opowiadasz.... nie mierzą Tobie mocy na kołach a na silniku... czyli przełożenia skrzyni biegów nic tu do tego nie mają... zresztą hamują na 4 biegu. Jedź i nie pierdziel głupot :green_fuck:
Ostatnio zmieniony wt wrz 15, 2009 16:41 przez marcinas1983, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » wt wrz 15, 2009 16:44

marcinas1983 pisze:zresztą hamują na 4 biegu. Jedź i nie pierdziel głupot
na trzecim chyba :bajer:


Nic już nie będzie takie same.

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » wt wrz 15, 2009 17:09

Krzysiek W., na 4 :helm:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

arwam

Post autor: arwam » wt wrz 15, 2009 21:12

Krzysiek W. pisze:na trzecim chyba :bajer:
marcinas1983 pisze:Krzysiek W., na 4 :helm:
u mnie na tych biegach turbo nie osiąga pełnego ciśnienia doładowania więc wykres raczej marny będzie



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » wt wrz 15, 2009 21:32

arwam, no to jedziesz na taką hamownie co pokaże to i owo :P ... nie wiem czy ona przypadkiem nie zwie się "obciążeniowa" , po za tym.... Michaś_1977, wątpię żeby miał aż takiego powera co Ty :P


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

arwam

Post autor: arwam » wt wrz 15, 2009 22:38

marcinas1983 pisze:Michaś_1977, wątpię żeby miał aż takiego powera co Ty :P
marcinas1983, mógłbyś się zdziwić bo Michasiowi już na pompie 9mm świetnie auto jeździło i miał podobne czasy jak ja na GT2052V
poprostu jego egzemplarz jest podatny na mody bardziej niż mój z którego niemal siłą muszę wydzierać kolejne kuce do życia a u Michaś'a_1977, wystarczy tylko poprosić jego silniczek i już mu kolejne kucyki budzą się do życia.
u mnie paliwo leje się wiadrami i mam jakieś 6,75s do 100km/h a Michaś'a_1977, miał około 8,5 s na K24 i pompie 9mm a nie chce się teraz pochwalić jak teraz sprawa się przedstawia :crazy:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt wrz 15, 2009 22:41

marcinas1983 pisze:ale Ty pierdoły opowiadasz....
marcinas1983 pisze:Jedź i nie pierdziel głupot :green_fuck:
No,no,no
Skąd ja mam wiedzieć jak to działa,ta hamownia.Pomyślałem,że skoro na dłuższej wolniej się buja,to i na hamowni może gorzej wypaść :bigok:
Dzikuvip pisze:Czuc bardzo różnice w spadku mocy? po zamontowaniu dluższej skrzyni.
Wiesz co,nawet nie jest tak źle.Ba,powiem więcej-zdaje mi się,że jest teraz lepiej,bo 4Ska miała straszne opory (kompletny szrot),a 4T śmiga leciusieńko na ori VW oleju i myślę,że długo mi będzie służyć,a tamtą zabił kiepski olej.
Ostatnio zmieniony wt wrz 15, 2009 22:51 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt wrz 15, 2009 22:45

arwam pisze:Michaś'a_1977, miał około 8,5 s na K24 i pompie 9mm
Przepraszam,ale było 7,6s.
arwam pisze:nie chce się teraz pochwalić jak teraz sprawa się przedstawia :crazy:
Najpierw muszę przeprowadzić regulacje tego i owego,a potem przedstawię jak się sprawy mają.Na razie utknąłem na etapie kąta wtrysku :P .


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt wrz 15, 2009 23:00

marcinas1983 pisze:po za tym.... Michaś_1977, wątpię żeby miał aż takiego powera co Ty :P
Skąd wiesz :bajer: ?Widziałeś mnie? :rotfl:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » wt wrz 15, 2009 23:04

Michaś_1977, ja mam 105KM... jakby to przyrównać do jakiegoś mk2 GTI tego najsłabszego to mam kolo 11s do 100km/h tylko, że ja mam małe turbo i jeszcze 9mm pompę... do tego standardową uszczelkę pod głowicą :kac: mało tego leci mi olej chyba spod uszczelki głowicy, ale to z tyłu silnika :crazy:

Michaś_1977, nie widziałem, ale z tego co arwam, pisze to ma takiego zapierdalacza, że inne przy nim wysiadają :P
Ostatnio zmieniony wt wrz 15, 2009 23:05 przez marcinas1983, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

arwam

Post autor: arwam » wt wrz 15, 2009 23:12

marcinas1983 pisze:Michaś_1977, nie widziałem, ale z tego co arwam, pisze to ma takiego zapierdalacza, że inne przy nim wysiadają :P
no może nie wszystkie wysiadają ale Michasiowego już zaczynam się bać, ale fakt nie dawno BMW 330 wysiadło podczas pościgu za mną z pod świateł.
zresztą wystarczy spojrzeć na filmik który już niestety nie jest aktualny bo teraz na wyższym ciśnieniu jadę i wiekszej dawce,
po za tym moje auto jest sporo cięższe niż seryjny golfik sam silnik jest cięższy od 1.6TD o ponad ciężar skrzyni biegów a moje auto waży 1200kg i sam się zastanawiam skąd tyle się wzieło i chyba pojadę jeszcze na inną wagę zweryfikować jeszcze pomiar



arwam

Post autor: arwam » wt wrz 15, 2009 23:26

marcinas1983,

odszukaj na yotube użytkownika arekwam i tam masz twarde dowody



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » wt wrz 15, 2009 23:30

arwam, Twój filmik widziałem wiele razy, ale wrzuć coś aktualnego :) .... 1200kg?? A może wagę mieli popsutą... sporo... nawet mk3 z TDI chyba tyle nie waży....


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

arwam

Post autor: arwam » wt wrz 15, 2009 23:40

marcinas1983 pisze:1200kg?? A może wagę mieli popsutą... sporo.
n tej samej wadze ważony był przed swapem i miał o ile dobrze pamieam około 970kg
choć sporo rzeczy od tamtej pory doszło ale chyba faktycznie będę musiał powtórzuć pomiar bo to jednak dużo. sam silnik jest cięższy o około 30-40kg ale gdzie reszta?

jest najnowszy elastyczność na piątce.
80-170



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości